;
coinex

بستنی که هرگز آب نمی شود، بستنی چینی با قابلیت ضد ذوب شوندگی

اخیرا تصاویری از یک بستنی چینی که حتی با قرار گرفتن در معرض آتش هم ذوب نمی‌شود، در فضای مجازی منتشر شده که واکنش‌هایی به همراه داشته است.

تعدادی از کاربران اینترنتی با گفتن اینکه بعضی از محصولات برندی چینی که قبلا با نام هرمس بستنی شناخته می‌شد تحت هیچ شرایطی آب نمی‌شود، این شرکت را مورد انتقاد قرار داده‌اند. تصاویر و ویدئوهایی که از این کاربران پخش شده است نشان می‌دهد که حتی شعله و آتش هم نمی‌تواند بستنی‌های برند چایس کریم (Chicecream) را آب کند.

بیشتر بخوانید: نخستین تصویر تمام رنگی تلسکوپ جیمز وب منتشر شد ؛ آغاز یک رویا

بستنی چینی که آب نمی شود!

به تازگی فیلمی از این بستنی پخش شده است که حیرت و تعجب کاربران را برانگیخته و باعث بدبینی آنها نسبت به مواد موجود در این بستنی‌ها شده است. ویدئویی که در آن یکی از این بستنی‌ها با اینکه در دمای ۳۱ درجه سانتی گراد قرار گرفته حدودا یک ساعت هم در کنار شعله گذاشته شده بود، باز هم کاملا ذوب نشده است.

این بستنی‌ها که با قیمت بالایی عرضه می‌شوند و گران ترین نوع آن‌ها ده دلار قیمت دارد، حال مورد انتقاد افراد زیادی در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته‌اند. این کاربران نگران مواد افزودنی که در این بستنی‌ها وجود دارد و باعث بروز همچین اتفاقی شده‌ است، هستند.

بستنی چینی

با این حال برند چایس کریم پستی را که تاکنون حدود ۱۷۰هزار لایک گرفته است، در شبکه اجتماعی ویبو (weibo) منتشر کرد و مدعی شد که گرم کردن بستنی روشی علمی‌ و مستند برای مشخص کردن کیفیت ساخت آن نیست.

همچنین بازرس ارشد مواد غذایی ملی چین که وانگ سیلو نام دارد مدعی شده که نگهدارنده‌ها و مواد افزودنی که برای تولید این بستنی‌ها توسط شرکت چایس کریم استفاده می‌شوند همگی تاییدشده و بدون خطر هستند.

جالب است بدانید که برند چایس کریم خود را جایگزین برندهای غربی مانند Magnum و Haagen-Dazs می‌داند و ادعا می‌کند که در محصولات خود از مواد طبیعی و طرح‌های محلی استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره این بستنی چینی که ذوب نمی‌شود چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر