;
coinex

مشخصات نمایشگر آیکو 10 (iQOO 10) فاش شد

مدتی است که شایعات مربوط به گوشی آیکو 10 همه را به خود مشغول کرده است. حالا مشخصات نمایشگر آیکو 10 به همراه برخی دیگر از قابلیت‌های آن فاش شده است.

برند iQOO احتمالا به زودی دو گوشی هوشمند پرچمدار جدید خود یعنی آیکو 10 و 10 پرو را معرفی خواهد کرد. حال و ساعاتی پیش اما آیکو برخی از مهمترین ویژگی‌های نمایشگر این دو گوشی را فاش کرده است. این دو گوشی از جدیدترین فناوری نمایشگر LTPO سامسونگ، حداکثر روشنایی پیشرو و HDR10 پلاس برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های گیمینگ میان‌رده 2022

مشخصات نمایشگر آیکو 10 (iQOO 10)

آیکو مدعی شده که نسل جدید گوشی‌های پرچمدارش نسبت به سری آیکو 9 که در اوایل سال 2022 عرضه شدند و برخی از بهترین مشخصات نمایشگر را ارائه می‌دادند، پیشرفت‌های قابل توجهی دارد.

مطابق برنامه‌ریزی قبلی، این دو گوشی جدید آیکو در تاریخ 28 تیر ماه 1401 معرفی خواهند شد اما آیکو برای زمان معرفی صبر نکرده و حالا پنل 10 بیتی و 1500 نیتی این گوشی‌ها با فناوری پیشرفته E5 و استاندارد HDR10 پلاس را رسما معرفی کرده است.

مشخصات نمایشگر آیکو 10 (iQOO 10) فاش شد

از دیگر مشخصات این نمایشگر باید به وضوح 2K و کاهش مقدار ΔE آن تا 0.32 اشاره کرد. در تصاویر جدید کاملا مشخص است که این نمایشگر تا حدی در لبه‌های خود خمیده است. البته در تیزر منتشر شده حاشیه‌ها کاملا باریک و عرض گوشی ثابت به نظر می‌رسد و این سبب شده تا برخی گمانه‌زنی کنند که مشخصات منتشر شده درباره نمایشگر پیشرفته آیکو 10 درواقع مربوط به نسخه پرو است نه نسخه عادی.

پرچمداران آیکو دارای یک سیستم خنک‌کننده قدرتمند با محفظه بخار 3930 میلی‌متر مربعی، قاب میانی از نوع آلومینیوم درجه هوا و فضا و استفاده از از ژل پیشرفته رسانای حرارتی در خود هستند.

از سوی دیگر یکی از افشاگران در شبکه اجتماعی ویبو برخی از مشخصات صوتی خاص این دستگاه را منتشر کرده است که شامل صدای دوگانه بلوتوث هم می‌شود و با استفاده از آن می‌توان یک گوشی را به دو دستگاه بلوتوثی وصل کرد و میزان صدای دستگاه‌های متصل را هر یک به طور جداگانه تنظیم کرد.

همه این‌ها در کنار تکنولوژی‌های جدید ویوو در بخش باتری، از جمله شارژر 200 واتی می‌تواند نویدبخش معرفی یک پرچمدار به تمام معنا باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص مشخصات نمایشگر آیکو 10 (iQOO 10) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر