coinex
راهنمای خرید تکراتو

سریال آفتاب پرست چند قسمت دارد؟ معرفی و دانلود

سریال شبکه نمایش خانگی آفتاب پرست در ژانر کمدی به کارگردانی برزو نیک نژاد‌، تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی و نویسندگی امیر برادران از ۲۷ تیرماه هر هفته دوشنبه ها از رسانه هکس دانلود پخش خواهد شد. کاربران و علاقه مندان به سریال های خانگی میتواند جهت دانلود سریال آفتاب پرست از سایت هکس دانلود اقدام کنند.

پژمان جمشیدی، باران کوثری، حمیدرضا آذرنگ، الهام اخوان، گوهر خیر اندیش بازیگران اصلی سریال آفتاب پرست را تشکیل داده اند. قرار بود این مجموعه با نام جواد پورشه منتشر شود که به آفتاب پرست تغییر نام داده است. گلاره عباسی، روشنک گرامی، حسن پورشیرازی و امیرحسین رستمی از دیگر بازیگران این سریال هستند.

داستان سریال افتاب پرست

سریال کمدی آفتاب پرست با بازی پژمان جمشیدی ماجرای جوان کلاهبرداری را روایت میکند که سعی می کند با استفاده از اعتبار ساختگی برای خودش پیشرفت کند و زندگی دروغینی را ساخته است…

بازیگران سریال آفتاب پرست

پژمان جمشیدی، باران کوثری، حمیدرضا آذرنگ، الهام اخوان، حسن زارعی، پیام احمدی نیا، سولماز غنی، شبنم قربانی، گوهر خیر اندیش، غلامرضا نیکخواه و آتیلا پسیانی، سیاوش چراغی پور، فرهاد بشارتی، جواد خواجوی، عرفان ناصری، علی غریب، حامد وکیلی، سید سعید نعمتی، فروغ قجابگلو، سید کاظم احمدزاده و فرزین محدث بازیگران مجموعه آفتاب پرست را تشکیل داده اند.

سریال آفتاب پرست چند قسمت دارد

سریال آفتاب پرست چند قسمت دارد؟

پیشبینی میشود که سریال راز بقا در ۱۵ قسمت تدارک دیده شده باشد و این سریال جذاب پس از سریال راز بقا منتشر میشود. همچنین این سریال همزمان با سریال یاغی در حال پخش میباشد. در خصوص پخش قسمت اول سریال در پست اینستاگرامی عوامل سریال این گونه نوشتند که “با عرض پوزش فراوان قسمت اول سریال «آفتاب پرست» ساعت ۲۱:۳۰ منتشر خواهد شد”. میتوانید اخبار سریال آفتاب پرست را از سایت دانلود فیلم و سریال هکس دانلود پیگیری نمایید.

سریال آفتاب پرست چند قسمت دارد

بیوگرافی بازیگران سریال آفتاب پرست

بیوگرافی پژمان جمشیدی بازیگر سریال آفتاب پرست

پژمان جمشیدی متولد ۲۰ شهریور ۱۳۵۶ در تهران بازیگر ایرانی و فوتبالیست است. او در طول فعالیت حرفه‌ای در فوتبال برای باشگاه‌هایی مانند سایپا، پرسپولیس و پاس تهران و فولاد خوزستان و نیز برای تیم ملی ایران بازی کرد. پژمان جمشیدی حرفه بازیگری را نخست در سال ۱۳۹۰ با بازی در قسمتی از مجموعه تلویزیونی ساختمان پزشکان و سپس در سال ۱۳۹۲ و با بازی در مجموعه تلویزیونی پژمان آغاز کرد. او برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های سوءتفاهم (۱۳۹۶)، شیشلیک (۱۳۹۹) و علفزار (۱۴۰۰) نامزد دریافت جایزه سیمرغ بلورین از جشنوارۀ فیلم فجر شده‌است. جمشیدی از پول‌سازترین و فعال‌ترین بازیگران سینمای ایران در سال‌های اخیر است.

بیوگرافی باران کوثری بازیگر سریال آفتاب پرست

باران کوثری متولد 25 مهر 1364 در تهران، بازیگر، طراح صحنه، طراح لباس، منشی صحنه، فارغ التحصیل رشته نمایش از هنرستان سوره و دانشجوی جامعه شناسی است. باران کوثری سال 1370 با حضور در فیلم سینمایی بهترین بابای دنیا وارد دنیای بازیگری شد. سال 1376 با بازی در نمایش آن سوی آینه (به کارگردانی آزیتا حاجیان) تئاتر را تجربه کرد.

بیوگرافی حمیدرضا آذرنگ بازیگر سریال آفتاب پرست

حمیدرضا آذرنگ متولد ۲ خرداد ۱۳۵۱ نمایشنامه نویس، کارگردان، و بازیگر تئاتر و سینما ایرانی است. آذرنگ جایزه بازیگری جشن خانه سینما را برای بازی در فیلم ملکه به دست آورده و تا کنون برنده پنج جایزه از جشنواره تئاتر فجر در زمینه‌های متعددی چون نویسندگی و بازیگری شده‌است از جمله برای دو لیتر در دو لیتر صلح و خنکای ختم خاطره. او دریافت‌کننده و نامزد دریافت جایزه‌های دیگری در سایر جشنواره‌های داخلی و خارجی تئاتری و سینمایی نیز بوده‌است. آذرنگ عضو هیئت مدیره انجمن بازیگران خانه تئاتر بوده‌است.

.

پایان رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر