;
coinex

مشخصات فنی گلکسی A23 5G در آستانه رونمایی رسمی فاش شد

به نظر می‌رسد سامسونگ به زودی نسل گوشی‌های ارزانقیمت خود را به روزرسانی خواهد کرد. اخیرا اما مشخصات فنی گلکسی A23 5G فاش شده است.

گلکسی A23 5G به عنوان جدیدترین گوشی پایین‌رده و ارزانقیمت سامسونگ اخیرا در بارها در پایگاه‌های اطلاعاتی مختلف رویت شده و به تیتر اخبار بدل شده است. اکنون این گوشی ارزان قیمت در پایگاه صدور گواهی بلوتوث SIG نیز رویت شده که نشان از رونمایی قریب‌الوقوع آن دارد. بنابر گفته موکول شارما این تاییدیه‌ها چیزی جز تجهیز دستگاه به بلوتوث 5.1 فاش نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های سری A سامسونگ

مشخصات فنی گلکسی A23 5G

در حال حاضر گلکسی A23 با شماره مدل SM-A236B شناسایی می‌شود اما شماره مدل‌های SM-A236M و SM-A236E نیز پیش از این رویت شده بودند. بنابر گزارش‌های قبلی، این گوشی با پشتیبانی از دو سیمکارت، وای‌فای 5 دوبانده و NFC ارائه خواهد شد. شواهد همچنین نشان می‌دهد که سامسونگ به احتمال زیاد این دستگاه را در چند بازار مهم از جمله اروپا آمریکا عرضه خواهد کرد.

مشخصات فنی گلکسی A23 5G در آستانه رونمایی رسمی فاش شد

در حال حاضر درباره مشخصات فنی اطلاعات زیادی در دست نیست، اما تجهیز این دستگاه به اسنپدراگون 695 تایید شده است. تصویر ثبت شده از گواهی FCC نیز نشان می‌دهد که این محصول دوربینی چهارگانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی دارد که مشابه نسخه 4G آن است.

تاریخ عرضه گلکسی A23 5G در حال حاضر دقیقا مشخص نیست، اما انتظار می‌رود پس از رویداد گلکسی پیش رو که برای 10 آگوست برنامه‌ریزی شده عرضه شود. در رویداد پیش رو احتمالا شاهد رونمایی از گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 و ساعت هوشمند گلکسی واچ 5 خواهیم بود. همچنین شایعاتی درباره رونمایی از گلکسی بادز پرو 2 در میان است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مشخصات فنی گلکسی A23 5G چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر