;
coinex

تاریخ انتشار بازی Inscryption برای PS4 و PS5

تاریخ انتشار بازی Inscryption برای PS4 و PS5 به صورت دقیق توسط شرکت دیوولور دیجیتال اعلام شد. این بازی در تابستان امسال منتشر می‌شود.

بازی ترسناک Inscryption یکی از بهترین بازی‌های 2021 بوده که تا کمتر از 2 ماه دیگر به کنسول‌های پلی استیشن اضافه می‌شود. شرکت دیوولور دیجیتال تاریخ دقیق انتشار این بازی را اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید: ارزان ترین بازی های PS5 ؛ بهترین بازی های ارزان قیمت پلی استیشن 5 کدامند؟

تاریخ انتشار بازی Inscryption برای PS4 و PS5 چه زمانی است؟

دیوالور دیجیتال در توییتی تاریخ انتشار بازی Inscryption را 8 شهریور اعلام کرد. این بازی در حال حاضر در حالت پیش خرید بوده و بازیکنان می‌توانند آن را پیش از انتشار بخرند. به همراه این توییت، تریلری از این بازی نیز منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن را ببینید.

بازی Inscryption به‌عنوان اثری روگ-لایک با مکانیسم دک-بیلدینگ (Deck-Building) معرفی می‌شود. این گیم را می‌توان تلفیقی از کارت بازی با معماهای اتاق فرار دانست که در اتمسفری ترسناک شکل می‌گیرد.

شما در این بازی وارد یک کابین مرموز به اسم Leshy’s Cabin شده و هدف این است که علاوه بر برملا کردن رازهای آن، بتوانید فرار کنید. با گذشت زمان و کشف کارت‌های ناطق بیشتر می‌توان قسمت‌های مختلف اتاق را برای فرار بررسی کرد.

همینطور در کنار کارت‌هایی خاص که قدرت بیشتری را برای گیمر به‌ارمغان می‌آورند، می‌توان کارت‌های جدیدتری را برای کسب برتری آزاد کرد.

این گیم روگ-لایک که درحال‌حاضر می‌توان آن را در کامپیوتر و PC بازی کرد، بیش از 1 میلیون نسخه فروش داشته است.

البته جالب است بدانید بازی Inscryption در پلی استیشن برخی ویژگی‌های انحصاری دارد. برای مثال، صدای کارت Stoat از بلندگوهای کنترلر شنیده می‌شوند، نور کنترلر دوال‌سنس نیز دستخوش تغییراتی می‌شود تا نشان‌دهنده‌ی فضای داخلی کابین باشد.

لازم به ذکر است که این بازی از بازخوردهای لمسی دسته‌ی DualSense کنسول پلی استیشن 5 نیز پشتیبانی می‌کند.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما درباره این بازی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر