;
coinex

رندرهای هواوی میت پد پرو 11 منتشر شد

اخیرا شرکت چینی هواوی محصول جدید خود یعنی هواوی میت پد پرو 11 را معرفی کرده و قرار است در کنفرانسی که به زودی برگزار می‌شود رسما از این دستگاه رونمایی کند.

به تازگی شرکت هوآوی MatePad Pro 11 را معرفی کرده است. این دستگاه قرار است یک هفته دیگر یعنی در تاریخ 27 جولای در کنار سیستم عامل اختصاصی هوآوی Harmony OS3 در طی یک کنفرانس معرفی، عرضه شود.

از زمان معرفی این محصول افراد زیادی منتظر انتشار جزئیات بیشتری از مشخصات و ویژگی‌های این محصول هستند و اکنون انتظارات ما به پایان رسیده و دیروز، یک افشاگر، اطلاعاتی از هواوی MatePad Pro 11 را در توییتر منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های هوآوی 2022

انتشار رندرهای هواوی میت پد پرو 11

همان گونه که گفته شد دیروز یک افشاگر با انتشار عکسی از هواوی MatePad Pro 11 در توییتر اطلاعاتی را درباره ظاهر و مشخصات این گوشی در اختیار کاربران قرار داد.

هواوی میت پد پرو 11

همان طور که در تصویر بالا به وضوح دیده می‌شود، تبلت جدیدی که در راه است دارای طراحی‌ای جدید و متمایزی است و با نظر به طراحی خاص ماژول دوربین که پیش‌تر در گوشی‌های سری Mate دیده بودیم، ارائه خواهد شد.

علاوه بر این، انتظار می‌رود تبلت جدید دارای لوازم جانبی مانند قلم هوشمند و صفحه کلید هوشمند با هدف بهبود تجربه کاربران باشد. از آنجایی که این تبلت و سیستم عامل HarmonyOS 3 هم زمان باهم رونمایی می‌شوند این احتمال وجود دارد که این دستگاه دارای سیستم عامل HarmonyOS 3 باشد و از اکوسیستمی که از طریق این سیستم عامل به وجود می‌آید بهره‌مند شود.

در اخبار و گزارشاتی که اخیرا منتشر شده، مدل 12.6 اینچی هوآوی MatePad Pro (2022) در پایگاه اطلاعاتی 3C دیده شده است. همچنین مشخص شده است که این تبلت از شارژ سریع 40 واتی و شارژ سیمی 18 و 10 واتی پشتیبانی می‌کند. اطلاعات بیشتر در مورد تبلت‌های 11 اینچی و 12.6 اینچی هواوی به زودی منتشر می‌شود، پس با تکراتو همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره هواوی میت پد پرو 11 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر