;
coinex

بهترین تبلت های سامسونگ در سال 2022 ؛ پنج مورد از بهترین تبلت‌های سامسونگ

تبلت‌ها از جذاب‌ترین و منحصربه‌فردترین محصولات دیجیتالی هستند که برای امور متفاوتی مورداستفاده قرار می‌گیرند. با بهترین تبلت های سامسونگ در سال 2022 همراه ما باشید.

بهترین تبلت های سامسونگ در سال 2022 شامل موارد بسیار جذابی هستند که رقبای بسیاری در بازار دارند.  شاید برای شما جالب باشد که بدانید تبلت‌های این برند تاکنون توانسته‌اند حتی در مقابل آی‌پدهای برند آیفون نیز ایستادگی کنند. مهم‌ترین دلیل محبوبیت و جذابیت تبلت‌های برند سامسونگ، قابلیت‌های چشمگیر و مزایای جذاب آن‌هاست. با خرید یک تبلت سامسونگ، شما می‌توانید به تمام ویژگی‌هایی که از یک تبلت انتظار دارید دست پیدا کنید.

یکی از مهم‌ترین و برجسته‌ترین ویژگی‌های تبلت‌های برند سامسونگ، نمایشگرهای بزرگ و روشن آن‌هاست. به همین دلیل هم شما می‌توانید تصاویر و ویدئوها را با بهترین کیفیت‌ها تماشا نمایید و از آن لذت ببرید. بسیاری از افراد برای تماشای فیلم‌های دیزنی، نتفلیکس، HBO و سایر کمپانی‌های فیلم‌سازی، از این دستگاه استفاده می‌کنند. علاوه بر این، بسیاری از افراد هم برای اهداف ویرایشی عکس و متن، این دستگاه‌ها را بکار می‌برند. برای مثال، شما می‌توانید از این تبلت‌ها برای فتوشاپ استفاده نمایید.

باتوجه‌به مواردی که تاکنون ذکر کردیم، می‌توانید از اهمیت فوق‌العاده برند سامسونگ و تبلت‌های آن آگاه شده باشید. این شرکت که از سال‌ها پیش فعالیت خود را در حوزه فناوری و دیجیتال آغاز کرده است، تاکنون توانسته مخاطبان بسیاری را به سمت خود جذب کند. اگر شما هم قصد دارید یک تبلت سامسونگ خریداری کنید، حتماً ما را تا انتها همراهی نمایید و از این اطلاعات برای خرید یک تبلت خوب و کاربردی استفاده کنید.

بهترین تبلت های سامسونگ در سال 2022

اما بهترین تبلت های سامسونگ در سال 2022 کدام‌اند؟ قبل از این‌که به این سؤال شما پاسخ دهیم، خوب است بدانید که سامسونگ یکی از پرچمداران صنعت گوشی سازی به شمار می‌رود که مشتریان بسیاری در سراسر جهان دارد. به همین دلیل هم چندان جای تعجب نیست که توانایی ساخت تبلت‌های هوشمند را نیز داشته باشد. علاوه بر این، سامسونگ هرساله تعدادی تبلت روانه بازار می‌کند و به همین دلیل هم ممکن است انتخاب یک تبلت خوب و مناسب برای شما کمی سخت باشد.

بهترین تبلت های سامسونگ در سال 2022

اگر به دنبال خرید یک تبلت خوب و کاربردی هستید، می‌توانید نگاهی به لیست بهترین تبلت‌های ۲۰۲۲ بیندازید و با به‌روز‌ترین محصولات در این زمینه آشنا شوید. علاوه بر این، پرفروش‌ترین تبلت‌های ۲۰۲۱ نیز می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند. اگر دانش‌آموز یا دانشجو هستید، بهترین تبلت‌های دانش‌آموزی برای سال تحصیلی جدید می‌تواند به شما کمک شایانی کند تا از آموزش مجازی بهترین استفاده را ببرید.

از سوی دیگر، ممکن است نتوانید هزینه خیلی زیادی برای خرید یک تبلت پرداخت کنید. به همین دلیل هم بد نیست سری به فهرست ارزان‌ترین تبلت‌های ۲۰۲۱ بزنید تا بتوانید مقرون‌به‌صرفه ترین تبلت‌های موجود در بازار را مشاهده نمایید.

همان طور که پیش‌ازاین هم گفتیم، در بازار امروزی تبلت‌های فراوانی از برند سامسونگ وجود دارد که ممکن است ذهن هرکسی را درگیر خود کند. به همین دلیل هم ما لیستی از بهترین تبلت های سامسونگ در سال 2022 ارائه کردیم تا بتوانیم در این زمینه به شما کمک کنیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین تبلت های شیائومی در سال 2022

تبلت سامسونگ گلکسی تب S7 و سامسونگ گلکسی تب S7 پلاس

بهترین تبلت های سامسونگ در سال 2022

  • پردازنده: اسنپدراگون 865
  • رم: 8 گیگابایت
  • نمایشگر: 11 اینچ
  • حافظه داخلی: 256 گیگابایت

تبلت سامسونگ گلکسی تب S7 یکی از بهترین تبلت های سال 2022 به شمار می‌رود که قابلیت‌های بسیار فراوانی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این تبلت، عمر باتری بی‌نظیر آن است. شاید برای شما جالب باشد که بدانید شما می‌توانید بیشتر از ۱۳ ساعت از این تبلت استفاده کرده و نگران تمام شدن شارژ آن نباشید. این می‌تواند یک ویژگی بسیار منحصربه‌فرد برای یک تبلت باشد که به شما این امکان را می‌دهد استفاده‌های متفاوتی از آن داشته باشید.

هم دستگاه مذکور و هم تبلت سامسونگ گلکسی تب S7 پلاس، دوربین‌های بسیار خوبی دارند و شما می‌توانید خاطرات خود را به‌راحتی با آن‌ها ضبط کنید. این دو تبلت دارای دو دوربین با کیفیت‌های ۱۳ و ۵ مگاپیکسل هستند. علاوه بر این، دوربین سلفی آن‌ها نیز ۸ مگاپیکسل بوده و شما می‌توانید تصاویر جذاب و باکیفیتی با استفاده از آن‌ها بگیرید. دلیل دیگری که این دستگاه را بسیار منحصربه‌فرد می‌کند، قابلیت قلم S آن است که به شما این امکان را می‌دهد برای موارد متنوعی از آن بهره ببرید.

این دو دستگاه، پردازنده‌های قوی و قدرتمندی دارند و همچنین از اتصال 5G هم بهره می‌برند. باتوجه‌به ویژگی‌هایی که گفتیم، این موارد را می‌توان بهترین تبلت های سامسونگ در سال 2022 به شمار آورد. تبلت سامسونگ گلکسی تب اس ۷ پلاس دارای نمایشگر 12.4 اینچی با رزولوشن 1752 × 2800 پیکسل است. اما به دلیل وجود قابلیت AMOLED در این دستگاه، عمر باتری آن کمی کمتر از مورد قبلی بوده و به ۸ ساعت و ۵۱ دقیقه می‌رسد.

تبلت سامسونگ گلکسی تب S7 FE

بهترین تبلت های سامسونگ در سال 2022

  • پردازنده: اسنپدراگون 750
  • رم: 4 گیگابایت
  • نمایشگر: 12.4 اینچ
  • حافظه داخلی: 64/ 128/ 256/ 512 گیگابایت

تبلت سامسونگ گلکسی تب S7 FE هم یک تبلت جدید خوب 2022 است که ویژگی‌های منحصربه‌فرد بسیاری را در اختیار شما قرار می‌دهد. ازآنجاکه دستگاه سامسونگ گلکسی S20 FE برای کاربران اندرویدی بسیار جذاب بود، این برند تصمیم گرفت که نسخه‌های FE را گسترش دهد. به همین دلیل هم این تبلت روانه بازار شد و توانست محبوبیت زیادی در میان کاربران کسب کند. با خرید این تبلت، شما می‌توانید بدون هیچ‌گونه ضرر و زیانی از این دستگاه استفاده کافی را ببرید.

در بررسی‌هایی که درباره این دستگاه انجام شد، متوجه شدیم که مهم‌ترین و برجسته‌ترین عامل جذابیت این تبلت، عمر باتری بی‌نظیر آن است که می‌تواند بیشتر از ۱۳ ساعت دوام بیاورد. پس اگر مجبور هستید که این تبلت را دائماً به محل‌های متفاوتی ببرید و به پریز برق هم دسترسی ندارید، می‌توانید این مورد را به‌راحتی خریداری کنید. این دستگاه که یکی از بهترین تبلت های سامسونگ در سال 2022 محسوب می‌شود، از قلم محبوب S Pen نیز پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر این، تبلت‌هایی با باتری فوق‌العاده برای گیم هم استفاده می‌شوند. اگر می‌خواهید برای بازی کردن یک تبلت خوب خریداری کنید، می‌توانید نگاهی به لیست بهترین تبلت‌های گیمینگ ۲۰۲۰ بیاندازید. به‌طورکلی، این دستگاه به دلیل داشتن قلم SP، عمر باتری فوق العاده، طراحی جذاب و نمایشگر خوب، به یکی از بهترین تبلت های سال 2022 تبدیل شده است. تنها نکته منفی این تبلت را می‌توان عدم پشتیبانی از حسگر اثر انگشت دانست.

تبلت سامسونگ گلکسی تب S6

بهترین تبلت های سامسونگ در سال 2022

  • پردازنده: اسنپدراگون 855
  • رم: 6 گیگابایت
  • نمایشگر: 10.5 اینچ
  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت

تبلت سامسونگ گلکسی تب S6 یکی دیگر از جدیدترین تبلت های 2022 به شمار می‌رود که به دلیل داشتن پردازنده فوق‌العاده قدرتمند، عملکرد بسیار خوبی در اختیار شما قرار می‌دهد. برخی از افراد اعتقاد دارند که نمی‌توان این تبلت را بهترین دستگاه موجود در بازار دانست، اما این دستگاه می‌تواند بسیاری از مشکلات و محدودیت‌های تبلت‌های اندرویدی را حل کند. نمایشگر این تبلت که شباهت زیادی به کامپیوتر دارد، به شما این امکان را می‌دهد که به طور هم‌زمان، بیشتر از ۲۰ برنامه و پنجره را باز کنید.

علاوه بر موارد ذکرشده، خوب است بدانید که این دستگاه دارای یک صفحه‌کلید جدید است که موجب می‌شود جایگزین بسیار خوبی برای لپ‌تاپ باشد. بااین‌حال، شما می‌توانید از صفحه لمسی آن نیز استفاده کنید. این دستگاه که یکی از بهترین تبلت های سامسونگ در سال 2022 به شمار می‌رود، سخت‌افزار بسیار خوبی هم دارد و شما می‌توانید از حاشیه‌های اطراف نمایشگر 10.5 اینچی آن لذت ببرید.

عملکرد سریع، پشتیبانی از قلم S Pen و داشتن اسپیکرهای قدرتمند، از سایر ویژگی‌های این تبلت جدید خوب 2022 به شمار می‌روند. پس اگر می‌خواهید تبلتی با ویژگی‌های عالی پیدا کنید و از آن استفاده بهینه داشته باشید، تبلت سامسونگ گلکسی تب اس ۶ یکی از بهترین موارد موجود در بازار است که برای هر نوع استفاده‌ای در دسترس شما قرار می‌گیرد.

تبلت سامسونگ گلکسی تب S2

بهترین تبلت های سامسونگ در سال 2022

  • پردازنده: Exyons 5433
  • رم: 3 گیگابایت
  • نمایشگر: 8 اینچ
  • حافظه داخلی: 32 گیگابایت

اگر هنوز هم به دنبال جدیدترین تبلت های 2022 هستید، تبلت سامسونگ گلکسی تب اس ۲ یکی دیگر از موارد جذاب موجود در بازار است که قابلیت‌های بسیاری دارد. یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این تبلت، نمایشگر خیره‌کننده آن است که از قابلیت Super AMOLED پشتیبانی می‌کند. این امر موجب می‌شود که با استفاده از این تبلت، شما بتوانید به تماشای انواع فیلم‌ها بپردازید.

شاید بسیاری از افراد گمان کنند که نمایشگر کوچک این دستگاه، موجب ناکارآمدی آن می‌شود. این در حالی است که این ویژگی سبب می‌شود که شما بتوانید این تبلت را در یک دست خود بگیرید و به‌راحتی از آن استفاده کنید.

پشت این تبلت کاملاً نرم است و باعث می‌شود که استفاده از آن راحت‌تر از تبلت‌های محکم باشد و این موضوع باعث شده که S2 یکی از بهترین تبلت های سامسونگ در سال 2022 باشد. همچنین خوب است بدانید که این دستگاه دارای یک دوربین بسیار خوب با کیفیت ۸ مگاپیکسل است که عکس‌های کاملاً واضح با رنگ‌های واقعی می‌گیرد.

بااین‌حال، دوربین سلفی آن کمی تار است. همچنین این تبلت دارای یک نقطه‌ضعف دیگر هم است که آن را می‌توان عمر باتری ضعیف آن دانست. اما به‌طورکلی، تبلت S2 به دلیل داشتن نمایشگر خیره‌کننده، فضای ذخیره کافی و طراحی جذاب، یک تبلت جدید خوب 2022 در نظر گرفته می‌شود.

تبلت سامسونگ گلکسی Book

بهترین تبلت های سامسونگ در سال 2022

  • پردازنده: اینتل Core i5-7200U
  • رم: 4 گیگابایت
  • نمایشگر: 12 اینچ
  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت

تبلت سامسونگ Galaxy Book یکی دیگر از بهترین تبلت های سال 2022 محسوب می‌شود که مبتنی بر ویندوز ۱۰ کار می‌کند و پردازنده فوق‌العاده‌ای در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این ویژگی سبب می‌شود که این تبلت تا حد زیادی به لپ‌تاپ‌های روز دنیا شباهت داشته باشد و تنها تفاوت آن‌ها، اندازه کوچک‌تر تبلت است که استفاده از آن را راحت‌تر کرده است.

ازآنجاکه نمایشگر این تبلت از قابلیت HDR بهره می‌برد، شما می‌توانید ویدئوها و تصاویر را با کیفیت بهتری مشاهده کنید. همچنین این دستگاه از قلم S نیز پشتیبانی می‌کند که برای استفاده از برنامه‌های تخصصی، یادداشت‌برداری و حتی حاشیه‌نویسی در اسکرین‌شات‌ها کاربرد زیادی دارد.

به دلیل قابلیت‌های ذکرشده و بسیاری موارد دیگر، این دستگاه به یکی از بهترین تبلت های سامسونگ در سال 2022 تبدیل شده است. درحالی‌که آی‌پدهای جدید برند اپل اخیراً پردازنده‌های بسیار قدرتمندی ارائه کرده‌اند، تبلت سامسونگ گلکسی بوک دارای پردازنده اینتل Core i5-7200U است که کار را برای کاربران بسیار راحت کرده است. باوجود تمام ویژگی‌ها و قابلیت‌های مذکور، عمر باتری این تبلت تقریباً متوسط است.

چگونه بهترین تبلت سامسونگ را انتخاب کنیم؟

باوجود تنوع گسترده در بازار کنونی، تبلت‌های بسیاری در بازار وجود دارد و این امر موجب شده که افرادی که در این حوزه تخصص چندانی ندارند، با سرگردانی زیادی روبرو شوند. خرید یک تبلت خوب و کارآمد برای این افراد تا حد زیادی دلهره‌آور است. اما همه این دلهره‌ها، نگرانی‌ها و استرس‌ها تا زمانی ادامه دارند که شما ندانید تبلت را برای چه چیزی استفاده می‌کنید. این بدان معنی است که اولین راه برای انتخاب یک تبلت خوب و مناسب، این است که نیاز خود را مشخص نمایید.

بهترین تبلت های سامسونگ در سال 2022

اگر شما یک دانشجو یا کارمند هستید که دائماً به پریز برق دسترسی ندارید، باید تبلتی انتخاب کنید که عمر باتری آن خوب باشد و بتواند بیشتر از ۸ ساعت دوام بیاورد. در این صورت، تبلت سامسونگ گلکسی تب اس ۶ می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد؛ زیرا عمر باتری آن به بیشتر از ۹ ساعت می‌رسد. اگر هم می‌توانید هزینه بیشتری پرداخت کنید، تبلت‌های سامسونگ گلکسی تب اس ۷ و اس ۷ پلاس گزینه‌های بسیار خوبی هستند و می‌توانند بیشتر از ۱۳ ساعت دوام بیاورند.

علاوه بر باتری، برای انتخاب بهترین تبلت های سامسونگ در سال 2022 شما باید به سیستم‌عامل نیز توجه زیادی داشته باشید. شاید برای شما جالب باشد که بدانید تمام تبلت‌ها مانند تلفن‌های همراه، از سیستم‌عامل اندروید یا iOS پشتیبانی نمی‌کنند. برای مثال، تبلت سامسونگ گلکسی بوک دارای سیستم‌عامل ویندوز بوده و به شما این امکان را می‌دهد که استفاده بسیاری از این ویژگی ببرید.

نکته دیگری که در انتخاب بهترین و جدیدترین تبلت های 2022 باید در نظر بگیرید، نمایشگر آن‌هاست. اگر شما قصد دارید از تبلت خود برای تماشای فیلم و سریال استفاده کنید، بهتر است دستگاهی انتخاب کنید که نمایشگر خوبی داشته باشد. در این مورد، تبلت سامسونگ گلکسی تب اس ۲ می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد که در عین کوچک بودن صفحه، کارایی چشمگیری در اختیار شما قرار می‌دهد. زیرا این تبلت کوچک‌تر و تا حد زیادی قابل‌حمل است.

بهترین تبلت های سامسونگ در سال 2022

چگونه تبلت‌های سامسونگ را تست می‌کنیم؟

برای داشتن یک ارزیابی کامل و جامع از تبلت‌های سامسونگ، باید به موارد متفاوتی من‌جمله عمر باتری، کیفیت نمایشگر، عملکرد کارهای چندگانه‌ای و حتی کیفیت صدا پرداخت. همچنین اگر تبلت از سایر قابلیت‌های اضافی مانند قلم S یا صفحه‌کلید مجزا پشتیبانی می‌کند، باید به این موارد نیز توجه بسزایی شود. همان طور که می‌دانید لوازم جانبی تأثیر بسیاری در استفاده بهینه از اقلام هوشمند دارند.

برای بررسی و تست عملکرد تبلت، از بنچمارک Geekbench استفاده می‌کنیم تا متوجه شویم که این تبلت تا چه اندازه می‌تواند برنامه‌ها را به طور هم‌زمان اجرا کند. نکته دیگری که درباره انتخاب بهترین تبلت های سامسونگ در سال 2022 باید بدانید، این است که برای داشتن یک ارزیابی درست، باید آن را با سایر تبلت‌های موجود در بازار مقایسه کرد. این امر موجب می‌شود که افراد درک بهتری از عملکرد و کارایی تبلت‌ها داشته باشند و انتخاب هم برای آنها راحت‌تر شود.

بهترین تبلت های سامسونگ در سال 2022

کلام آخر

بهترین تبلت های سامسونگ در سال 2022 شامل موارد متنوعی می‌شوند که ما در این نوشتار از تکراتو، به بررسی پنج مورد از مهم‌ترین و جذاب‌ترین آن‌ها پرداختیم. ما در این مقاله، تمام مشخصات موردنیاز این تبلت‌ها را بررسی کرده و در اختیار شما عزیزان قرار دادیم. اگر شما هم قصد خرید یک تبلت سامسونگ را دارید، مطالعه این نوشتار می‌تواند برای شما مفید باشد. البته قبل از خرید، شما باید نوع نیاز خود را تعیین کرده و سپس با افراد متخصص نیز مشورت نمایید.

سؤالات متداول

بهترین تبلت سامسونگ در سال 2022 کدام است؟

انتخاب بهترین تبلت سامسونگ در سال 2022، به نوع نیاز شما بستگی دارد. اما به‌طورکلی، تبلت سامسونگ گلکسی تب اس ۷ و اس ۷ پلاس بهترین و جدیدترین تبلت‌های این برند به شمار می‌روند.

بهترین تبلت‌های دانشجویی سامسونگ کدام‌اند؟

اگر یک دانشجو هستید و می‌خواهید یک تبلت از برند سامسونگ خریداری نمایید، سامسونگ گلکسی تب اس ۶ می‌تواند به شما در درس خواندن و همچنین کار کردن کمک کند.

بهترین تبلت گیمینگ سامسونگ کدام است؟

تبلت سامسونگ گلکسی تب S7 FE یکی از بهترین تبلت‌های گیمینگ سامسونگ به شمار می‌رود که عمر باتری آن، بیشتر از ۱۳ ساعت است و شما می‌توانید تا مدت‌ها و بدون نگرانی از تمام شدن شارژ آن، به بازی کردن بپردازید.

بیشتر بخوانید:

منبع: laptopmag

نظر شما درباره این تبلت‌ها چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    اگه میشه در مورد تبلت های ارزان ولی قوی هم معرفی کنید

    پاسخ