;
coinex

بهترین تبلت های لنوو در سال 2022 ؛ تبلت Lenovo جدید چی بخریم؟

آیا شما هم به دنبال یک تبلت منحصربه‌فرد برای برآوردن نیازهای خود هستید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، بهترین تبلت های لنوو در سال 2022 می‌تواند برای شما مفید باشد.

بهترین تبلت های لنوو در سال 2022 شامل موارد بسیار متنوعی می‌شود که می‌توانند تمام نیازهای شما را برآورده سازند. با داشتن این دستگاه‌ها، شما می‌توانید هر چیزی که از یک تبلت نیاز دارید را در اختیار داشته باشید. ازآنجاکه بازار کنونی مملو از دستگاه‌های دیجیتالی و به‌ویژه تبلت‌های مختلف است، شاید هنگام خرید یک تبلت، با مشکلاتی مواجه شوید. با مطالعه این لیست، تمام نگرانی‌های شما از بین خواهد رفت. زیرا ما برخی از باکیفیت‌ترین و بهترین تبلت‌های برند لنوو را برای شما معرفی کرده‌ایم.

تبلت‌ها یکی از رایج‌ترین وسایل دیجیتالی هستند که برای اهداف زیادی مورد‌استفاده قرار می‌گیرند. به همین دلیل هم بهتر است دستگاهی با قابلیت‌های بالا انتخاب کنید تا در حین کار با آن، با مشکلی مواجه نشوید. ازاین‌رو، اگر اطلاعات کافی در این باره نداشته باشید، ممکن است دستگاهی خریداری کنید که نتواند تمام نیازهای شما را برآورده سازد. در نهایت، شما مجبور خواهید بود که با مشکلات آن کنار آمده و یا تبلت جدیدی خریداری نمایید. در اینجاست که اهمیت یک راهنمای خوب به چشم می‌آید.

بیشتر بخوانید:

بهترین تبلت های گیمینگ 2022

بهترین تبلت تا 5 میلیون تومان در بازار ایران

لنوو یکی از مشهورترین برندهای جهان است که با برندهایی مانند HP و سامسونگ به رقابت می‌پردازد. این برند، سالانه تبلت‌های منحصربه‌فردی را روانه بازار می‌کند که شما می‌توانید برای داشتن زندگی حرفه‌ای بهتر، از آن‌ها استفاده بهینه داشته باشید. با استفاده از تبلت‌ها، شما می‌توانید تمام استفاده‌هایی که از گوشی موبایل و همچنین لپ‌تاپ دارید را در اختیار داشته باشید. زیرا بسیاری از این دستگاه‌ها دارای سیستم‌عامل اندروید و برخی دیگر هم ویندوز هستند. پس با بهترین تبلت های لنوو در سال 2022 همراه ما باشید.

بهترین تبلت های لنوو در سال 2022

اخیراً برند لنوو برای ساخت تبلت‌های کروم‌بوک، با گوگل به همکاری پرداخته است. این کروم‌بوک‌ها برای دانش‌آموزان و دانشجویانی که نرم‌افزارهای قوی نیاز ندارند، گزینه‌ای عالی به نظر می‌رسد. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد تبلت‌های برند لنوو، این است که قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تری در مقابل سایر برندها دارد. به بیانی دیگر، هرچه اندازه نمایشگر تبلت لنوو شما کوچک‌تر باشد قیمت آن هم پایین‌تر می‌آید. پس اگر می‌خواهید هزینه زیادی برای تبلت نکنید، این برند گزینه‌ای عالی برای خرید شماست.

بهترین تبلت های لنوو در سال 2022

برخی از تبلت‌هایی که قیمت پایین‌تری دارند، قدیمی هستند. اما هیچ نگرانی درباره آن‌ها نداشته باشید؛ زیرا تمام تبلت‌های لنوو دارای عملکرد بسیار عالی و سرعت قابل‌قبولی هستند. علاوه بر لنوو، برندهای دیگری نیز در ساخت تبلت عمل می‌کنند که از معروف‌ترین آن‌ها، برند سامسونگ است.

ازاین‌رو، می‌توانید سری هم به بهترین تبلت‌های سامسونگ در سال ۲۰۲۲ بزنید. شیائومی هم یکی دیگر از برندهایی محسوب می‌شود که اخیراً پا به این عرصه گذاشته است. اگر به این برند علاقه دارید، می‌توانید نگاهی به لیست بهترین تبلت‌های شیائومی در سال ۲۰۲۲ بیاندازید.

به‌طورکلی، بهترین تبلت‌های ۲۰۲۲ می‌توانند به شما کمک کنند که از امکانات منحصربه‌فرد آن‌ها بهره‌مند شوید. ما در این لیست، برخی از بهترین تبلت های لنوو در سال 2022 را شرح می‌دهیم که در اینجا، شما می‌توانید تمام مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این محصولات را مشاهده فرمایید. توجه داشته باشید که تمام محصولاتی که در این لیست هستند، جزو بهترین تبلت‌های این برند به شمار می‌روند. به همین دلیل هم می‌توانید با خیال آسوده، تبلتی که با نیاز شما هم‌خوانی دارد را انتخاب کنید.

تبلت لنوو Tab P11 Plus

بهترین تبلت های لنوو در سال 2022

  • نمایشگر: 11 اینچ
  • پردازنده: Mediatek MT6785 هلیو G90T (12 nm)
  • رم: 4/ 8 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 64/ 128 گیگابایت
  • باتری: 7700 میلی‌آمپر
  • دوربین: 13 مگاپیکسل/ دوربین سلفی: 8 مگاپیکسل

تبلت لنوو Tab P11 Plus یکی از بهترین تبلت های لنوو 2022 به شمار می‌رود که قابلیت‌های منحصربه‌فرد زیادی دارد. با استفاده از این دستگاه، می‌توانید تجربه جدیدی از استفاده از یک تبلت عالی داشته باشید. ویژگی‌هایی مانند اسپیکرهای عالی و میکروفون منحصربه‌فرد، این دستگاه برای فیلم‌برداری بسیار عالی به نظر می‌رسد.

این دستگاه با نمایشگر 11 اینچی، رزولوشن 2K و نرخ نوسازی 60 هرتز عرضه می‌شود و به شما بهترین کیفیت را هنگام مشاهده فیلم و تصاویر ارائه می‌دهد. این دستگاه به دلیل داشتن پردازنده عالی و سیستم‌عامل اندروید 11 برای کار کردن کاملاً مناسب است.

فضای ذخیره این دستگاه 64 و 128 گیگابایت بوده و به شما این امکان را می‌دهد که برنامه‌ها و فایل‌های زیادی را در آن نگهداری کنید. یکی از ویژگی‌های جالب‌توجه درباره این تبلت، باتری فوق‌العاده آن است که می‌تواند بیشتر از 15 ساعت دوام بیاورد. به همین دلیل هم برای اهدافی مانند گیمینگ کاملاً مناسب به نظر می‌رسد و در شمار بهترین تبلت های لنوو در سال 2022 قرار می‌گیرد.

ازاین‌رو، اگر شما هم به دنبال تبلتی برای بازی کردن هستید، مطالعه بهترین تبلت‌های گیمینگ ۲۰۲۲ می‌تواند برای شما مفید باشد. بااین‌حال، برخی از افراد اعتقاد دارند که دوربین تبلت لنوو تب پی 11 پلاس چندان قابل‌توجه نیست.

تبلت لنوو کروم‌بوک Duet 5

بهترین تبلت های لنوو در سال 2022

  • نمایشگر: 13.3 اینچ
  • پردازنده: اسنپدراگون نسل دوم 7c
  • رم: 4 گیگابایت LPDDR4x
  • حافظه داخلی: 64/ 128/ 256 گیگابایت
  • باتری: 42 وات بر ساعت
  • دوربین: 8 مگاپیکسل/ دوربین سلفی: 5 مگاپیکسل

تبلت لنوو کروم بوک Duet 5 یکی دیگر از بهترین تبلت های Lenovo سال 2022 محسوب می‌شود که به دلیل ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی که دارد، توجه بسیاری از افراد را به سمت خود جلب کرده است. علاوه بر طراحی چشمگیر و تحسین‌برانگیز این دستگاه، نمایشگر باکیفیت آن باعث جذابیت این کروم‌بوک شده است. نمایشگر 13 اینچی تبلت لنوو کروم بوک دوئت 5، از قابلیت OLED نیز پشتیبانی می‌کند که باعث می‌شود تصاویر باکیفیتی در اختیار شما قرار دهد.

این دستگاه دارای پردازنده اسنپدراگون SC7180 با رم 4 گیگابایتی در اختیار شما قرار می‌گیرد. بدین ترتیب، شما می‌توانید استفاده بهینه‌ای از آن داشته باشید. همچنین این دستگاه با فضای ذخیره بسیار خوبی در اختیار شما قرار می‌گیرد. یکی دیگر از ویژگی‌های چشمگیر این تبلت، باتری فوق‌العاده آن است که مانند مورد قبلی، می‌تواند تا بیشتر از 15 ساعت بدون نیاز به شارژ مجدد دوام بیاورد. به همین دلیل هم در لیست بهترین تبلت های لنوو در سال 2022 قرار گرفته شده است.

نمایشگر 13.3 اینچی با قابلیت FUD OLED و رزولوشن 1080 پیکسلی، از دیگر مزایای تبلت لنوو کروم بوک دوئت 5 به شمار می‌رود. به دلیل تمام ویژگی‌های مذکور، این دستگاه را می‌توان یک تبلت جدید خوب Lenovo 2022 دانست. ازآنجاکه گوگل‌پلی از این دستگاه پشتیبانی می‌کند، شما می‌توانید به بسیاری از اپلیکیشن‌های موردنیاز خود دسترسی داشته باشید. تنها ایرادی که از این تبلت گرفتند، مدیریت رم آن است.

تبلت لنوو Tab P12 Pro

بهترین تبلت های لنوو در سال 2022

  • نمایشگر: 12.6 اینچ
  • پردازنده: اسنپدراگون 870 هشت هسته‌ای
  • رم: 6/ 8 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 128/ 256 گیگابایت
  • باتری: 10200 میلی‌آمپر بر ساعت
  • دوربین: 13 + 5 مگاپیکسل/ دوربین سلفی: 8 مگاپیکسل

اگر نمی‌خواهید هزینه زیادی برای خرید یک تبلت کنید، تبلت لنوو تب پی 12 پرو یکی از بهترین گزینه‌های روی میز به شمار می‌روند. یکی از مهم‌ترین و برجسته‌ترین ویژگی‌های این دستگاه، نمایشگر ثانویه بی‌سیم آن است که مانند یک لپ‌تاپ عمل می‌کند.

این ویژگی سبب می‌شود که شما بهترین استفاده را در حین کار از آن داشته باشید. بدین ترتیب، تبلت لنوو تب پی 12 پرو یکی از بهترین دستگاه‌ها برای اهداف کاری به شمار می‌رود و شما می‌توانید در محل کار هم از آن استفاده کنید. به همین دلیل هم ما آن را در لیست بهترین تبلت های لنوو در سال 2022 اضافه کرده‌ایم.

بهترین تبلت های لنوو در سال 2022

این دستگاه با نمایشگر 12.6 اینچی و کیفیت 2K AMOLED، به‌گونه‌ای طراحی شده که هم برای داخل و هم خارج از منزل کاملاً کاربردی باشد. به دلیل نمایشگر باکیفیت آن، شما می‌توانید برای موارد مختلف من‌جمله بازی کردن یا سرگرمی از آن استفاده داشته باشید و نگران هیچ چیزی نباشید. از دیگر مزیت‌های این دستگاه، می‌توان به عملکرد بالای آن اشاره کرد که به شما این امکان را می‌دهد که در تمام طول روز، بدون هنگ کردن از آن استفاده کنید.

این دستگاه به دلیل پردازنده فوق‌العاده و گرافیک منحصربه‌فرد، به تمام نیازهای شما پاسخ می‌دهد. سیستم‌عامل تبلت لنوو تب پی 12 پرو، اندروید 11 OS به همراه رم 6 گیگابایتی است و شما می‌توانید از حافظه داخلی 128 گیگابایتی این دستگاه نهایت استفاده را ببرید.

به دلیل اسپیکرهای قدرتمند آن، شما می‌توانید فیلم‌ها را با بهترین کیفیت صدا تماشا کنید. همچنین نیازی به نگرانی درباره باتری آن هم نیست و شما می‌توانید تا ساعت‌ها از آن استفاده بهینه داشته باشید. تنها ایرادی که از این دستگاه گرفته‌اند، روشن نبودن تصاویر آن است. باتوجه‌به تمام ویژگی‌های فوق، تب پی 12 پرو را می‌توان یک تبلت جدید خوب Lenovo 2022 دانست.

تبلت لنوو Tab M10 Plus

بهترین تبلت های لنوو در سال 2022

  • نمایشگر: 10.6 اینچ
  • پردازنده: هشت هسته‌ای مدیاتک P22T
  • رم: 4 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 64/ 128 گیگابایت
  • باتری: 7000 میلی‌آمپر بر ساعت
  • دوربین: 13 مگاپیکسل/ دوربین سلفی: 8 مگاپیکسل

تبلت لنوو تب می 10 پلاس دیگر از بهترین تبلت های لنوو در سال 2022 به شمار می‌رود که ویژگی‌های چشمگیری دارد. این دستگاه به دلیل داشتن نمایشگر 10.6 اینچی با رزولوشن 1200 × 2000 پیکسل و روشنایی 400 نیتی، بهترین گزینه برای مطالعه، بازی کردن، کار کردن و سرگرمی است. لازم به ذکر است که این دستگاه قابلت مطالعه دارد و این ویژگی باعث می‌شود که خواندن کتاب‌های الکترونیکی را برای شما ساده‌تر کند.

پس می‌توان گفت که این دستگاه گزینه بسیار خوبی برای دانش‌آموزان و دانشجویان است. اگر می‌خواهید تبلت‌های بیشتری در این حوزه پیدا کنید، می‌توانید سری به لیست بهترین تبلت‌های دانش‌آموزی برای سال تحصیلی جدید بزنید.

این دستگاه با رم 4 گیگابایتی و پردازنده قوی، عملکرد خوبی در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توانید از سیستم‌عامل اندروید ۱۲ آن استفاده بهینه داشته باشید. بااین‌حال، لنوو اعلام کرده که نسخه بعدی آن از اندروید 13 پشتیبانی خواهد کرد. همچنین دوربین آن تقریباً قابل‌قبول است و باتری منحصربه‌فردی در اختیار شما قرار می‌دهد و شما می‌توانید بیشتر از 12 ساعت از آن استفاده بهینه داشته باشید.

همچنین خوب است بدانید که تبلت لنوو تب می 10 پلاس از قابلیت قلم نیز پشتیبانی می‌کند که شما باید آن را به‌صورت جداگانه خریداری نمایید. از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به پردازنده عالی، فضای ذخیره زیاد به همراه پشتیبانی از کارت حافظه و اسپیکر قدرتمند اشاره کرد. اما با خرید این تبلت، نمی‌توانید به صفحه‌کلیدی دسترسی داشته باشید. باتوجه‌به ویژگی‌های مذکور، تبلت لنوو می 10 پلاس یکی از بهترین تبلت های لنوو در سال 2022 به‌حساب می‌آید.

تبلت لنوو Yoga Tab 13

بهترین تبلت های لنوو در سال 2022

  • نمایشگر: 13 اینچ
  • پردازنده: اسنپدراگون 870
  • رم: 8 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 128/ 256 گیگابایت
  • باتری: 10200 میلی‌آمپر بر ساعت
  • دوربین: 13 مگاپیکسل/ دوربین سلفی: 8 مگاپیکسل

تبلت لنوو Yoga Tab 13 یکی دیگر از جدیدترین تبلت های لنوو 2022 به شمار می‌رود که به دلیل داشتن نمایشگر بزرگ و عالی، امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد. با استفاده از این دستگاه، شما می‌توانید تجربه کاملاً متفاوتی از بازی‌های ویدئویی داشته باشید. پس می‌توان گفت که Yoga Tab 13 تا حد زیادی برای گیمینگ طراحی شده و کار گیمرها را راحت می‌کند.

این دستگاه با تراشه اسنپدراگون 870 و گرافیک Qualcomm Adreno 650، عملکرد بسیار خوبی در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توانید با سرعت هرچه بیشتر، به بازی کردن بپردازید. لازم به ذکر است که رم این دستگاه 8 گیگابایت بوده که حافظه 128 و 256 گیگابایت را در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توانید اپلیکیشن‌ها و فایل‌های بسیاری را در آن نگهداری کنید.

بهترین تبلت های لنوو در سال 2022

Yoga Tab 13 با نمایشگر 13 اینچی به همراه رزولوشن 2K، دارای نرخ نوسازی 60 هرتز است و شما می‌توانید فیلم‌ها و عکس‌ها را با بهترین کیفیت تماشا نمایید. سیستم‌عامل این تبلت اندروید 11 است و همچنین می‌توان از نمایشگر آن به‌عنوان صفحه‌نمایش ثانویه نیز استفاده کرد.

همچنین خوب است بدانید که این دستگاه از قابلیت قلم نیز پشتیبانی می‌کند. با ظرفیت باتری 15200 میلی‌آمپر بر ساعت، به شما این امکان را می‌دهد که تمام طول روز از آن استفاده کرده و نگران تمام شدن شارژ آن هم نباشید. همه این ویژگی‌ها سبب شده‌اند که تبلت لنوو یوگا تب 13 در لیست بهترین تبلت های لنوو در سال 2022 قرار بگیرد.

درنتیجه، افراد زیادی به دلیل طراحی و ویژگی‌های آن، به خرید این محصول تمایل دارند. بااین‌حال، برخی از افراد می‌گویند که باوجود تمام ویژگی‌های مثبت، قیمت آن بسیار زیاد است.

تبلت لنوو Tab M8

بهترین تبلت های لنوو در سال 2022

  • نمایشگر: 8 اینچ
  • پردازنده: مدیاتک
  • رم: 2 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 32 گیگابایت
  • باتری: 5000 میلی‌آمپر بر ساعت
  • دوربین: 5 مگاپیکسل/ دوربین سلفی: 2 مگاپیکسل

اگر هنوز هم به دنبال بهترین تبلت های Lenovo سال 2022 هستید، این گزینه می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. تبلت لنوو تب ام 8 با اندازه کوچکی که دارد، کاملاً قابل‌حمل است و می‌توانید به‌راحتی از آن استفاده کنید. همچنین همان طور که در ابتدای این نوشتار هم گفتیم، قیمت تبلت‌های لنوو با اندازه نمایشگرهای آنها نسبت مستقیم دارد. پس متوجه می‌شوید که تبلت لنوو Tab M8 نسبت به سایر موارد ذکرشده در این لیست، قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تری دارد.

این دستگاه دارای یک نمایشگر 8 اینچی با رزولوشن 800 × 1280 پیکسل است که فضای ذخیره 32 گیگابایت را در اختیار شما قرار می‌دهد. پس اگر به دنبال تبلت کوچکی هستید که بخواهید با استفاده از آن، در خارج از منزل کارهای ساده را انجام دهید، Tab M8 قطعاً می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. باتری این دستگاه دارای ظرفیت 5000 میلی‌آمپر بر ساعت بوده که می‌تواند تمام روز را دوام بیاورد.

بهترین تبلت های لنوو در سال 2022

به‌طورکلی، این تبلت به دلیل اندازه کوچکی که دارد، برای سفر هم کاملاً مناسب است و در لیست بهترین تبلت های لنوو در سال 2022 قرار گرفته شده است. البته توجه داشته باشید که نمی‌توان از آن انتظار یک دستگاه عالی با عملکرد سریع را داشت. زیرا هزینه چندان زیادی برای آن پرداخت نمی‌کنید. به‌طورکلی، این دستگاه یک تبلت جدید خوب Lenovo 2022 است که قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد. اگر می‌خواهید هزینه زیادی برای تبلت نپردازید، لیست ارزان‌ترین تبلت‌های ۲۰۲۱ می‌تواند به شما کمک کند.

سیستم‌عامل نصب شده روی این دستگاه به اندروید 9 Pie بوده که می‌توان آن را به اندروید 11 ارتقا داد. ویژگی دیگری که نمایشگر کوچک این دستگاه ارائه می‌دهد، این است که از چشم شما کاملاً محافظت کرده و باعث می‌شود که هنگام نگاه کردن به آن برای مدت طولانی، آسیب نبیند. تنها نکته منفی که در این دستگاه کوچک و جمع‌وجور دیده می‌شود، نسخه قدیمی اندروید آن است که همان طور که گفتیم، می‌توان آن را ارتقا داد.

تبلت لنوو Tab P11 Pro

بهترین تبلت های لنوو در سال 2022

  • نمایشگر: 11.5 اینچ
  • پردازنده: اسنپدراگون 730
  • رم: 4/ 6 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت
  • باتری: 8600 میلی‌آمپر بر ساعت
  • دوربین: 5 + 13 مگاپیکسل/ دوربین سلفی: 8 + 8 مگاپیکسل

تبلت لنوو تب پی 11 پرو یکی دیگر از بهترین تبلت های Lenovo سال 2022 محسوب می‌شود که به دلیل قابلیت‌های فراوانی که ارائه می‌دهد، می‌توان آن را در موارد مختلفی استفاده کرد. ازآنجاکه این دستگاه از قابلیت قلم 2 نیز پشتیبانی می‌کند، می‌تواند به یکی از بهترین تبلت های لنوو در سال 2022 تبدیل شود. این کاملاً به شما بستگی دارد و می‌توانید قلم و کیبورد این تبلت را خریداری کرده یا از آن صرف‌نظر نمایید. همان طور که می‌دانید اگر بخواهید قلم و کیبورد را نیز در اختیار داشته باشید، باید هزینه بیشتری تقبل بفرمایید.

این دستگاه دارای نمایشگر 11.5 اینچی با رزولوشن 1600 × 2560 پیکسلی است که به دلیل پشتیبانی از قابلیت OLED و روشنایی 350 نیتی، تصاویر و فیلم‌ها را با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار می‌دهد. این دستگاه به دلیل داشتن CPU و GPU قدرتمند، سرعت و عملکرد بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توانید برای گیمینگ و هر کار دیگری از آن بهره ببرید.

همچنین با استفاده از دوربین باکیفیت آن، می‌توانید تصاویر زیبایی را ثبت کنید. باوجود تمام ویژگی‌های مذکور، طبیعتاً قیمت این دستگاه کمی گران به نظر می‌رسد. اما با خرید آن، می‌توانید مطمئن شوید که یکی از بهترین و جدیدترین تبلت های لنوو 2022 را در اختیار خواهید داشت.

کلام آخر

بهترین تبلت های لنوو در سال 2022 شامل موارد باکیفیتی می‌شوند که ما در این نوشتار از تکراتو، به برخی از آن‌ها اشاره کردیم. توجه داشته باشید که برای انتخاب یک تبلت مناسب و قابل‌قبول، باید به ویژگی‌های زیادی من‌جمله عملکرد، اندازه نمایشگر و عمر باتری آن توجه بسزایی داشته باشید. تمام تبلت‌هایی که ما در این لیست ذکر کردیم، تمام ویژگی‌های قابل قبول مذکور را دارند و شما می‌توانید هر نوع استفاده‌ای از آن‌ها ببرید. پس بعد از مطالعه مقاله بالا، یکی از این تبلت‌ها را انتخاب و به کار کردن، درس خواندن و یا بازی کردن بپردازید.

سؤالات متداول

بهترین تبلت لنوو در سال 2022 کدام است؟

به‌طورکلی، برای انتخاب بهترین تبلت، شما باید در ابتدا به نیاز خود توجه داشته باشید. به همین دلیل هم نمی‌توان لزوماً یک تبلت را برای همه افراد مناسب دانست. تمام تبلت‌هایی که در بالا ذکر کردیم، جزو بهترین تبلت های لنوو در سال 2022 هستند و باتوجه‌به ویژگی‌های آن‌ها می‌توانید بهترین مورد از نظر خود انتخاب نمایید.

مقرون‌به‌صرفه‌ترین تبلت خوب لنوو در سال 2022 کدام است؟

تبلت لنوو Tab M5 یکی از تبلت‌های کوچک و مقرون‌به‌صرفه‌ای است که می‌توانید از این برند خریداری کنید. این تبلت ضمن داشتن نمایشگر کوچک، قیمت مناسبی هم دارد که هرکسی می‌تواند آن را خریداری نماید.

بیشتر بخوانید:

منبع: mytabletguide

نظر شما درباره بهترین تبلت های لنوو در سال 2022 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر