;
coinex

نسخه تحت وب اسنپ چت بالاخره ارائه شد

نسخه تحت وب اسنپ چت بعد از مدت‌ها انتظار در اختیار برخی از کاربران قرار گرفته است. اسنپ چت یکی از برنامه‌های پر طرفدار در میان کاربران به شمار می‌آید.

با اعلام رسمی اسنپ چت، کاربران حالا می‌توانند مکالمات خود را از طریق اسنپ چت تحت وب، از هر نوع پلتفرمی انجام دهند. نسخه تحت وب جدید اسنپ چت، از تماس‌های صوتی و تصویری پشتیبانی می‌کند. این برنامه همچنین یک پلتفرم جدید دیگر به نام اسنپ چت پلاس را به صورت یک سرویس اشتراکی جدید، جهت ارسال و دریافت چت در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: آموزش کار با اسنپ چت

نسخه تحت وب اسنپ چت

نسخه تحت وب اسنپ چت، ابتدا در اختیار مشترکین اسنپ چت پلاس قرار گرفته است؛ چیزی که کاربران مدت‌ها است انتظار آن را می‌کشند. این شرکت در ماه گذشته، اسنپ چت پلاس را در اختیار کاربران قرار داد. این برنامه به صورت یک اشتراک پریمیوم ارائه شد که در حدود ۳.۹۹ دلار هزینه اشتراک آن به صورت ماهیانه است.

شرکت سازنده این برنامه، در زمان انتشار بیان کرده بود که قابلیت جدید به کاربران امکان دسترسی به مجموعه‌ای از ویژگی‌های انحصاری، آزمایشی و پیش از انتشار را خواهد داد.

نسخه تحت وب اسنپ چت

البته در نهایت، همه کاربران امکان استفاده از این برنامه را دارند اما فعلا این نسخه هنوز در حالت آزمایشی و دسترسی اولیه باقی مانده است. هنوز زمان دقیق انتشار نهایی این نسخه مشخص نیست، اما بلاخره روزی فرا می‌رسد که تمام کاربران اسنپ چت از این برنامه استفاده کنند.

با توجه به اعلام اسنپ چت، نسخه جدید این برنامه ویژگی‌هایی مثل ریکشن‌های چت و ریپلای پیام‌ها را خواهد داشت و لنزهای محبوب در آینده به نسخه تحت وب افزوده خواهد شد. این لنزها یکی از بزرگ‌ترین جاذبه‌های این پلتفرم، حتی بعد از گذشت سال‌هاست.

با استفاده از سرویس اسنپ چت پلاس، کاربر می‌تواند بهترین دوست خود را در قسمت «بهترین دوست» پین کند. همچنین کاربر با استفاده از این برنامه می‌تواند کسانی را که استوری آن‌ها را دو بار نگاه کرده‌اند را، ببینند و در حالت روح فعالیت کنند. علاوه بر آن ستاره سیاه رنگی به عنوان نشان، در کنار نام کاربر قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد نسخه تحت وب اسنپ چت چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر