;
coinex

بهترین اپلیکیشن دوست یابی ؛ آشنایی با بهترین برنامه های دوست یابی

آشنایی با بهترین اپلیکیشن دوست یابی در اطراف، در این ایام قرنطینه می‌تواند در حفظ ارتباط مستمر شما با دوستانتان و یافتن دوستان جدید یاری دهنده باشد.

برنامه های دوست یابی در اطراف همواره از جمله محبوب ترین اپلیکیشن های دوست یابی در میان برنامه های اندرویدی محسوب میشوند. این روزها هر کسی که یک گوشی هوشمند داشته باشد، در یکی از این اپلیکیشن ها عضو است. شما با عضویت در این اپلیکیشن ها میتوانید علاوه بر ارسال پیام نسبت به برقراری تماس صوتی و تصویری نیز مبادرت کنید.

اگر میخواهید برای عضویت در این برنامه ها بدون استفاده از شماره خودتان اقدام کنید، شاید مطلب بهترین برنامه شماره مجازی نشرتان را جلب کند. البته پیش از هرچیز باید بگوییم بهترین و محبوب‌ترین شبکه های اجتماعی جهان بهترین بستر برای دوست یابی آنلاین است.

بهترین اپلیکیشن دوست یابی

با بهترین برنامه های چت و دوست یابی آشنا شوید

اپلیکیشن های دوست یابی یا Dating از آن دسته اپلیکیشن های محبوب اندرویدی هستند که قابلیت های ارتباطی چون ارسال پیام و تماس را ارائه میدهند. اما با یک تفاوت. این تفاوت این است که اپلیکیشن های این دسته، با استفاده از موقعیت مکانی شما و بسته به جی پی اس گوشی اندرویدی شما، همه افراد نزدیک به شما که کاربران این اپلیکیش باشند را در دسترس شما قرار میدهد.

با استفاده از این قابلیت میتوانید با افراد جدیدی در محله و منطقه خود آشنا شوید و نسبت به برقراری ارتباط اقدام کنید. این دسته از اپلیکیشن ها به طور کلی از سال 2012 و با ارائه اپلیکیشن Tinder رشد خاصی پیدا کردند و انواع مختلفی یافتند. در ادامه به معرفی لیستی از بهترین اپلیکیشن های دوست یابی میپردازیم، با ما باشید.

Bonappetour بهترین برنامه چت و دوست یابی و آشنایی در رستوران

  • بهترین اپلیکیشن دوست یابی

این اپلیکیشن یکی از بهترین اپلیکیشن های دوست یابی رایگان است که با استفاده از آن کاربران میتوانند به ترتیب دادن قرارهای ملاقات خود در رستوران های اطراف اقدام کنند.

بهترین اپلیکیشن دوست یابی

چنین برنامه ای برای برگزاری ورک شاپ و کارگاه های مختصر در محیط کوچکی مثل رستوران ها بهترین گزینه است و حتی قرار های کاری هم می تواند با صرف یک وعده غذایی در رستوران به بهترین شکل ترتیب داده شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین و پردرآمدترین شغل های جهان در سال 2020

Happn یکی از بهترین برنامه چت و دوست یابی در سراسر جهان

بهترین اپلیکیشن دوست یابی

از دیگر برنامه های این لیست با قابلیت جستجوی افراد در سراسر جهان، Happn است. این اپلیکیشن افرادی از سراسر جهان را به کاربر معرفی میکند و برای ارتباط با هرکس کافیست شروع به فرستادن پیام کنید.

بهترین اپلیکیشن دوست یابی

یکی از ویژگی های جذاب این اپلیکیشن این است که کاربران میتوانند در اطلاعات حساب کاربری خود که برای دیگران به نمایش در می آید، اطلاعاتی از حضور خود در سایر شبکه های اجتماعی چون توییتر و فیسبوک را نیز وارد کنند. در این شرایط و در صورت تمایل میتوانید به حساب فیسبوک یا توییتر دوستان جدید خود نیز سری بزنید.

بیشتر بخوانید:

یکی از بهترین اپلیکیشن های دوست یابی Party with a Local

بهترین برنامه دوست یابی در اطراف

همانور که از نامش پیداست کارکرد مشخصی دارد. ابتدا با جستجو، سایر کاربران نزدیک به شما را به مخاطبان اضافه میکند. سپس با ترتیب دادن یک مهمانی میتوانید زمینه های آشنایی بیشتر با این افراد را فراهم کنید. این اپلیکیشن بهترین برنامه دوست یابی در اطراف محسوب میشود.

Wildcard یکی از بهترین برنامه چت و دوست یابی

بهترین اپلکیشن دوست یابی

این اپلیکیشن یکی از بهترین برنامه های ایمن برای دوست یابی است. در این اپلیکیشن پروفایل هر فرد و اطلاعات او در قالب یک کارت شناسایی به نمایش درآمده است. چیزی شبیه به بخش بیو در اینستاگرام.

بهترین اپلیکیشن دوست یابی

برای یافتن فردی مناسب،‌ اطلاعات کارت ها را مقایسه کنید و هرکس که خواستید را انتخاب کرده، به او پیام دهید.

Grouper بهترین برنامه دوست یابی در اطراف

بهترین برنامه چت و دوست یابی

از مزایای این اپلیکیشن امکان برقرای ارتباط به صورت فرد ناشناس است. بدون دادن هیچ اطلاعاتی از قبل اقدام به برقراری ارتباط مجازی کنید. سپس هرگاه که تشخیص دادید به صلاح است میتوانید نسبت به برقراری ارتباط واقعی و حضوری نیز اقدام کنید.

SayHi از جمله بهترین اپلیکیشن های دوست یابی

همانطور که از نام این اپ پیداست همه چیز با گفتن یک سلام آغاز میشود این سری از نرم افزار‌های چت در ایران و دنیا بسیار پرطرفدار هستند و شما می‌توانید به سادگی اقدام به چت و گفتگو با دوستان خود کنید.

بهترین اپلیکیشن های دوست یابی
بهترین اپلیکیشن های دوست یابی

البته شاید دوست داشته باشید که برای پیدا کردن دوستان جدید از برنامه‌هایی که کاربران اطرف را نشان می‌دهند استفاده کنید. نرم افزار چت SayHi به شما کمک می‌کند که افراد نزدیک به محل خود را پیدا کرده و با آن‌ها چت کنید. با SayHi دوستان شما بر روی نقشه منتظرتان هستند.

MeetnGreeted بهترین برنامه دوست یابی در اطراف

بهترین اپلیکیشن دوست یابی در سفر

این اپلیکیشن مخصوص جهانگردان و توریست هاست. با این اپلیکیشن میتوانید دوستانی را در نقطه ای که قصد سفر به آن دارید را بیابید که مایلند به شما در سفر و یافتن زیبایی های منطقه کمک کنند. به همین دلیل این برنامه عموما کارکرد تجاری دارد.

بهترین اپلیکیشن دوست یابی
بهترین اپلیکیشن های دوست یابی

We Met on a Plane برنامه دوست یابی در اطراف

بهترین اپلیکیشن دوست یابی در پرواز

حتی در طول پرواز هم فرصت دوست یابی را از دست ندهید! در سرویس We Met on a Plane جستجو بر اساس اطلاعات پرواز انجام می شود و می توانید بعد از ورود اطلاعات با تمام کسانی که به صورت همزمان با شما در هواپیما حضور دارند آشنا شوید. تجربه ای متفاوت و شگفت انگیز!

بهترین اپلیکیشن دوست یابی

اپلیکیشن Bumble با قابلیت Nearby از بهترین برنامه چت و دوست یابی

بهترین برنامه دوست یابی در اطراف

در Bumble خانم ها به سراغ آقایان می آیند. هماهنگ شدن کاربران زمانی رخ میدهد که با سرویس Swipe جستجو را آغاز کرده باشند. تصاویر کاربران هم فقط تا 24 ساعت قابل مشاهده است و اگر آنها را اد نکنید حذف میشود.

بهترین اپلیکیشن دوست یابی

آشنایی با دیگران با برنامه دوست یابی در اطراف Beer

بهترین برنامه دوست یابی

با ارسال یک واژه به دیگران، پروسه صحبت و دوستی را آغاز کنید. این واژه نام اپلیکیشن یعنی Beer است.

بهترین برنامه دوست یابی

برنامه دوست یابی در اطراف Hinge

بهترین اپلیکیشن دوست یابی

در این اپلیکیشن دوست یابی،‌به عنوان یکی از بهترین برنامه دوست یابی ، با توجه به سایر حساب های کاربری شما در دیگر شبکه های اجتماعی صورت میگیرد. برای مثال اگر حساب کاربری در اینستاگرام و یا فیسبوک دارید، این حساب در اختیار کاربران این اپلیکیشن قرار میگیرد و میتوانید با آنها ارتباط برقرار کنید.

بهترین اپلیکیشن دوست یابی

Glimpse برنامه دوست یابی در اطراف

بهترین برنامه دوست یابی

این اپلیکیشن دوست یابی بر اساس ارتباط دادن افرادی در اطراف شما به اکانت اینستاگرام شما کار میکند. در ای اپلیکیشن میتوانید از پست های اینستاگرامی خود استفاده کنید.

بهترین اپلیکیشن دوست یابی

افراد نزدیک به شما میتوانند آنها را مشاهده کرده و مستقیما از فضای اپلیکیشن به پیج اینستاگرام شما وصل شوند.

Chatous برنامه دوستیابی در اطراف

بهترین اپلیکیشن دوست یابی بر اساس علایق شما

در این اپلیکیشن شما میتواند افراد اطراف خود را برای برقراری ارتباط بر اساس معیارهایی چون، عقاید، علایق، مهارت و سایر فاکتورهای مشابه انتخاب کنید. برای اینکار کافیست در فیلد جستجو، علایق خود را در قالب هشتگ سرچ کنید.

بهترین اپلیکیشن دوست یابی

اپلیکیشن treatings یک برنامه دوست یابی در اطراف

بهترین برنامه دوست یابی مرتبط با شغل

این اپلیکیشن چیزی است در حد یک شبکه اجتماعی گسترده با کارکردهای مناسب و خاص خود. در این اپلیکیشن میتوانید افرادی در زمینه های شغلی خود و مشاغل دیگر، با توانایی های خاص آنها را بیابید و ارتباط برقرار کنید.

Tastebuds برای دوست یابی بر اساس سلیقه موسیقی

بهترین برنامه دوست یابی بر اساس علایق موسیقایی

تطابق سلایق در حوزه موسیقی میتواند عامل مهمی در برقراری یک ارتباط دوستانه باشد. بر همین اساس و در این اپلیکیشن با یک معیار جالب، یعنی سلیقه موسیقایی میتوانید به برقراری ارتباط با افراد جدید بپردازید. با وارد کردن اطلاعات کاربری لازم، افراد هم سلیقه با خود در حوزه موسیقی را پیدا کنید.

بهترین برنامه دوست یابی
بهترین اپلیکیشن دوستیابی اندروید

اپلیکیشن ایرانی نزدیکا

بهترین اپلیکیشن دوست یابی ایرانی

بهترین اپلیکیشن دوست یابی
بهترین اپلیکیشن دوستیابی اندروید

اپلیکیشن نزدیکا، یک اپلیکیشن و برنامه دوست یابی در اطراف ایرانی است. در این اپلیکیشن نیز، افراد نزدیک به شما برای برقراری ارتباط در دسترس تان قرار دارند.

برنامه دوست یابی در اطراف Skout

بهترین برنامه دوست یابی در سراسر دنیا

این اپلیکیشن نیز از جمله بهترین و محبوبترین اپلیکیشن های دوست یابی در اطراف است. این برنامه از رابط کاربری زیبا و جذابی بهره میبرد. اگر کمی با زبان های خارجی اشنا باشید میتوانید دوستان زیادی بیابید.

بهترین اپلیکیشن دوست یابی
بهترین اپلیکیشن دوستیابی اندروید

اپلیکیشن MeetMe بهترین برنامه چت و دوست یابی

با اپلیکیشن MeetMe با داشتن اینترنت و در هر محلی که باشید میتوانید افرادی را بر اساس موقعیت مکانی برای دوستی و صحبت پیدا کنید. این اپلیکیشن هم به لحظا کارکرد مانند سایر اپلیکیشن هاست. اما رابط کاربری زیباتری دارد و علی الخصوص مصرف اینترنت کمتری دارد.

بهترین اپلیکیشن دوست یابی
بهترین اپلیکیشن دوستیابی اندروید

اپلیکیشن Wispi با قابلیت پشتیبانی کامل از زبان فارسی

Wispi از دیگر اپلیکیشن های مناسب برای دوست یابی با توجه به موقعیت مکانی است. این اپلیکیشن نیز کاربران پرشماری در سراسر دنیا دارد. از جمله ویژگی های خوب این برنامه که باعث محبوبیت آن در میان کاربران ایرانی شده است، پشتیبانی کامل آن از زبان فارسی است.

بهترین اپلیکیشن دوست یابی
بهترین اپلیکیشن دوستیابی اندروید

امنیت خوب برنامه و ارائه اطلاعاتی در مورد خصوصیات شخصی افراد از دیگر ویژگی های این اپلیکیشن است.

 

بیشتر بخوانید:

گردآوری: techrato

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    یافتن دوستان خوب و داشتن مراوده

    پاسخ

    یافتن دوستان خوب

    پاسخ