;
coinex

ادغام شبکه کاردانو و رونین با کیف پول تراست ولت

تراست ولت در رویداد TrustTuesdays، خبر ادغام شبکه کاردانو و رونین با کیف پول این شرکت را اعلام کرد. ادغام شبکه‌های مختلف ارزهای دیجیتال با کیف پولی که توسط یکی از بزرگترین صرافی‌های دنیا یعنی بایننس حمایت می‌شود، راه‌حلی منطقی به شمار می‌رود.

تراست ولت در رویداد TrustTuesdays اعلام کرد که شبکه‌های کاردانو (ADA)، رونین (AXS,RON) و کوکوین (KCS) با کیف پول این شرکت ادغام خواهند شد. کاربران از این پس با استفاده از کیف پول تراست می‌توانند این توکن‌ها را هولد، تبادل یا تبدیل کنند.

جزئیات ادغام شبکه کاردانو و رونین با Trust Wallet

کاردانو مدت‌هاست که خود را به عنوان یک بلاک چین مستقل و فعال معرفی کرده است. این رمزارز محبوب در حوزه NFT نیز عملکرد قابل قبولی دارد. پروژه‌های مبتنی بر کاردانو و توکن‌هایشان تا کنون وابستگی زیادی به شبکه کاردانو داشته‌اند. اضافه شدن قابلیت پشتیبانی در کیف پول تراست به رشد این پروژه‌ها کمک شایانی خواهد کرد.

ادغام شبکه کاردانو و رونین با کیف پول تراست ولت

گسترش پشتیبانی از شبکه رونین خبر بسیار خوبی است؛ زیرا این شبکه ابزار اصلی پروژه‌های گیمینگ بلاک چین به شمار می‌رود. گسترش فعالیت شبکه رونین تأثیر زیادی در رشد و توسعه توکن‌هایی نظیر AXS و RON (توکن‌های بازی Axie Infinity) خواهد داشت.

توسعه صرافی کوکوین و توکن بومی آن

علاوه بر ادغام شبکه کاردانو و رونین با تراست ولت، تغییرات جدید برای صرافی کوکوین نیز حائز اهمیت خواهد بود. این صرافی در حال حاضر به مرز 20 میلیون کاربر رسیده است. این خبر می‌بایست تیم پروژه کوکوین را تشویق به فعالیت بیشتر روی شبکه KCC کند. فعالیت فعلی کوکوین عمدتاً  به توکن KCS محدود می‌شود.

اقدامات تراست ولت جهت ادغام سه زنجیره محبوب با یکدیگر قابل تحسین است. تیم کیف پول تراست خود را آماده نبرد کیف پول‌های کریپتویی بازار کرده‌ است. متا ماسک (MetaMask)، بدون شک بزرگترین رقیب تراست ولت به شمار می‌رود. کاربران متا ماسک مدت‌هاست منتظر عرضه توکن بومی این کیف پول هستند. با توجه به اجرای برنامه مبادلات زنجیره‌ای THORChain و انتشار افزونه مرورگر در آینده‌ای نه چندان دور، تراست ولت جاه‌طلبی‌های خود را به رخ رقیبان می‌کشاند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ادغام شبکه کاردانو و رونین با کیف پول تراست ولت چیست؟  لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر