;
coinex

هک تراست ولت ؛ چگونه امنیت کیف پول خود را تضمین کنیم؟

با افزایش روزافزون مشتریان ارزهای دیجیتال، هک تراست ولت نیز در حال افزایش است. این موضوع، رویداد ناگواری است که ما قصد داریم به بررسی آن بپردازیم.

هک تراست ولت یکی از موضوعاتی است که اخیراً در دنیای ارزهای دیجیتال بسیار رایج شده است. توجه داشته باشید که در هر کیف پولی که سرمایه‌گذاری خود را مدیریت می‌کنید، احتمال هک شدن آن وجود دارد.

ازاین‌رو، باید همواره به یاد داشته باشید که اقداماتی را انجام دهید که از هک شدن آن پیشگیری نماید. زیرا پیگیری هک شدن کیف پول ارزهای دیجیتال، کار نسبتاً دشواری بوده و نیازمند وقت زیادی خواهد بود. به همین دلیل هم توجه داشته باشید که کیف پول شما هک نشود تا نیازی به پیگیری آن نداشته باشید.

کیف پول تراست والت، یکی از بهترین مدل‌های کیف پول است که افراد از آن استفاده می‌کنند. البته شما باید به یاد داشته باشید که کیف پولی را انتخاب کنید که کارایی بالایی داشته باشد.

به‌جز کارایی، امنیت کیف پول نیز بسیار مهم است. امنیت کیف پول، تأثیر زیادی بر سرمایه‌گذاری و مقدار ارزهای دیجیتال شما دارد. در این مقاله، ما قصد داریم اطلاعاتی درباره هک کیف پول در تراست ولت را به شم ارائه دهیم. پس تا انتها همراه ما باشید.

هک تراست ولت

ازآنجاکه همواره کیف پول ارزهای دیجیتال مورد هک واقع شده‌اند، اکثر صرافی‌های ارز دیجیتال به دنبال پروتکل‌های امنیتی هستند تا بتوانند وجوه مشتریان خود را تضمین نمایند.

این پروتکل‌ها موجب امنیت بیشتر وجوه افراد شده و جزئیات دقیقی از پول افراد را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. برای هک تراست ولت خوب است بدانید که این کیف پول مزیت‌های بسیاری داشته و در سراسر جهان افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند. شما می‌توانید این کیف پول را روی گوشی موبایل خود به‌‌‌راحتی نصب کنید.

همان طور که گفتیم، شما این امکان را دارید که کیف پول تراست والت خود را روی گوشی نصب کنید. به همین دلیل هم می‌توانید در هر مکان و زمانی از آن استفاده نمایید.

استفاده از این کیف پول، برای ذخیره وجوه و دارایی‌ها انتخاب بسیار خوبی به نظر می‌رسد. باتوجه‌به موضوعات مذکور در این مقاله، اطلاعاتی درباره جلوگیری از هک شدن تراست والت را مشاهده خواهید کرد. با استفاده از این اطلاعات، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که دارایی خود را ایمن نگه می‌دارید.

هک تراست ولت
پپیگیری هک شدن کیف پول تراست ولت

خوب است بدانید که این کیف پول برخلاف کیف پول‌های سخت‌افزاری، تراست والت به‌صورت نرم‌افزاری کار می‌کند. همچنین لازم به دذکر است که این کیف پول دارای توکن محلی مخصوص بوده و علاوه بر کامپیوتذ، روی گوشی‌های تلفن همراه هم نصب می‌شود.

اگر قصد دارید اطلاعاتی درباره هک کیف پول تراست ولت کسب کنید، بهتر است در ابتدا با مفهوم این کیف پول آشنا  شوید. همچنین می‌توانید اطلاعاتی درباره ارز دیجیتال سایتاما و همچنین ارز دیجیتال لیسک کسب کنید.

تراست ولت چیست؟

تراست والت، یک کیف پول رمزنگاری شده و سیار است که در حال حاضر، از بیشتر از 160 هزار دارایی و بلاک‌چین پشتیبانی می‌کند. برای هک تراست ولت خوب است بدانید که این کیف پول به کاربران و معامله‌گران این امکان را می‌دهد که دارایی‌ها و وجوه خود را در این کیف پول سرمایه‌گذاری کرده و به درآمدهای خوبی دست پیدا کنند.

این کیف پول در ابتدا برای توکن‌های ERC-20 و همچنین ERC-223 طراحی شده بود. به از مدتی تاکنون، از آن برای نگهداری و ذخیره سایر ارزهای دیجیتال مانند بیت‌‌کوین توسعه یافته است.

این کیف پول، یک مرورگر وب داخلی داشته و به کاربران این امکان را می‎دهد که ارزهای دیجیتالی مانند بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال را خریداری نمایند. علاوه بر این، کف پول تراست ولت به کاربران این امکان را می‌دهد که از نرم‌افزار تراست والت، مستقیماً به سایر برنامه‌های غیرمتمرکز وارد شده و به‌راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

متاورس‌

بهترین بازی و ارز دیجیتال متاورس

هک تراست ولت
آموزش هک کیف پول Trust Wallet / پپیگیری هک شدن کیف پول تراست ولت

شما می‌توانید اپلیکیشن برنامه تراست والت را به‌راحتی و به‌صورت رایگان از فروشگاه اپل یا فروشگاه Google Play دانلود و از آن استفاده نمایید. همچنین لازم به ذکر است که این نرم‌افزار با تلفن‌های موبایل اندرویدی کاملاً سازگار است.

زیرا کدهای آن‌های آن‌ها به یک زبان نوشته شده است. زبان برنامه‌نویسی این کیف پول، سویفت و جاوا بوده است. نه‌تنها اندروید، این برنامه روی گوشی‌های موبایل با سیستم‌عامل IOS نیز سازگار است. این برنامه روی نسخه‌های اندروید 5 به بالا و IOS نسخه 10 به بالا به‌راحتی قابل‌اجراست.

بیشتر بخوانید:

آینده متاورس و پیش بینی قیمت ارزهای متاورسی

خرید زمین در متاورس چگونه است؟

نحوه کار با کیف پول تراست والت چگونه است؟

حالا نوبت به آن می‌رسد که برای دریافت اطلاعاتی درباره هک تراست ولت با نحوه کار این کیف پول نیز آشنا شوید. برای شروع کار با تراست والت، در ابتدا باید آن را روی گوشی موبایل خود نصب کنید. همان طور که گفتیم، شما می‌توانید این کیف پول را به‌راحتی دانلود و نصب نمایید.

در ادامه، همان طور که گفتیم، این کیف پول بر اساس بلاک‌چین بود است. خوب است بدانید که هر یک از شبکه‌ای بلاک‌چین این برنامه، آدرس‌های عمومی مخصوصی دارد که با نام پابلیک کی (Public Key) شناخته می‌شود.

دارایی‌های افراد که به‌صورت رمزنگاری شده هستند، در این آدرس‌ها ذخیره می‌شوند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید این ارز دیجیتال، هیچ‌گونه ارز دیجیتالی را در سرورهای خود ذخیره نمی‌کند. تنها کاری که انجام می‌دهد، این است که به کاربران این امکان را می‌دهد که به کیف پول خود دسترسی داشته باشند. با این دسترسی، افراد می‌توانند دارایی‌های خود را به‌راحتی مدیریت کنند.

هک تراست ولت
آموزش هک کیف پول Trust Wallet / پپیگیری هک شدن کیف پول تراست ولت

همان طور که پیش‌ازاین نیز گفتیم، کیف پول تراست والت کاملاً رایگان است و شما برای دانلود و نصب آن نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای نخواهید داشت. تمام هزینه‌هایی که به این برنامه تعلق می‌گیرد، تنها از طریق هزینه‌های اعتبارسنجی و مالیات استخراج‌کنندگان خواهد بود.

کاربران با استفاده از تراست والت این امکان را دارند که پابلیک کی‌های خود را برای فرستادن و دریافت ارزهای دیجیتال متفاوت، مدیریت کنند. علاوه بر این، این کیف پول به کاربران این امکان را می‌دهد که تراکنش‌های رمزنگاری و سهام خود را مدیریت کنند.

بیشتر بخوانید:

بازی دسنترالند (Decentraland)

بازی استار اطلس (Star Atlas)

تاریخچه کیف پول Trust Wallet

حالا وقت آن رسیده که برای هک تراست ولت با تاریخچه این کیف پول آشنا شوید. این کیف پول محبوب را یک توسعه‌دهنده به نام ویکتور رادچنکو ایجاد شده است. این فرد که اهل اکراین بوده، در ایالات متحده مستقر شده است. وی برای مدیریت اتریوم، این کیف پول را ایجاد کرد که موجب شد موفقیت زیادی در این زمینه کسب کند.

او ساخت این پروژه را از سال 2017 آغاز کرد و ازآنجاکه این کیف پول توکن‌های استاندارد ERC-20 را پشتیبانی می‌کرد، توانست هزاران کاربر از سراسر جهان به دست آورد.

این کاربران مقدار بسیار زیادی سرمایه را در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کردند. مهم‌ترین مزایایی که این کیف پول به کاربران خود ارائه می‌داد، خرید آسان بود. این کاربران می‌توانند به‌راحتی با استفاده از حساب بانکی یا کارت‌های اعتباری، انواع ارزهای دیجیتال را در این کیف پول خریداری نمایند.

علاوه بر این، امنیت این کیف پول بسیار عالی بود و موجب افزایش تعداد کاربران آن از ابتدا تاکنون شده است؛ بنابراین، این برنامه با طراحی منحصربه‎‎فردی که دارد، برای همه افراد قابل‌دسترسی است.

این کیف پول را می‌توان به‌عنوان یک رابط ذکر کرد که بسیار کاربرپسند است و افراد زیادی علاقه دارند از آن استفاده کنند. تعداد کاربران این اپلیکیشن به‌روز روزافزون در حال افزایش است. به همین دلیل هم صرافی ارز دیجیتال بایننس نیز موردتوجه این کاربران قرار گرفته است. بایننس در سال 2018، این کیف پول را خرید.

بیشتر بخوانید:

بازی بلاکتوپیا (Bloktopia)

بازی سندباکس (Sandbox)

نکات مهم برای امنیت کیف پول تراست والت (Trust Wallet)

حالا نوبت به آن رسیده که نکاتی برای جلوگیری از هک تراست ولت بدانید که از هک شدن آن پیشگیری کنید. همان طور که گفتیم، پیگیری هک شدن کیف پول تراست ولت و حتی سایر کیف پول‌ها، با مشکلاتی روبرو خواهد بود.

به همین دلیل هم بهتر است از راه‌هایی که از هک شدن کیف پول شما جلوگیری می‌کند اطلاعاتی داشته باشید. زیرا ایمن نگه داشتن دارایی شما از اهمیت زیادی برخوردار بوده و همه سرمایه‌گذاران به دنبال این هستند که کیف پول خود را کاملاً امن نگه دارند.

هک تراست ولت
جلوگیری از هک شدن ترالت والت

امنیت ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاران بسیار مهم است. همچنین اگر شما تمایل داشته باشید، می‌توانید آموزش هک بایننس و نکاتی که برای امنیت آن باید انجام دهید را مشاهده فرمایید.

علاوه بر این، امنیت و هک کلاب هاوس نیز یکی از موضوعات جالبی است که می‌توانید آن را مطالعه فرمایید. ما در ادامه این مقاله، نکات مهمی که درباره ایمنی کیف پول اهمیت دارند را بررسی خواهیم کرد. با استفاده از نکات ذکرشده، می‌توانید برای پیشگیری هک شدن کیف پول تراست ولت خود اقدام نمایید.

دلیل اهمیت کیف پول ارز دیجیتال

برای آموزش هک کیف پول Trust Wallet خوب است بدانید که چرا امنیت کیف پول از اهمیت بالایی برخوردار است؟ شاید برای شما جالب باشد که بدانید مجرمان سایبری می‌توانند ارزهای دیجیتال را ردیابی کنند. ازآنجاکه این کیف پول مبتنی بر بلاک‌چین بوده و امنیت بالایی دارد، موجب شده که یک هدف محبوب برای هک کردن تبدیل شده است.

همچنین برای هک تراست ولت باید بدانید که نزدیک به 12 سال است که ارزهای دیجیتال مورداستفاده قرار می‌گیرد. در همین زمان کوتاه، میلیاردها دلار ارز دیجیتال مورد سرقت رفته است.

این سرقت با استفاده از هک انجام گرفته است. این امر موجب شده است که آموزش کیف پول Trust Wallet و مدیریت آن برای جلوگیری از هک شدن، مورد اهمیت زیادی واقع شود.

بیشتر بخوانید:

فارسایت (Farsite)

آپلند (Upland)

هک تراست ولت
جلوگیری از هک شدن ترالت والت

این بدان معنی است که کاربران باید از برخی اقدامات استفاده کنند تا بتوانند امنیت کیف پول خود را تضمین کنند. دانلود و استفاده از یک کیف پول که امنیت بالایی داشته باشد، مانند کیف پول Trust Wallet، اولین و بهترین راه برای محافظت از دارایی‌ها و وجوه شما باشد. همچنین اگر در نحوه ریکاوری این محصول به مشکل خوردی به جستار بازیابی کیف پول تراست والت (Trust Wallet) مراجعه نمایید.

قدم بعیدی، این است که شیوه‌های لازم برای جلوگیری از هک شدن تراست والت انجام دهید. این امر شما را مطمئن می‌کند که فریب هکرها را نخورده و امنیت کیف پول خود را تضمین کنید. در ادامه، برخی راه‌ها را برای آموزش هک کف پول Trust Wallet مشاهده می‌کنید.

نکات ضروری برای افزایش امنیت کیف پول تراست والت

همان طور که تاکنون در هک تراست ولت مشاهده کردید، امنیت کیف پول امر بسیار مهمی است که موجب می‌شود شما بتوانید از دارایی‌ها و وجوه خود که به‌صورت ارز دیجیتال هستند، محافظت کنید. در این بخش، ما برخی از نکات لازم و ضروری برای افزایش امنیت و جلوگیری از هک شدن تراست والت را ارائه خواهیم داد.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال رادیو کاکا (Radio Caca) و متاورس USM

متاورس بلاکتوپیا (Bloktopia)

از کیف پول خود بک‌آپ بگیرید

یکی از مهم‌ترین کارهایی که برای جلوگیری از هک کیف پول تراست ولت باید انجام دهید، این است که از کیف پول خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید. بک‌آپ گرفتن از کیف پول را می‌توان از اصلی‌ترین اقدامات برای افزایش امنیت آن به شمار آورد. تهیه نسخه پشتیبان به این معنی است که عبارت اولیه برای بازیابی آن که معمولاً 12 تا 24 کلمه است، را یادداشت فرمایید.

هک تراست ولت
جلوگیری از هک شدن ترالت والت / روش هک تراست والت

برخی از کیف پول‌ها برای افزایش امنیت و تهیه نسخه پشتیبان، از شما می‌خواهند که نام کاربری و رمز عبور خود را یادداشت کنید. از سوی دیگر، برخی از کیف پول‌ها از شما می‌خواهند که فایل خود را ذخیره نمایید.

بدین ترتیب، شما می‌توانید از این فایل یا نام کاربری و رمز عبور، برای دسترسی مجدد به کیف پول خود استفاده کنید. این امر از هک تراست ولت شما پیشگیری می‌کند.

عبارت بازیابی خود را ایمن نگه دارید

نکته دیگری که در پیگیری هک شدن کیف پول تراست ولت از اهمیت بالایی برخوردار است، این بوده که عبارت بازیابی خود را کاملاً ایمن نگه دارید. این امر، ادامه روند گرفتن نسخه پشتیبان از کیف پول است که شما باید اطمینان حاصل کنید که عبارت بازیابی خود را به طور ایمن ذخیره کنید.

به یاد داشته باشید که هرگز نباید این عبارت بازیابی را به‌صورت آنلاین، در گالری به‌صورت عکس یا سایر برنامه‌ها ذخیره کنید. همچنین ذخیره عبارت بازیابی در اینستاگرام نیز اصلاً پیشنهاد نمی‌شود.

ممکن است وسوسه شوید که عبارت بازیابی خود را در یک اپلیکیشن یادداشت‌برداری یا در ایمیل خود ذخیره کنید. توجه داشته باشید که ذخیره کردن این عبارت در گوشی موبایل، مطمئن‌ترین راه برای از دست دادن رمز و مورد هک قرار گرفتن است.

علاوه بر این، وقتی عبارت بازیابی خود را روی یک تکه کاغذ یادداشت می‌کنید، هرگز نباید آن را در کشوی میز یا هر مکان در دسترس دیگری قرار دهید. این امر موجب می‌شود که بسیاری از افراد به عبارت بازیابی شما دسترسی پیدا کنند و احتمال هک شدن آن بیشتر شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

پیش بینی قیمت لایت کوین (Lightcoin) در سال 2021

هک تراست ولت
جلوگیری از هک شدن ترالت والت / روش هک تراست والت

بدین ترتیب، برای جلوگیری از هک تراست ولت خود باید عبارت خود را در یک مکان امن ذخیره نمایید. سعی کنید این عبارت را در یک گاوصندوق با امنیت بالا قرار دهید.

این امر کمک می‌کند که دارایی شما به‌راحتی در دسترس افراد قرار نگیرد. به‌جز این موارد، می‌توانید عبارت بازیابی خود را روی یک صفحه فلزی حک کنید تا به‌راحتی آسیب نبیند. این امر باعث می‌شود که عبارت بازیابی شما با یک تکه کاغذ اشتباه گرفته نشود.

هرگز عبارت بازیابی خود را با به اشتراک نگذارید

یکی دیگر از راه‌هایی که از نحوه هک کیف پول Trust Wallet شما جلوگیری می‌کند، عدم اشتراک‌گذاری عبارت بازیابی با سایرین است. بعد از این‌که شما از کیف پول خود یک بک‌آپ تهیه کرده و عبارت بازیابی آن را در یک مکان امن ذخیره کردید، باید به یاد داشته باشید که هرگز آن را با کسی به اشتراک نگذارید. توجه داشته باشید که حتی اگر کسی ادعا کرد که جزو اعضای تیم تراست والت هم است، این عبارت را در اختیار وی قرار ندهید.

زیرا هیچ کارمند قانونی وب‌سایت ارز دیجیتال یا کارمند کیف پول رمزنگاری شده از شما عبارت بازیابی را درخواست نمی‌کند. حتی تیم پشتیبانی و تکنسین نیز به این عبارت نیازی نخواهند داشت و آن را از شما نمی‌خواهند.

بدین ترتیب، برای هک تراست ولت توجه داشته باشید که اگر کسی این عبارت را از شما درخواست کرد، 100 درصد در حال کلاهبرداری است. اگر هکرها به این عبارت دسترسی داشته باشند، می‌توانند به‌راحتی یک نسخه کپی از کیف پول شما ایجاد و اطلاعات دارایی ارز دیجیتال شما را برداشت کنند.

این امر موجب هک کیف پول تراست ولت شما می‌شود که باید حتماً از آن پیشگیری کنید. بدین ترتیب، اگر می‌خواهید از کیف پول خود در برابر هکرها محافظت کنید، باید از رایج‌ترین راه‌هایی که آن‌ها برای هک کیف پول‌ها استفاده می‌کنند، مطلع باشید.

برای مثال، این احتمال وجود دارد که هکرها از طریق تلگرام یا سایر رسانه‌های اجتماعی مانند ایمیل با شما تماس گرفته و بگویند که یکی از اعضای تیم Trust Wallet هستند. سپس آن‌ها از شما عبارت بازیابی را تقاضا می‌کنند که همان طور که گفتیم، باید از ارائه آن خودداری نمایید.

بیشتر بخوانید:

بهترین زمان خرید ارز دیجیتال

بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2021

هک تراست ولت
جلوگیری از هک شدن ترالت والت / نحوه هک کیف پول Trust Waller

در بسیاری مواقع، برخی از کلاهبرداران از لوگوی جعلی شرکت‎‌ها استفاده کرده و خود را به‌جای اعضای این شرکت‌ها جا می‌زنند. این امر ممکن است بسیار واقعی به نظر برسد. این امر باعث می‌شود که افراد تازه‌واردی که اخیراً با این حوزه آشنا شده‌اند، در این دام‌ها گرفتار شوند.

از اعتبار کیف پول Trust Wallet خود مطمئن باشید

همان طور که پیش‌ازاین گفتیم، مجرمان سایبری برای هک تراست ولت برخی از سایت‌های متفاوتی را جعل کرده و با استفاده از آن‌ها کلاهبرداری می‌کنند. آن‌ها حتی برخی اپلیکیشن‌ها را نیز جعل کرده‌اند. این مجرمان برای دسترسی به وجوه و دارایی‌های شما، از دو روش استفاده می‌کنند؛ این روش هک تراست ولت بسیار رایج است.

اول این‌که با شما صحبت می‌کنند تا عبارت بازیابی را در اختیار آن‌ها قرار دهید. راه دوم هم این است که از انواع روش‌های فیشینگ برای دسترسی به کیف پول شما استفاده می‌کنند. ازاین‌رو، نسخه‌های جعلی کیف پول را شناخته و از نسخه واقعی و معتبر آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021

پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021

از دانلود فایل‌های مخرب خودداری کنید

یکی دیگر از کارهایی که تأثیر زیادی بر جلوگیری از هک شدن تراست والت باید انجام دهید، این است که از دانلود فایل‌های مخرب خودداری کنید. علاوه بر این، سعی کنید روی لینک‌هایی که در ایمیل فیشینگ وجود دارد هم کلیک نکنید. کلیک نکردن روی لینک‌هایی که افراد ناشناس آن‌ها را ارسال کرده‌اند، از کیف پول تراست والت شما در برابر سرقت ارزهای دیجیتال جلوگیری می‌کند.

هک تراست ولت
هک کیف پول تراست ولت / نحوه هک کیف پول Trust Waller

اگر به‌صورت اتفاقی روی یکی از این نوع لینک‌ها کلیک کردید، یک هکر حرفه‌ای می‌تواند حتی از مسافت دور هم به اطلاعات حساب یا پرایوت کی (Private key) شما دسترسی پیدا کند.

علاوه بر این، شما می‌توانید یک نرم‌افزار ضدویروس در دستگاه خود نصب کنید. این امر به شما اطمینان می‌دهد که هرکسی که قصد هک کیف پول تراست ولت شما را داشته باشد، شناسایی خواهد شد.

کلام آخر

هک تراست ولت یکی از موضوعات مهمی است که حتماً باید روش‌های پیشگیری از آن را بدانید. این روش‌ها به شما کمک می‌کند که از اطلاعات و دارایی خود در برابر مجرمان سایبری محافظت نمایید. بدین ترتیب، همواره تلاش کنید تا از هک شدن کیف پول Trust Wallet خود پیشگیری کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: cryptonewsz, trustwallet

نظر شما در خصوص هک تراست ولت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    ببخشید من امروز از تراست والتم یه پولی رو انتقال دادم به جایی و فقط نزدیک 2 دلار توش تتر داشتم بعد از چن دیقه دیدم در قسمتی که برداشت ها هست یه برداشت همزمان با برداشت من انجام شده دقیقا توی همون تایم ولی برداشت 0 بوده توی جزییاتش ک رفتم نوشته شده بود این تراکنش یک حمله مخرب مشکوک است زیرا توسط حساب فلان آغاز نشده است و مبلغ انتقال 0 است. دارایی‌های موجود در حساب دست نخورده باقی می‌مانند و به خارج منتقل نشده‌اند. رمز عبور هم دارم و بعد این قضیه تراست ولتم رو هم بروزرسانی کردم از گوگل پلی و اینکه من اصلا کلمات بازیابیم رو به هیچکش ندادم و روی کاغذ یادداشت کردم و خودم فقط دسترسی دارم فقط میخام بدونم قضیه چیه ؟ من چیکار کنم ؟

    پاسخ

    اولین قدم برای امنیت کیف پول رمز دو مرحله ای است نمیدانم چرا هیچ کجا به این موضوع اشاره نکرده اند

    پاسخ

    دوستانی که کیف پولشان هک شده و یا به مشکل برخوردن با شماره زیر تماس بگیرند خوشحال میشم کمکی از دستم بربیاد.
    ۰۹۹۰۸۶۹۴۱۴۷

    پاسخ