;
coinex

اولین اطلاعات از مشخصات سری ردمی K60 منتشر شد

گرچه هنوز انتظار عرضه چند عضو سری ردمی کی 50 را داریم، حال و به لطف افشاگران اولین اطلاعاتی از مشخصات سری ردمی K60 منتشر شده است.

هنوز ردمی سری K50 خود را به پایان نرسانده که شایعات جدیدی درباره نسل بعدی گوشی‌های این شرکت یعنی سری K60 در شبکه‌های مجازی به صورت آنلاین پخش شده است.

احتمالا این شرکت قصد ندارد که امسال سری K60 را عرضه کند، با این حال، یک افشاگر محبوب چینی جزئیات جالبی را در مورد سری آینده گوشی‌های ردمی فاش کرده است. گفته می‌شود سری Redmi K60 مانند شیائومی 12S پرو در دو مدل با چیپست‌های متفاوت عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: مقایسه شیائومی 12S و شیائومی 12S Pro و شیائومی 12S Ultra ؛ موشکافی و بررسی دقیق

افشای مشخصات سری ردمی K60

همان طور که گفته شد افشاگر معروف ویبو، Digital Chat Station، برخی از جزئیات و اطلاعات کلیدی سری K60 ردمی را از طریق وب‌سایت ITHome فاش کرده است. طبق اطلاعات منتشر شده، این سری از گوشی‌های ردمی در دو مدل و با چیپست‌های متفاوت دایمنسیتی و اسنپدراگون عرضه خواهند شد.

این افشاگر ادعا کرده که هر دو چیپست مبتنی بر فرآیند 4 نانومتری TSMC خواهند بود. این بدان معناست که احتمالاً این گوشی‌ها مجهز به اسنپدراگون کوالکام 8 پلاس نسل 1 و دایمنسیتی 9000 پلاس مدیاتک خواهند بود.

مشخصات سری ردمی K60

این افشاگر ادعا می‌کند که سری ردمی K60 با صفحه نمایش منعطف 2K و دوربین سلفی که در قسمت مرکزی بالایی آن قرار دارد، عرضه خواهد شد. همچنین این گوشی دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است که گفته می‌شود نسخه تغییر یافته سونی IMX766 است. این سری از گوشی‌های ردمی دارای حسگر اثر انگشت و شارژ بسیار سریع هستند.

در حال حاضر، سری ردمی K60 صرفا یک شایعه است و به همین دلیل جزئیات و اطلاعات کمی از این گوشی در دسترس است. همان طور که گفته شد، ردمی این روزها درگیر آماده‌سازی دو مدل جدید در سری ردمی K50 با نام‌های ردمی K50S و ردمی K50S پرو است که انتظار می‌رود  در ماه آگوست وارد بازار شوند.

طبق اطلاعاتی که از این دو دستگاه در اختیار کاربران قرار گرفته است به نظر می‌رسد که این دو گوشی به اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 مجهز شوند. همچنین K50S Pro به عنوان اولین گوشی شیائومی با دوربین 200 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات سری ردمی K60 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر