;
coinex

موتورولا ریزر 2022 تاخیر خورد؛ گوشی تاشو موتورولا چه زمانی به بازار می‌آید؟

انتظار کاربران برای اعلام تاریخ رونمایی از موتورولا ریزر 2022 همچنان ادامه دارد و این شرکت هنوز مشخص نکرده است که این گوشی تاشو چه زمانی به بازار می‌آید.

انتظار می‌رود که موتورولا در طی رویدادی که در ماه جاری برگزار می‌شود، دو گوشی هوشمند Edge X30 Pro و Edge 30 Ultra را با دوربین 200 مگاپیکسلی عرضه کند.

همچنین ما امیدوار بودیم که در طول این رویداد از اطلاعات بیشتری در مورد Razr 2022 مطلع شویم، اما گزارش‌ها از چین نشان می‌دهند که تاریخ رونمایی از این گوشی تاشو به تاخیر افتاده است و هیچ اطلاعاتی درباره زمان دقیق عرضه رسمی این گوشی در دسترس نیست.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های تاشو یا Foldable

تاخیر در رونمایی از موتورولا ریزر 2022

همان طور که گفته شد تاکنون هیچ اطلاع رسانی جدیدی در زمینه تاریخ رونمایی از گوشی جدید سری ریزر موتورولا انجام نگرفته است. قبلاً توسط مقامات شرکت موتورولا تأیید شده بود که گوشی Moto Razr 2022 به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 مجهز می‌شود.

همچنین طراحی کلی این گوشی با مدل‌های قبلی تفاوت زیادی ندارد و تغییرات کمی در آن به وجود آمده است، اما احتمالا این گوشی دارای یک صفحه نمایش بزرگتر و دوربین‌های بهبود یافته و با کیفیت بالاتری خواهد بود. قرار است این گوشی با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، عرضه شود.

موتورولا ریزر 2022

اولین گوشی هوشمند Razr در پاییز سال 2019 وارد بازار جهانی شد و درست یک سال بعد نسخه 5G آن نیز روانه بازار شد. هیچ یک از این گوشی‌ها از پرچمداران اصلی این شرکت نیستند و با اینکه افراد زیادی طرفدار این برند هستند، گوشی‌های سری Razr فروش محدود و بسیار کمی داشتند. البته دلیل اصلی فروش کم این سری از گوشی‌های موتورولا دسترسی پایین و محدود عموم مردم به این گوشی‌ها است.

حال برای دیدن استقبال مردم از گوشی‌های جدید موتورولا و میزان فروش آن‌ها باید منتظر ماند و دید که نسخه جدید Razr یعنی Moto Razr 2022 در نهایت چه زمانی وارد بازار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تاخیر در عرضه موتورولا ریزر 2022 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر