;
coinex

اولین پوستر فیلم جدید کریستوفر نولان منتشر شد

اولین پوستر رسمی از فیلم جدید کریستوفر نولان که Oppenheimer نام دارد، منتشر شد. این فیلم برای سال آینده در 21 ژوئیه برنامه ریزی شده است.

کریستوفر نولان، کارگردان شاهکارهای میان‌ستاره‌ای (Interstellar) و تلقین (Inception)، این بار به سراغ ژانر بیوگرافی آمده است. فیلم اوپنهامر زندگی کاری و شخصی فیزیک‌دانی به نام جی رابرت اوپنهایمر را به تصویر می‌کشد که به عنوان پدر بمب اتم شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های بیوگرافی

اولین پوستر فیلم جدید کریستوفر نولان

روز گذشته شرکت Universal از اولین پوستر فیلم Oppenheimer رونمایی کرد که در آن می‌توان جولیوس رابرت اوپنهایمر، پدر بمب هسته‌ای (با بازی کیلین مورفی) را در کنار یک انفجار بزرگ مشاهده کرد. بر روی این پوستر جمله‌ی «دنیا برای همیشه تغییر می‌کند» دیده می‌شود.

فیلم جدید کریستوفر نولان

با توجه به بودجه هنگفت ۱۰۰ میلیون دلاری که کمپانی یونیورسال در اختیار نولان قرار داده، انتظار می‌رود این فیلم به یک شاهکار تبدیل شود. داستان اصلی فیلم از کتابی به نام پرومته آمریکایی: پیروزی و تراژدی جی رابرت اوپنهایمر (American Prometheus: The Triumph and Tragedy of J. Robert Oppenheimer) اقتباس شده و فیلمنامه این اثر را کریستوفر نولان نوشته است.

از دیگر عوامل این فیلم می‌توان هویته ون هویتما در مقام فیلم‌بردار، جنیفر لیم در مقام تدوین‌گر، روث دی یانگ در مقام طراح صحنه و لودویگ گورنسن در مقام آهنگساز را نام برد و همینطور امیلی بلانت، مت دیمون، رابرت داونی جونیور و فلورنس پیو برخی از بازیگران معروفی هستند که قرار است در کنار کیلین مورفی به ایفای نقش بپردازند.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما درباره فیلم جدید کریستوفر نولان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر