;
coinex

سیر صعودی جدید بیت کوین تحت این شرایط امکان‌پذیر است

با مشاهده دفتر سفارش صرافی‌ها (order books) متوجه می‌شویم که سیر صعودی جدید بیت کوین در صورت شکسته شدن میانگین متحرک 200 هفتگی آغاز خواهد شد.

بیت کوین (BTC) در 16 جولای پس از اتمام هفته معاملاتی وال استریت با افزایش قیمت مواجه شد. داده‌های Cointelegraph Markets Pro و تریدینگ ویو نشان می‌دهند که BTC/USD در روزهای آخر هفته بین 20500 تا 21000 دلار معامله شده است. بزرگترین رمزارز بازار پس از شوک تورم ایالات متحده آمریکا و جرقه ضعف در دارایی‌های ریسکی با موفقیت سطح فعلی خود را حفظ کرده است.

بیشتر بخوانید: آینده و پیش بینی قیمت بیت کوین در سال 2022

سیر صعودی جدید بیت کوین

سیر صعودی جدید بیت کوین تحت این شرایط امکان‌پذیر است

سناریوی کلاسیک شکست‌ها (breakouts) و فیک اوت‌ها (Fakeouts) با نقدینگی ناچیز می‌تواند مسیر حرکتی بیت کوین تا انتهای هفته را مشخص کند. با نگاه به اطلاعات اردربوک صرافی بایننس، بزرگترین صرافی جهان از لحاظ حجم معاملاتی، متوجه خواهیم شد که گاوها در تلاش برای شکست مقاومت سنگین 22 هزار دلاری بیت کوین هستند.

این احتمال وجود دارد که بیت کوین بتواند میانگین متحرک 200 هفته‌ای خود (WMA) را به چالش بکشد. میانگین متحرک 200 هفته‌ای بیت کوین همانند یک خط روند نزولی است که ماه گذشته نتوانست جلوی ریزش قیمت بیت کوین را بگیرد. معامله‌گر و تحلیلگر معروف Rekt Capital درباره رفتار قیمتی بیت کوین گفت:

به راحتی می‌توان در روز سبز دیدگاه صعودی و در روز قرمز دیدگاه نزولی به آینده بیت کوین داشت. بیت کوین همچنان میان 19 هزار دلار و 22 هزار دلار در حال نوسان است. این رفتار تا زمانی که قیمت BTC از یکی از این سطوح شکسته شود، ادامه خواهد یافت.

سیر صعودی جدید بیت کوین تحت این شرایط امکان‌پذیر است

به گزارش Cointelegraph، جو موجود در بازار رکوردی جدید از خود ثبت نمود. طولانی‌ترین دوران “ترس شدید” در شاخص ترس و طمع (Fear & Greed)، به پایان رسید. یکی از تحلیلگران پلتفرم تجزیه و تحلیل درون زنجیره‌ای CryptoQuant با نظارت رفتار ماینرها زنگ خطر فروش احتمالی را به صدا درآورد.

طبق اظهارات Bing Dang، در تاریخ 15 جولای حدود 14 هزار بیت کوین از کیف پول‌های ماینرها منتقل شده است. این اتفاق به تنهایی نشان دهنده فروش عظیم در سطح بازار نیست، اما بدون شک ارزش ردیابی را دارد. بینگ در بخشی از صحبت‌های خود گفت:

در این مرحله نمی‌توانیم مطمئن باشیم که توزیع صورت گرفته مثبت یا منفی است. برای نتیجه‌گیری می‌بایست تا چند روز آینده صبر کنیم. شاخص جدید Energy Gravity Model که هزینه‌های تولید بیت کوین را مورد بررسی قرار می‌دهد، اعلام کرد که ماینرها به احتمال زیاد می‌توانند مقادیر نسبتاً پایین انرژی را پرداخته و با قیمت لحظه‌ای BTC‌سود کنند.

سیر صعودی جدید بیت کوین تحت این شرایط امکان‌پذیر است

شاخص Bitcoin Energy Gravity بیشترین میزان هزینه برق به دلار آمریکا ($/kWh) که ماینرها برای کسب سود مایل به پرداخت آن هستند را نشان می‌دهد. جو برنت (Joe Burnett) خالق این شاخص و تحلیلگر BlockWare،  در این راستا افزود:

با استفاده از شاخص Bitcoin Energy Gravity می‌توان زمان‌بندی بهتری از تغییرات قیمتی بیت کوین به دست آورد. به عنوان مثال با این شاخص متوجه خواهیم شد که چه زمان قیمت بیت کوین بیش از حد بالاست و چه زمانی در حال نزدیک شدن به کف قیمتی هستیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره آغاز سیر صعودی جدید بیت کوین چیست؟ آیا بزرگترین رمزارز بازار موفق به شکست سطح مقاومتی مهم خود خواهد شد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر