;
coinex

محبوبیت پرداخت های ارز دیجیتال در آمریکای جنوبی نسبت به دیگر مناطق جهان!

بر اساس مطالعات پلتفرم جهانی استخدام دیل (Deel)، محبوبیت پرداخت های ارز دیجیتال در ساکنان کشورهای آمریکای بیشتر از ساکنان سایر مناطق جهان است.

طبق مطالعات دیل، ساکنان آمریکایی جنوبی بیشتر از کل نقاط جهان مایل به دریافت حقوق خود به بیت کوین هستند. ساکنان منطقه EMEA (اروپا، خاورمیانه و آفریقا) نیز رتبه دوم را از این نظر به خود اختصاص داده‌اند.

بیشتر بخوانید: آینده ارزهای دیجیتال در سال 2022

محبوبیت پرداخت های ارز دیجیتال در کدام کشورها بیشتر است؟

تحقیقات دیل تخمین زده است که ۶۷ درصد از کل پرداخت‌های ارز دیجیتال جهان در فاصله ژانویه 2022 تا ژوئن 2022 در آمریکای لاتین انجام شده‌ است. این آمار حاکی از محبوبیت بالای ارزهای دیجیتال در کشورهای لاتین است. آمریکای جنوبی مملو از کشورهایی است که با بحران‌های مالی، اقتصادی و اجتماعی شدید دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

به عنوان مثال، اقتصاد ونزوئلا سال‌هاست که در یک چرخه نزولی قرار دارد. نرخ تورم در این کشور بالاتر از نرخ تورم جهانی است و بخش قابل توجهی از مردم محلی ونزوئلا بیکار هستند. السالوادور هم که اولین کشوری است که بیت کوین را به عنوان ارز رسمی و قانونی پذیرفت، در حال حاضر خشن‌ترین کشور منطقه به شمار می‌رود. از ابتدای سال 2022، به طور میانگین از هر 100 هزار شهروند السالوادور 52 نفر به قتل رسیده‌اند.

محبوبیت پرداخت های ارز دیجیتال در آمریکای جنوبی نسبت به دیگر مناطق جهان!

محبوبیت پرداخت‌های ارز دیجیتال در کشورهای منطقه اروپا، خاورمیانه و آفریقا (معروف به EMEA) نیز بسیار بالاست. این منطقه نیز شامل بسیاری از کشورهایی می‌شود که دارای مشکلات عمیق اقتصادی و مالی هستند. حدود 24 درصد از کل تراکنش‌های ارزهای دیجیتال در مدت زمان یاد شده در این منطقه انجام شده است.

نتایج تحقیقات دیل (Deel) نشان می‌دهد که عملیات مرتبط به دارایی‌های دیجیتال در اقتصادهای مضطرب رشد بیشتری را تجربه می‌کند. بسیاری از ساکنان این مناطق دسترسی اولیه به خدمات مالی ندارند و رمزارزها جایگزینی مهم و کلیدی برای سیستم بانکی این کشورها به شمار می‌رود.

بیشترین معاملات رمزارزی بازار متعلق به بیت کوین (BTC) است. بزرگترین رمزارز بازار حدود 47 درصد از کل مبادلات را به خود اختصاص داده است. استیبل کوین USDC و اتریوم (ETH) نیز به ترتیب با 29 درصد و 14 درصد رتبه‌های دوم و سوم را به دست آورده‌اند.

علاوه بر دیل، شرکت‌های دیگر نظیر Ripple نیز دست به تحقیقات گسترده درباره میزان تمایلات افراد مختلف جهان به کریپتوکارنسی‌ها زدند. تحقیقات ریپل هم نشان می‌دهد که ساکنان آمریکای لاتین بیشترین تمایل را به دارایی‌های دیجیتال نشان داده‌اند.

50 درصد کاربران معتقدند کریپتوکارنسی تأثیر چشمگیری بر سیستم اقتصادی آینده بشر خواهد داشت. 74 درصد کاربران نیز اظهار کردند که مایل به همکاری با کسب‌وکارهایی هستند که حقوق کارمندان را به بیت کوین یا آلت کوین‌ها تبدیل می‌کند.

شهروندان کشورهای خاورمیانه نیز نسبت به ارزهای دیجیتال خوشبین هستند. 67 درصد از این افراد ترجیح می‌دهند با اشخاصی که در بازار رمزارزها فعال هستند، معامله کنند. افراد شرکت‌کننده در نظرسنجی به احتمال زیاد به بازارهای مالی آشنا بوده و شخصاً در آن سرمایه‌گذاری می‌کنند. برخی از کاربران اعتماد بیشتری به بانک‌ها دارند و ثروت خود را در دارایی‌های دیجیتال مؤسسات مالی مجاز توزیع می‌کنند.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره محبوبیت پرداخت های ارز دیجیتال در آمریکای جنوبی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cryptopotato

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر