;
coinex

آموزش تغییر فونت اینستاگرام [+معرفی بهترین فونت های اینستا]

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که مایلید با فونتی زیبا و جذاب در اینستاگرام کار کنید، با آموزش تغییر فونت اینستاگرام همراه ما باشید.

در برخی از صفحات اینستاگرام برای جذابیت بیشتر از فونت‌های متفاوتی استفاده می‌شود. تا مدت‌های طولانی اینستاگرام امکان تغییر فونت نداشت و همه پیج‌ها به شکل یکنواختی از فونت‌های تکراری استفاده می‌کردند اما اکنون امکان تغییر فونت اینستاگرام فراهم شده و شما می‌توانید با نحوه تغییر فونت فارسی در اینستاگرام آشنا شده و از آن استفاده کنید.

استفاده از فونت‌های جذاب راهی است که اکانت‌های مختلف برای نشان دادن خلاقیت و خاص بودن برند خود استفاده می‌کنند. به نوعی می‌توان گفت فونت‌ها می‌توانند مشخص کننده و معرف برند شما باشند. به سادگی می‌توانید با استفاده از روش‌های معرفی شده، در مورد نحوه تغییر فونت فارسی در اینستاگرام اطلاعات کاملی به دست آورید.

جالب است بدانید که هر بخش از اینستاگرام از استوری گرفته تا بایو می‎تواند فونت متفاوتی داشته باشد و شما با آموزش تغییر فونت بیو و استوری اینستا می‌توانید پیج خود را زیباتر کنید. با آموزش تغییر فونت اینستاگرام همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

اپلیکیشن های جایگزین اینستاگرام در ایران ؛ برنامه شبیه اینستاگرام چی نصب کنیم؟

آموزش تغییر فونت اینستاگرام

برای تغییر فونت برنامه اینستا راه‌هایی وجود دارد که شما می‌توانید براساس نیاز و سلیقه خود از این راه‌ها استفاده کنید تا صفحه زیباتری داشته باشید. نحوه تغییر فونت فارسی در اینستاگرام موضوعی است که در ادامه بررسی شده است.

اگر به دنبال آموزش تغییر فونت بیو و استوری اینستا هستید و یا قصد دارید با نحوه تغییر فونت فارسی در اینستاگرام آشنا شوید در ادامه همراه ما باشید. راه‌کارهایی که در ادامه آمده است به شما کمک می‌کند.

کار با Font generatorها

روند تغییر فونت اینستاگرام بسیار ساده است. برای این کار کافی است از یک تولید کننده فونت اینستاگرام که به آن Font Generator می‌گویند استفاده کنید.

استفاده از یک تولید کننده فونت این امکان را به شما می‌دهد که قبل از این که فونتی را انتخاب و از آن استفاده کنید آن را از نظر تناسبی که می‌تواند با پیج شما و محتوای آن داشته باشد بسنجید. قدرت انتخاب در چنین نرم افزارهایی آنقدر بالا است که به راحتی می‌توانید هر نوع فونتی که دوست دارید را انتخاب کنید.

Font generator ها ابزارهای آنلاینی هستند که می‌توانید مانند سایت وارد آن شوید، متن مورد نظر خود را در آن‌ها بنویسید و فونت دلخواه را روی آن امتحان کنید، سپس متن را با فونت منتخب از آن کپی کرده و در هر بخشی اعم از بایو، استوری یا کپشن کپی کنید.

استفاده از نرم افزار برای تغییر فونت اینستاگرام

در ادامه آموزش تغییر فونت اینستاگرام به معرفی نرم افزارهایی برای تغییر فونت اینستاگرام می‌پردازیم.

IGFonts.io

IGFonts.io یک ابزار بسیار ساده است که به شما کمک می‌کند بهترین فونت را برای خود انتخاب کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که متن را تایپ کرده و تمام فونت‌های موجود را بررسی کنید.

رابط کاربری این ابزار فقط شامل یک فیلد متنی است که در آن می‌توانید محتوای اینستاگرام خود را به سبکی که خواستید تایپ کنید. هنگامی که این کار را انجام دادید، ابزار فونت‌هایی را برای خروجی کپی شما تولید می‌کند و به شما امکان می‌دهد یکی را که دوست دارید انتخاب کنید.

FontGet – Instagram Font Generator

FontGet – Instagram Font Generator یک گزینه ساده دیگر برای امتحان کردن فونت بر اساس متن و لیستی از تمام فونت‌های موجود است که می‌توانید استفاده کنید. با این حال، FontGet گزینه‌های شما را با ایموجی‌ها، نمادهای جالب و چهره‌های متنی نیز گسترش می‌دهد.

MetaTags Font Generator

MetaTags Font Generator یکی دیگر از برنامه‌های کاربردی است. اگر می‌خواهید پیش‌نمایش فونت جدیدتان در بیو را مشاهده کنید، این ابزار برای شما مناسب است. می‌توانید از آن برای پیش‌نمایش پروفایل با فونت‌های مختلف استفاده کنید و ببینید چگونه برای نشان دادن برند شما کار می‌کنند.

Fonts.Social

Fonts.Social یک ابزار سرگرم‌کننده برای آموزش اضافه کردن فونت به اینستاگرام است. در حین بررسی متن می‌توانید از شکلک برای آن‌ها استفاده کنید که واقعا جذاب است.

بیشتر بخوانید:

بهترین برنامه های دانلود از اینستاگرام ؛ اپلیکیشن های دانلود استوری و پست

نحوه تغییر فونت بیو اینستاگرام

در این بخش به آموزش تغییر فونت بیو و استوری اینستا می‌پردازیم. اول از همه، شما باید از یکی از مولدهای فونت اینستاگرام که در بالا ذکر کردیم استفاده کنید. فرض کنید تصمیم دارید از MetaTags Font Generator استفاده کنید. در اینجا روند دقیق استفاده از آن برای تغییر فونت در بیو شما آمده است:

  1. وارد نرم افزار MetaTags Font Generator شوید.
  2. متن خود را در سمت چپ صفحه تایپ کنید
  3. چندین گزینه فونت ظاهر می‌شود. یکی را که دوست دارید انتخاب کنید متن را کپی کنید.
  4. به برنامه اینستاگرام بروید. روی پروفایل خود ضربه بزنید.
  5. در بالای پروفایل خود در «ویرایش پروفایل» کلیک کنید.
  6. متن را در بیو خود پست کنید و کارتان تمام شد.

نکته: محدودیت ۱۵۰ کاراکتر را در نظر داشته باشید، بنابراین مطمئن شوید که تمام جزئیات لازم برای معرفی خود را در این بخش ارائه کرده‌اید.

آموزش تغییر فونت پست اینستاگرام

تغییر فونت در پست اینستاگرام به این صورت است که باید از یک مولد فونت اینستاگرام شروع کنید. به عنوان مثال فرض کنید قصد دارید از IGFonts.io استفاده کنید.

  1. وارد برنامه io شوید.
  2. متن خود را در کادر متن تایپ کنید
  3. چندین گزینه فونت درست در زیر نشان داده می‌شود. یکی را که دوست دارید انتخاب کنید متن را کپی کنید
  4. به برنامه اینستاگرام بروید.
  5. یک پست اینستاگرام جدید ایجاد کنید
  6. متن را جایگذاری کنید
  7. پست خود را به اشتراک بگذارید

تغییر فونت استوری اینستاگرام

فونت‌های سفارشی نیز می‌توانند به شما در تزئین استوری اینستاگرام کمک کنند. بنابراین باید از تغییر فونت استوری اینستاگرام استفاده کنید. تغییر فونت در استوری اینستاگرام به شما کمک می‌کند تا برند خود را از طریق محتوای روزمره بسازید.

حتی اگر به سادگی با چند فونت که نشان‌دهنده نام تجاری شما هستند سازگار بمانید، باز هم بازی کردن بر اساس موضوعات مختلفی که روی آنها تمرکز می‌کنید، یک تاکتیک خلاقانه است.

دو روش مختلف برای استفاده از فونت های مختلف در استوری اینستاگرام شما وجود دارد:

  • استفاده از مولد نرم افزار تغییر فونت اینستاگرام
  • تغییر فونت اینستاگرام با apk editor

روش اول مشابه افزودن یک فونت سفارشی در بیو یا پست فید اینستاگرام شما خواهد بود. بنابراین باید یک برنامه یا سایت فونت اینستاگرام که در بالا گفته شد را انتخاب کنید، متن خود را اضافه کنید، آن را در استوری خود کپی کنید و فونت جدید شما آماده است.

در حالت دوم به روش زیر عمل می‌کنیم:

  • به استوری اینستاگرام بروید
  • عکسی بگیرید که می خواهید به اشتراک بگذارید
  • روی دکمه Aa در بالا سمت راست ضربه بزنید
  • متن را تایپ کنید
  • برای انتخاب فونت مورد نظر، انگشت خود را به چپ و راست بکشید
  • در ادامه روی «Done» کلیک کنید.
آموزش تغییر فونت اینستاگرام

بیشتر بخوانید:

نحوه ساخت ریلز اینستاگرام (Reels) [آموزش تصویری گام به گام]

آموزش تغییر اندازه فونت اینستا

برای تغییر سایز فونت اینستاگرام، با انتخاب حالت‌های مختلف فونت اینستا می‌توانید فونت را بزرگ کنید. اما برای بزرگ گردن فونت در اینستاگرام روش دیگری نیز وجود دارد. برای انجام این کار کافی است این مراحل را دنبال کنید:

وارد قسمت Settings اینستاگرام شده و سپس به قسمت Display & Brightness بروید، در این قسمت می‌توانید سایز فونت (Text Size) را به دلخواه خود تغییر دهید.

تغییر فونت اینستا با تغییر فونت گوشی

برای تغییر فونت اینستا می‌توانید از این روش نیز کمک بگیرید. شما می‌توانید فونت سیستم خود را از طریق تنظیمات تغییر دهید تا به طور کامل تمامی نوشته‌های موجود در تنظیمات و اپلیکیشن‌های شما به استایل انتخابی تغییر پیدا کنند.

برای این کار به Settings گوشی مراجعه کرده و از قسمت Display گزینه Screen zoom and font را انتخاب کنید. در این مرحله شما می‌توانید از بخش Font Style مانند تصویر فونت مورد نظرتان را انتخاب کرده و با زدن Apply آن را ذخیره سازی کنید.

در این حالت فونت انتخابی شما در گوشی برای برنامه‌های روی گوشی نیز اعمال شده و می‌توانید از فونت جدید خود در اینستاگرام نیز لذت ببرید.

آموزش تغییر فونت اینستاگرام

تغییر فونت اینستاگرام با سایت Cool Fonts

اساس کار این وب سایت‌ها یکسان است و تنها باید متن را از آن‌ها کپی و در اینستاگرام وارد کرد.

  • آدرس Coolfont.org را در مرورگر خود وارد کنید.
  • در کادر اختصاص داده شده، متن دلخواه را وارد کنید. این متن می‌تواند برای نظرات، کپشن‌ها و بایو صفحات در اینستاگرام مورد استفاده قرار گیرد.
  • اکنون وب سایت می‌تواند نوشته را در قالب فونت‌های مختلف نمایش دهد. برای مشاهده موارد بیشتر به پایین اسکرول کنید.
آموزش تغییر فونت اینستاگرام

وقتی که فونت مورد نظر خود را پیدا کردید، روی کلید Copy بزنید یا این که می‌توانید به صورت دستی متن را انتخاب کرده و سپس از منوی پاپ آپ در اندروید و iOS گزینه Copy را انتخاب کنید. اکنون متن انتخاب شده در کلیپ بورد سیستم قرار گرفته است.

وارد اپلیکیشن یا نسخه تحت وب اینستاگرام شوید و به محل مورد نظر برای قرارگیری فونت بروید.

انگشت خود را روی صفحه نگه داشته و از منوی پاپ آپ گزینه Paste را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که تمامی فونت‌های موجود در وب سایت‌های اشاره شده کاربردی نیستند و برخی از آن‌ها می‌توانند خواندن متون را بسیار سخت کنند. در صورت علاقه می‌توانید از سایر سرویس‌های مشابه مثل IGFonts.io هم استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

نحوه فعال کردن کپشن خودکار اینستاگرام چگونه است؟

معرفی بهترین فونت های اینستا

در ادامه آموزش تغییر فونت اینستاگرام به معرفی بهترین فونت های اینستا می‌پردازیم.

فونت لاله زار

فونت لاله زار یکی از فونت‌هایی‌ است که احتمالا با دیدن آن، یاد بنرها، کاورها و پوسترهای زیادی خواهید افتاد. نکته جالب این فونت، سرمایه گذاری کمپانی گوگل برای ساخت آن بوده که در نهایت باعث رایگان بودن این فونت زیبا شده است.

فونت وزیر

فونت وزیر یکی دیگر از فونت‌های محبوب و معروف این روزهای اینستاگرام است. این فونت هم مانند فونت لاله زار کاملا رایگان است اما همانند فونت‌های حرفه‌ای و پولی وزن‌های خیلی نازک، نازک، معمولی، کمی ضخیم و ضخیم را اختیارتان قرار می‌دهد.

فونت سرباز

فونت سرباز توسط مرتضی آخوندپور طراحی و توسعه داده شده است. این فونت زیبا بخاطر شکل منحصر به فردی که دارد در طراحی کاور پست‌های فانتزی‌تر به خصوص برای پیج‌های تفریحی و سرگرمی و یا پیج‌هایی که مرتبط با حوزه کودکان و نوجونان فعالیت می‌کنند، انتخابی مناسب است.

فونت رویا

فونت رویا نیز یکی دیگر از فونت‌های کاملا رایگان فارسی است که اگرچه به خاطر روانی فوق العاده آن مناسب متن‌های طولانی است، اما در طراحی تیتر و کاور پسترها و پست‌های اینستاگرامی نیز مناسب است.

آموزش تغییر فونت اینستاگرام

فونت تیتر

فونت تیتر در عین رایگان بودن دقیقا برای همین کار ساخته شده است، ایجاد تیترهای چشم‌نواز و بزرگ که توجه هرکسی را به خود جلب می‌کند.

فونت کلمه

برای استفاده از این فونت باید حق استفاده به سازنده فونت بپردازید. فونت کلمه یکی از فونت‌های محشر اینستاگرامی است که تقریبا در اکثر پیج‌های حرفه‌ای ردی از آن را می‌توانید پیدا کنید.

فونت ایران سنس

فونت ایران سنس نام آشناترین فونت فارسی در وب‌فارسی است. کافه بازار، دیوار، آپارات، اسنپ و صدها وب‌سایت و اپلیکیشن ایرانی از این فونت جذاب و روان استفاده می‌کنند.

فونت دماوند

فونت دماوند فونت غیر رایگان دیگری است که بخاطر ظاهر متفاوت و درشتی که دارد در پیج‌های مختلفی مورد توجه و استفاده قرار گرفته است. فونت دماوند همانند قله دماوند، ظاهری آرام و سنگین دارد و همین موضوع آن را برای طراحی کاور پست‌ها در پیج‌های جدی و رسمی کاندید می‌کند.

فونت کولاک

فونت کولاک بخاطر ظاهر خاصی که دارد برای پیج‌های هنری، سینمایی و خاص گزینه‌ای فوق العاده جذاب و زیباست. این فونت توجه خاصی به پیروی از اشکال هندسی دارد.

در این مطلب به بررسی نحوه تغییر فونت فارسی در اینستاگرام پرداختیم. شما هم از طریق آموزش تغییر فونت اینستاگرام که در این مطلب آمده است می‌توانید نسبت به تغییر فونت خود اقدام کنید. لازم به ذکر است که هر بخش از اینستاگرام از استوری گرفته تا بایو می‎توانند فونت متفاوتی داشته باشد که نگران این مورد نیز نباشید زیرا آموزش تغییر فونت بیو و استوری اینستا نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

سوالات متداول

زیباترین فونت برای اینستاگرام کدام است؟

تعدادی از فونت‌های زیبا در این مطلب معرفی شدند. بعضی از آنها پولی و بعضی نیز رایگان بودند. در این بین فونت‌های پولی زیبایی بیشتری دارند و اگر نوع فونت برای شما از اهمیت خاصی برخوردار است می‌توانید از انها استفاده کنید. به عنوان مثال می‌توان کولاک، دماوند و ایران سنس را نام برد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد آموزش تغییر فونت اینستاگرام چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر