;
coinex

معرفی بهترین برنامه های جلسه آنلاین

بهترین برنامه برای جلسه آنلاین کدام است؟ این روزها پاسخ به این سؤال به دغدغه بسیاری از مدیران کسب‌و‌کارهای مختلف تبدیل شده است. به جرأت می‌توان گفت بعد از همه‌گیری کرونا، تقریباً همه مدیرها حداقل یک بار جلسات خود را به‌صورت مجازی برگزار کرده‌اند.

برگزاری یک جلسه به‌صورت آنلاین چالش‌ها و محدودیت‌های فراوانی دارد؛ قطعی مکرر برنامه، سرعت پایین و ناپایداری نت از آن جمله‌اند. به همین دلیل، در این مقاله بهترین برنامه‌ها برای ایجاد جلسه آنلاین را معرفی می‌کنیم. با مطالعه این مطلب کاربردی در کمتر از ۵ دقیقه با راهکار برگزاری یک میتینگ حرفه‌ای  و با‌کیفیت آشنا خواهید شد.

گوگل میت (Google Meet)؛ بهترین سرویس جلسه آنلاین گوگل

گوگل میت یکی از ابزارهای کاربردی گوگل برای ایجاد جلسه آنلاین با‌کیفیت و حرفه‌ای است. امروزه کسب‌و‌کارهای مختلفی با استفاده از این سرویس جذاب جلسات خود را به بهترین شکل ممکن برگزار می‌کنند. مزیت سرویس جلسه آنلاین Google Meet نیاز نداشتن آن به نصب نرم‌افزار روی سیستم است. با خرید پهنای باند اختصاصی یا سرویس‌های adsl یا td lte به‌راحتی می‌توانید از این ابزار استفاده کنید.

کافی است وارد آدرس meets.google.com شده،‌ یک جلسه جدید بسازید و لینک آن را برای افراد شرکت‌کننده ارسال کنید. این ابزار امکاناتی مانند اشتراک فایل یا صفحه نمایش (Screen Sharing)، امکان تنظیم Grid، اشتراک تصویر و صدا و ضبط جلسه را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

زوم (Zoom)؛ استفاده از قابلیت‌های رایگان این ابزار کاربردی

پس از همه‌گیری و گسترش بیماری کرونا، نام نرم‌افزار زوم به یک‌باره بر سر زبان‌ها افتاد. نرم‌افزار Zoom کاملاً رایگان نیست و برای استفاده از همه قابلیت‌های جذاب آن باید مبلغی را پرداخت کنید. البته خود ورژن رایگان این ابزار کاربردی نیز امکانات فراوانی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. امکانات حساب رایگان زوم عبارت‌اند از:

  • امکان برگزاری جلسه آنلاین تا ۱۰۰ نفر
  • ایجاد و برگزاری جلسه مجازی تا حداکثر ۴۰ دقیقه زمان
  • برقراری تماس‌های نا‌محدود  ۲ نفره
  • امکان ضبط جلسه

کاربران زوم می‌توانند جلسات خود را ضبط کرده و آن را در اختیار دیگران قرار دهند. همچنین، امکان جا‌به‌جایی انواع فایل، اشتراک صفحه نمایش و چت کردن نیز برای کاربران فراهم شده است؛ بنابراین اگر به‌دنبال بهترین برنامه برای جلسه آنلاین هستید، روی Zoom نیز می‌توانید حساب ویژه‌ای باز کنید. پیشنهاد ما این است که برای تجربه جلسه‌ای پایدار و با‌کیفیت، حتماً از بهترین اینترنت td-lte استفاده کنید.

معرفی بهترین برنامه های جلسه آنلاین

اسکایپ (Skype)؛ یار دیرینه کسب‌و‌کارها برای ایجاد جلسه آنلاین

اسکایپ را دیگر همه می‌شناسند! این نرم افزار میتینگ قدیمی چندین سال است که توسط بسیاری از کسب‌و‌کارها مورد استفاده قرار می‌گیرد. بسیاری از مدیران و کارفرمایان اسکایپ را بهترین برنامه برای جلسه آنلاین معرفی می‌کنند. برای استفاده از این ابزار کاربردی، ابتدا باید یک سرویس نت با‌کیفیت مانند اینترنت پوینت تو پوینت، adsl یا tdlte تهیه کنید.

بعد از نصب نرم‌افزار اسکایپ روی سیستم، می‌توانید یک جلسه حرفه‌ای را به‌صورت کاملاً رایگان و با حداکثر ۵۰ نفر جمعیت برگزار کنید. Skype امکان برقراری ۱۰ تماس تلفنی ۴ ساعته را در طول روز برای کاربران خود فراهم می‌کند.

دیسکورد (Discord)؛ نرم افزار میتینگ حرفه‌ای و هیجان‌انگیز!

امروزه نرم‌افزار دیسکورد محبوبیت فراوانی در جهان پیدا کرده است. کاربری این ابزار کمی با اسکایپ متفاوت است. Discord فضای جذابی است که افراد مختلف می‌توانند در آن دور هم جمع شده و با یکدیگر گفت‌و‌گو کنند. برای استفاده از دیسکورد باید ابتدا یک کانال تا سقف ۵۰ نفر باز کنید. در این کانال امکاناتی مانند برقراری تماس تصویری یا صوتی، اشتراک‌گذاری فایل و Screen Sharing در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. امکان خصوصی کردن کانال نیز در این اپلیکیشن برای مدیران کسب‌و‌کارها فراهم است.

مایکروسافت تیمز (Microsoft Teams)؛ نرم‌افزاری حرفه‌ای و آسان

تیمز بهترین برنامه برای جلسه آنلاین مایکروسافت است. کار با مایکروسافت تیمز کاملاً رایگان نبوده و برای اینکه از همه امکانات آن بهره‌مند شوید، باید مبلغی را پرداخت کنید. نسخه رایگان تیمز این قابلیت‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهد:‌

  • برگزاری جلسات آنلاین تصویری یا صوتی تا حداکثر ۱۰۰ نفر جمعیت
  • ایجاد جلسه آنلاین تا حداکثر ۱ ساعت زمان
  • امکان برنامه‌ریزی جلسه و اشتراک‌گذاری صفحه نمایش
  • قابلیت ارائه دادن و اشتراک فایل‌های Word، Excel و پاور‌پوینت

شرکت مطرح مایکروسافت یک نرم افزار میتینگ کاربردی با کاربری آسان را برای طرفداران خود طراحی کرده است. با استفاده از Microsoft Teams می‌توانید جلسات خود را به‌طرزی حرفه‌ای برگزار کنید. البته نرم افزار برگزاری جلسات آنلاین اندروید این برنامه را نیز می‌توانید روی تلفن همراهتان نصب کنید.

معرفی بهترین برنامه های جلسه آنلاین

ور بای (Whereby)؛ یک سایت برگزاری جلسه آنلاین

ور بای در‌واقع یک سایت است که با ورود به آن می‌توانید جلسات آنلاین برگزار کنید. این برنامه شهرت کمتری نسبت به دیگر نرم‌افزارهای معرفی‌شده دارد؛ اما هنوز هم توسط بسیاری از افراد مورد استفاده قرار می‌گیرد. Whereby نیز امکاناتی مانند اشتراک‌گذاری صفحه یا انواع فایل برای ارائه، برقراری تماس‌های صوتی و تصویری و چت آنلاین را برای کاربران خود فراهم می‌کند.

این نرم‌افزارها بهترین برنامه‌های برگزاری جلسات آنلاین محسوب می‌شوند؛ اما به‌دلیل سرعت و ناپایداری برخی از سرویس‌های اینترنت در ایران، برگزاری یک جلسه آنلاین با چالش‌های بسیاری رو‌به‌رو می‌شود. به همین دلیل، توصیه می‌کنیم که سرویس اینترنت کسب‌و‌کار خود را از مکانی معتبر و خوش‌نام تهیه کنید تا خیالتان بابت کیفیت جلسه‌های مجازی راحت باشد. حال، سؤال اینجاست که کدام شرکت بهترین نت را برای برگزاری جلسات مجازی عرضه می‌کند؟

تجربه دلچسب و شیرین برگزاری جلسات آنلاین حرفه‌‌ای با سرویس‌های اینترنت ماهان نت

در این مقاله کاربردی، بهترین برنامه برای جلسه آنلاین را معرفی کردیم. با استفاده از این برنامه‌ها و تهیه یک سرویس اینترنت پایدار و پر‌سرعت می‌توانید جلسات خود را با کیفیت عالی برگزار کنید. اگر به‌دنبال خرید بهترین اینترنت ایران برای ایجاد جلسه آنلاین هستید، روی سرویس‌های پایدار adsl و td lte ماهان نت حساب ویژه‌ای باز کنید. مجموعه معتبر و خوش‌نام ماهان نت ارائه‌کننده بهترین سرویس‌های نت پر‌سرعت و پایدار در ایران برای کسب‌و‌کارهای مختلف است. اگر برای خرید نت نیاز به راهنمایی دارید، با شماره تلفن ۱۵۱۴ تماس بگیرید. کارشناسان ماهان نت در تیم پشتیبانی و فروش مشتاقانه پاسخ‌گوی شما عزیزان خواهند بود.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر