;
coinex

بهترین تریدرهای ایران ؛ معرفی بهترین معامله‌گر ایرانی بازارهای مالی!

ایرانی‌ها همواره و از سال‌ها پیش فعالیت گسترده‌ای در بازارهای مالی چون فارکس، بورس و حتی ارز دیجیتال داشته‌اند. اما بهترین تریدرهای ایران کدامند؟

از زمان تشکیل بورس نیویورک در سال 1792، تریدرها در بازارهای مالی مبالغ کلانی را کسب کرده‌اند و در این بین برخی از آن ها زنجیره بردهای خود را برای همیشه ادامه داده‌اند؛ اما برخی دیگر تنها یک‌بار خوش‌شانسی می‌آورند و پس‌ از آن همه دارایی خود را دست می‌دهند.

داستان‌های برخی از این معامله‌گران مشهور می‌تواند این نکته را یادآوری کند که همه‌کس نمی‌توانند با ورود به بازار معاملات و معامله سهام، ارز، کالا یا سایر ابزارهای مالی، به ثروت هنگفتی دست یابند.

تنها تعداد انگشت‌شماری از معامله گران هستند که می‌توانند با مقدار کمی سرمایه به فارکس ورود کنند و آن را به میلیون‌ها تبدیل کنند و استاد آرون یکی از آن‌ها بود.

بهترین تریدرهای ایران ؛ فرزاد وجیهی

بهترین تریدرهای ایران ؛ معرفی بهترین معامله‌گر ایرانی بازارهای مالی!

بی‌تردید فرزاد وجیهی با ۹ سال حضور پیاپی و موفق در بازارهای مالی، فارکس، ارزهای دیجیتال، سهام های بین‌المللی و انرژی و فلزات، به عنوان یکی از بهترین تریدرهای ایران شناخته می‌شود.

همه‌ی ویژگی‌های یک تریدر حرفه‌ای در وی به یکجا جمع شده است؛ ریسک‌پذیری باورنکردنی‌اش، روش متقابلش در خواندن حرکت‌های بالقوه در بازار سهام، مشتقه‌ها و کالاها و برای تحمل ضررهای هنگفت و همچنین افزایش ثروت (طبق شنیده ها تا مرز حدود 150 میلیون دلار رقم درآمد وی بوده است) و از همه مهم‌تر شفافیت اش در معاملات.

فرزاد وجیهی (استاد آرون) دارای شفافیت کامل در نمایش معاملات لایو به شکلی تقریباً مستمر در پیج اینستاگرامش، دارای استیتمنت معاملاتی باسابقه کافی استیتمنت که در معرض دید عموم قرارگرفته، و نیز ارائه دوره‌های آموزشی حرفه‌ای و رایگان است.

مجموعه ویژگی‌های ذکرشده به‌علاوه بنیان استراتژی معاملاتی شخصی برای خودش که بامطالعه دقیق و زیاد قیمت به وجود آورده، در حال حاضر وی را به‌عنوان بهترین تریدر ایران در فارکس معرفی می‌کند.

بهترین تریدرهای ایران ؛ معرفی بهترین معامله‌گر ایرانی بازارهای مالی!

علاوه بر موفقیت به‌عنوان یک معامله‌گر در بازارهای مالی، هلدینگ بین‌المللی آرون گروپس را تأسیس کرده که در حال حاضر از بیش از یک میلیون کاربر پشتیبانی می‌کند. همچنین مدیریت صندوق سرمایه‌گذاری آرون را نیز در دست دارد که در سال 2021 به طور تقریبی 192 درصد برای سهامداران صندوق سوددهی داشت.

فرزاد وجیهی با حجم بسیار بالای معاملات روزانه (حدودا روزانه ۱۰ میلیون دلاربرآورد شده) نه‌تنها به‌عنوان برترین تریدر ایرانی شناخته می‌شود، بلکه در میان بهترین‌های بازار فارکس دنیا جای گرفته است.

وی در سایت معروف و معتبر MQL هم‌ردیف برترین تریدهای جهان قرارگرفته است و موجودی حساب معاملاتی متصل به وب‌سایت ام کیو ال و نیز اطلاعات حساب معاملاتی‌اش موردتوجه قرارگرفته است.

اما مسیر موفقیت بهترین تریدر ایران چگونه طی شد؟

فرزاد وجیهی متولد 1367 در اهواز، فعالیتش را از معاملات خودرو که شغل خانوادگی‌شان بود ، آغاز کرده و سپس وارد بازار های مالی شد.

بین سال های 1393 تا 1398 در بازار های داخلی طلا، دلار و سکه ایران فعالیت گسترده‌ای داشت و اتاق های سرمایه گذاری راه اندازی و سرمایه گذاری‌های کلانی کرد و سپس وارد بازارهای بین المللی شد.

وی فعالیت مالی خود را از  اهواز آغاز کرد و سپس، تهران، استانبول، استکهلم را طی کرد و اکنون ساکن لندن است. در 1386 ازدواج کرد که حاصل این ازدواج فرزند پسری  10 ساله به نام آرون است.

با نگاهی به زندگی افراد موفق در بازارهای مالی و فارکس یک نکته بزرگ مورد توجه قرار می گیرد؛ اینکه در مسیر معاملات حتماً برای همه شکست وجود دارد، اما افرادی چون فرزاد وجیهی موانع را قهرمانانه کنار زده و بارها و بارها تلاش کردند تا به راهی فراسوی ناممکن‌ها دست یافتند و آن‌قدر به تلاش ادامه می‌دهند تا به استمرار در سوددهی دست می‌یابند.

البته نبایست از استراتژی مدیریت سرمایه خوب و سبک معاملاتی منحصربه‌فرد وی را که تأثیر به سزایی در عبور از شکست‌ها و موانع راه پرپیچ‌وخم فارکس را داشته است، چشم‌پوشی کرد.

بیشتر بخوانید:

آیا داستان بهترین تریدر ایرانی الهام‌بخش شما شده است؟ شاید شما نفر بعدی در لیست بهترین تریدرهای ایران باشید.

منبع: ایلنا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر