;
coinex

ورود خودروهای الکتریکی به ارتش آمریکا ؛ تحول سبز گران‌ترین ارتش جهان!

باتوجه به پیشرفت وسایل حمل و نقل برقی طی سال‌های گذشته، ورود خودروهای الکتریکی به ارتش آمریکا دور از انتظار نبود و حالا هامرهای برقی در دسترس این ارتش است.

استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا در ارتش و نیروهای نظامی همواره در دستور کار ایالات متحده قرار دارد و با اطمینان می‌توان گفت یکی از دلایل مهم پیشرفت چشمگیر فناوری و برتری تکنولوژی نظامی این کشور نسبت به سایر کشورها است.

این روزها خودروهای برقی جای خود را در زندگی مردم پیدا کرده‌اند و به دلیل صرفه‌جویی در مصرف سوخت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند. باتوجه به این موضوع احتمال می‌رود که ارتش آمریکا درخواستی مبنی بر تحلیل و بررسی یک خودرو برقی الهام گرفته از خودرو هامر را به کمبانی‌های جنرال موتورز و کانو ارائه داده باشد. در ادامه باید گفت که ظاهرا ارتش این کشور قصد دارد کمپانی کانو EV را جهت عملی کردن برنامه‌های آینده خود خریداری کند.

بیشتر بخوانید: قوی ترین ارتش های دنیا 2021

جزییاتی درباره ورود خودروهای الکتریکی به ارتش آمریکا

خودرو برقی ارتش آمریکا

در ابتدا باید به این موضوع اشاره کنیم که استفاده از فناوری‌های جدید توسط ارتش آمریکا یک کار کاملا حساب شده است و هیچ ربطی به تجمل گرایی ندارد؛ چرا که در حال حاضر نخستین مراحل رسمی برای ورود خودروهای الکتریکی به ارتش آمریکا و وزارت دفاع این کشور در حال طی شدن است.

اینگونه که مشخص شده کمپانی جنرال موتورز تنها شرکتی نیست که وظیفه تحلیل و بررسی یک خودرو الکتریکی جدید جهت استفاده در مناطق عملیاتی را بر عهده دارد. علاوه بر این شرکت، کمپانی کانو در این موضوع وظایفی را بر عهده دارد.

چندی پیش، کانو یک کمپانی گم‌نام تولید کننده وسایل نقلیه برقی بود که برای طراحی ظاهر وسایل نقلیه خود از خودروهای موجود در انیمه‌ها الهام می‌گرفت؛ اما طی رویداد‌هایی که اخیرا رخ داد شرایط برای کانو بسیار تغییر کرد.

ّبس از اینکه والمارت خبر خرید 4500 دستگاه از خودروهای Canoo Life Style را اعلام کرد، سهام این کمپانی رشد 53 درصدی را تجربه کرد. اکنون با درخواست ارتش جهت کمک به ورود خودروهای الکتریکی به ارتش آمریکا سهام این شرکت بیش از پیش افزایش می‌یابد.

همچنین، لازم به ذکر است که ناسا از وسایل نقلیه این شرکت جهت انتقال فضانوردان به سایت پرتاب آرتمیس برای ماموریت‌های طولانی مدت در ماه استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ورود خودروهای الکتریکی به ارتش آمریکا چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر