;
coinex

نوشیدنی ساخته شده از فضولات انسانی عرضه شد!

اگر از آن افرادی هستید که علاقه وافری به انواع نوشیدنی دارید، باید دید نظرتان درباره نوشیدنی ساخته شده از فضولات انسانی چیست؟

نوشیدنی NEWBrew، نوع خاصی از نوشیدنی‌های گازدار است که با آب حاصل از بازیافت توالت تهیه شده است! یک برند شناخته شده تولید آب آشامیدنی که در سنگاپور به نام NEWater، این محصول را از آب توالت بازیافت شده می‌سازد و جالب اینکه گرچه در ابتدا این ایده طرفداران زیادی نداشت،‌ اما حال و با عرضه رسمی آن به فروشگاه‌هایی در سراسر سنگاپور، مردم به مرور در حال استفاده از آن هستند.

بیشتر بخوانید: مرغ های معتاد به ماری جوآنا قیمت بالاتری دارند!

نوشیدنی ساخته شده از فضولات انسانی

نوشیدنی ساخته شده از فضولات انسانی عرضه شد!

NEWBrew یکی از محبوب‌ترین برندهای نوشیدنی در سنگاپور است که اخیرا و بعد از همکاری با Brewerkz (یک کارگاه محلی تولید نوشیدنی) و PUB (سازمان ملی آب سنگاپور)، این نوشیدنی جدید را از بازیافت آب توالت تهیه کرده است.

فروش نوشیدنی جدید اولین بار در سال 2018 با معرفی رسمی آن در یک کنفرانس آغاز شد و سپس در فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌های سراسر سنگاپور به فروش رسید. یکی از افرادی که این نوشیدنی را امتحان کرده می‌گوید که نمی‌توان گفت شما بلافاصله با نوشیدن متوجه آب بازیافتی از توالت می‌شوید چراکه طعم هیچ‌ تفاوتی با نوشیدنی معمولی و آب معمولی ندارد.

NEWater مدعی است که در فرایند ساخت این نوشیدنی، آب در مراحل پیچیده‌ای کاملا ضدعفونی می‌شود و نهایتا با عبور دادن اشعه UV، همه میکروب‌های مضر حذف می‌شوند.

نوشیدنی ساخته شده از فضولات انسانی عرضه شد!

در زمانه‌ای که کل دنیا با بحران آب دست و پنجه نرم می‌کند و منابع آب رو به اتمام است، مسئله بازیافت اهمیت بالقوه‌ای دارد و یکی از بهترین راه‌ها برای گسترش استفاده از آب بازیافتی این است که افراد قانع شوند که نوشیدن آب تصفیه شده طی این فرایند دقیق، هیچ ضرری ندارد.

نکته مهم اینکه این اولین باری نیست که شاهد ارائه یک نوشیدنی ساخته شده از فاضلاب بازیافتی هستیم. مدتی پیش از این، کارخانه نوشیدنی‌سازی Nya Carnegie در استکهلم سوئد نیز یک نوشیدنی ساخته شده از فاضلاب را ارائه کرد. حتی برند معروف Canada’s Village Brewery نیز یک نسخه مشابه از چنین محصولی عرضه کرده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره نوشیدنی ساخته شده از فضولات انسانی چیست؟ دیدگاهتان را در بخش نظرات با تکراتو در میان بگذارید.

منبع:‌ economictimes

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر