;
coinex

رندرهای رسمی موتو G32 فاش شد؛ یک ارزان‌قیمت دیگر در راه است!

به تازگی رندرهای رسمی موتو G32 که احتمال می‌رود جانشین Moto G31 باشد، منتشر شده و برخی از ویژگی‌ها و مشخصات این گوشی هوشمند را فاش کرده است.

چندی پیش مشخص شد که موتورولا در حال کار بر روی جانشین Moto G31 است که به احتمال زیاد با نام Moto G32 در بازار عرضه می‌شود. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ دقیق عرضه رسمی این دستگاه وجود ندارد، ولی از آنجایی که رندرهای متعددی از آن در شبکه‌های اجتماعی پخش شده‌اند، به نظر می‌رسد که به زمان عرضه نزدیک باشیم.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های موتورولا (Motorola)

افشای رندرهای رسمی موتو G32

افشاگر معروف استیو همرستوفر (Steve Hemmerstoffer) با همکاری وب‌سایت Compare Dial، رندرهای رسمی Moto G32 را با کاربران به اشتراک گذاشت. تصاویر منتشر شده، تمام زوایای گوشی را به خوبی نشان می‌دهند.

رندرهای فاش شده نشان می‌دهد که Moto G32 در رنگ‌های مشکی و قرمز وارد بازار خواهد شد. البته با توجه به اطلاعاتی که قبلا منتشر شد، انتظار می‌رود این گوشی در رنگ‌های نقره‌ای و خاکستری نیز عرضه شود. در مرکز صفحه نمایش این دستگاه دوربین سلفی قرار گرفته است. در قسمت پایینی نیز یک جک هدفون 3.5 میلی متری، پورت USB-C و بلندگو دیده می‌شود. به نظر می‌رسد یک درگاه سیم کارت هم در سمت چپ G32 قرار دارد.

رندرهای رسمی موتو G32

در سمت راست دستگاه دکمه تنظیم صدا و پاور قرار دارد که به نظر می‌رسد یک اسکنر اثر انگشت نیز در دکمه پاور آن تعبیه شده است. قسمت پشتی موتو جی 32 نیز دارای یک دوربین سه گانه است که متن نوشته شده در ماژول دوربین نشان می‌دهد که دوربین اصلی 50 مگاپیکسل خواهد بود.

Moto G32 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی IPS LCD با رزولوشن HD پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی است. دوربین جلویی این دستگاه 8 مگاپیکسلی خواهد بود و دوربین سه گانه پشتی نیز شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی می‌شود. بر اساس اخبار گزارش شده قرار است این دستگاه با سیستم عامل اندروید 12 عرضه شود.

موتو G32 از چیپست Unisoc T606، رم 3 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی برخوردار خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود که از شارژ سریع 33 واتی نیز پشتیبانی کند. از آنجایی که EEC و NCC این دستگاه را تایید کرده‌اند، به نظر می‌رسد Moto G32 در چند روز آینده یا قیمت احتمالی 229 یورو عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره رندرهای رسمی موتو G32 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر