;
coinex

سریال House of the Dragon شامل 17 اژدهای مختلف است!

سریال خاندان اژدها یکی از محبوب‌ترین سریال‌های درام و فانتزیست که گویا به تازگی و همزمان با رویداد کامیک سان دیگو، اطلاعات زیادی درباره آن فاش شده است.

سریال خاندان اژدها (House of the Dragon) یک سریال اقتباسی از آثار جرج آر. آر. مارتین است. طبق اخبار منتشر شده سازندگان سریال House of the Dragon تایید کرده‌اند که در این سریال شاهد حداقل 17 اژدهای مختلف هستیم.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های نتفلیکس 2022

سریال House of the Dragon

این مجموعه جذاب یکی از مورد انتظارترین سریال‌ های 2022  به شمار می‌رود و همین چند روز پیش بود که تریلر جدیدی از آن پخش شد و متوجه شدیم در این مجموعه شاهد اژدهای مختلفی خواهیم بود.

اما برخی طرفداران می‌گویند که ما در این سریال شاهد چند اژدهای مختلف خواهیم بود؟ باید در جواب این سوال گفت: براساس گزارش هالیوودریپورتر از پشت صحنه تولید سریال، حداقل ۱۷ اژدها در سریال House of the Dragon حضور دارند.

جیمز هیبرد که خبر نگار مجله هالیوودریپورتر است درباره‌ی شخصیت‌ها و داستان آن‌ها گفته که تلاش بسیاری شده تا ظاهر شخصیت‌ها متفاوت و منحصر به فرد باشند. او با اشاره به چندین شخصیت این سریال از جذابیت کارکترها صحبت کرد.

در طول تریلر سریال House of the Dragon می‌توان چند اژدها مثل Caraxes را که به دیمون تارگرین تعلق دارد، تشخیص داد و در پایان تریلر نیز اژدها دیگری نمایش داده می‌شود که ظاهرا به رینریا تارگرین تعلق دارد.

سریال House of the Dragon
سریال خاندان اژدها (House of the Dragon) / سریال خاندان اژدها

در این مجموعه درام بازیگران محبوبی همچون مت اسمیت، اما دارسی، اولیویا کوک، ریس ایفانز، پدی کانسیداین، استیو توسانت، سونویا میزونو، ایو بست، فابین فرانکل، گراهام مک‌تاویش، میلی الکاک، امیلی کری، رایان کر، جفرسون هال، دیوید هوروویچ، متیو نیدهم، بیل پترسون، ساوانا استین، فیا سابان، ایوان میچل، جان مک‌میلان و گاوین اسپوکس به ایفای نقش پرداخته‌اند.

جرج آر آر مارتین، خالق دنیای وستروس و رایان کندال وظیفه خلق سریال House of the Dragon را بر عهده دارند. کندال وظیفه نوشتن فیلمنامه تمامی قسمت‌های سریال را بر عهده داشته است و همچنین به‌عنوان شورانر نیز در این سریال حضور دارد. میگوئل ساپوچنیک، کارگردان ۶ قسمت از سریال Game of Thrones، نیز وظیفه کارگردانی قسمت پایلوت و چند قسمت دیگر را بر عهده داشته و همچنین به‌عنوان شورانر به کندال برای ساخت سریال خاندان اژدها کمک کرده است. قرار است این سریال 10 قسمتی که اقتباسی از رمان آتش و خون است در تاریخ 21 آگست (30 مرداد) از شبکه HBO پخش شود.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص سریال House of the Dragon چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر