coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

برخی از قابلیت های MIUI 14 لو رفت!

اخیرا شایعاتی درباره نسخه جدید رابط کاربری شیائومی در حال انتشار است و این بار در یک افشای اطلاعاتی جدید، برخی از قابلیت های MIUI 14 لو رفته است.

این روزها شایعات و گزارش‌های زیادی درباره MIUI 14 منتشر شده و به نظر می‌رسد که برخلاف شایعات پیشین مبنی بر ارائه نسخه 13.5 رابط کاربری شیائومی، قرار است چینی‌ها مستقیما به نسخه 14 سوییچ کنند. امروز انتشار برخی از اسکرین‌شات‌ها، اطلاعاتی درباره امکانات جدید MIUI 14 فاش کرده است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های شیائومی 2022

برخی از قابلیت های MIUI 14

اخیرا اسکرین‌شات‌های جدیدی از رابط کاربری جدید شیائومی MIUI 14 منتشر شده است که به برخی از مهمترین تغییرات این رابط کابری می‌پردازد. نسخه جدید برای اندروید 13 توسعه داده شده و تصاویر جدید محیط آن مربوط به نسخه 22.7.19 است. از جایی که شیائومی معمولا از تاریخ برای نشان دادن شماره نسخه بروزرسانی‌های جدید خود استفاده می‌کند، آنچه در اسکرین‌شات‌های منتشر شده به چشم می‌خورد باید متعلق به نهایتا چند روز قبل باشد.

برخی از قابلیت های MIUI 14 لو رفت!

با توجه به اسکرین‌شات‌های فاش شده از رابط کاربری MIUI 14 برنامه گالری در گوشی‌های شیائومی من بعد به قابلیتی برای تشخیص متن در تصاویر مجهز می‌شود. این مسئله این امکان را فراهم می‌کند تا متن موجود در تصاویر را به سادگی کپی کرده و در برنامه‌های دیگری استفاده کنید یا به اشتراک بگذارید. از سوی دیگر قابلیت جدیدی به نام On this day نیز به این اپلیکیشن اضافه شده است که عکس‌های قدیمی گرفته‌شده در یک روز معین در سال‌های گذشته را نشان می‌دهد.

برخی از قابلیت های MIUI 14 لو رفت!

از دیگر قابلیت‌های رابط کاربری جدید MIUI 14، پشتیبانی از بلوتوث LE است. فناوری جذابی که نسل تکامل یافته انتقال صدای بی‌سیم است و کیفیت فوق‌العاده صوتی را به ارمغان می‌آورد.

از دیگر قابلیت‌های مهم MIUI 14 باید به Multi-Stream اشاره کرد که صدا را به صورت همزمان به هر دو گوشی هدفون‌های TWS ارسال می‌کند. این در شرایطی است که هدست‌های TWS کنونی یک گوشی اصلی دارد که برای پخش همزمان صدا به گوشی دوم وصل می‌شود.

برخی از قابلیت های MIUI 14 لو رفت!

در نسخه جدید رابط کاربری شیائومی شاهد قابلیت محافظت در برابر کلاهبرداری نیز هستیم که نوعی ویژگی امنیتی برای مقابله با تماس‌ها، پیام‌ها یا برنامه‌های مشکوک است.

برخی از قابلیت های MIUI 14 لو رفت!

از دیگر قابلیت‌ها نیز باید به امکان پاک‌کردن اعلانات با روشی جدید اشاره کرد که ابزارهای مورد نیاز برای انجام این کار را با طرحی بازسازی شده ارائه می‌کند.. علاوه بر این رابط کاربری برنامه ساعت به‌روزرسانی شده است. اخیرا اطلاعاتی غیررسمی از گوشی‌های شیائومی که رابط کاربری MIUI 14 را دریافت می‌کنند نیز منتشر شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص برخی از قابلیت های MIUI 14 چیست؟ نظراتتان را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر