;
coinex

طراحی لنوو لجین Y70 پیش از رونمایی به نمایش گذاشته شد!

ساعاتی پیش شرکت لنوو تصویری را در شبکه اجتماعی ویبو (Weibo) با کاربران به اشتراک گذاشت و در آن از طراحی لنوو لجین Y70 پرده برداری کرد.

شرکت لنوو امروز به طور رسمی گوشی هوشمند جدید خود یعنی لجین Y70 را معرفی کرده و تایید کرد که این گوشی در ماه آگوست عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود این دستگاه ضخامت و وزن کمتری نسبت به مدل‌های قبلی خود داشته باشد و علاوه بر آن این شرکت ادعا می‌کند که این گوشی دارای عملکرد بسیار خوب و قدرتمندی خواهد بود. لنوو لجین Y70 پیشتر در پایگاه آماری Geekbench و ثبت گواهی CMIIT نیز مشاهده شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های گیمینگ 2022

رونمایی از طراحی لنوو لجین Y70

به تازگی لنوو با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو (Weibo) جدیدترین گوشی هوشمند خود یعنی Lenovo Legion Y70 را معرفی کرده است. شرکت لنوو با انتشار تصویری از این گوشی که در آن ماژول دوربین پشتی به نمایش گذاشته شده است، اعلام کرد که لجین Y70 را در ماه آگوست عرضه خواهد کرد.

طبق آنچه در تصویر منتشر شده دیده می‌شود، این گوشی هوشمند دارای یک دوربین سه گانه پشتی خواهد بود که درون یک قاب مستطیلی شکل قرار داده شده است. همچنین این تصویر نشان می‌دهد که دوربین اصلی این گوشی، 50 مگاپیکسلی و همراه با لرزش گیر OIS خواهد بود.

همان طور که گفته شد، لنوو لجین Y70 قبلا در پایگاه‌های اطلاعاتی Geekbench و CMIIT قرار گرفته بود و در پی آن برخی از مشخصات اصلی آن فاش شده. بر اساس این اطلاعات، احتمالا این گوشی دارای یک صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED با وضوح و رزولوشن 2400 × 1080 پیکسل خواهد بود.

طراحی لنوو لجین Y70

از نظر دوربین، در پشت این دستگاه یک ماژول دوربین سه گانه با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی که از فیلمبرداری 8K پشتیبانی می‌کند، قرار داده شده است. این گوشی از یک باتری 4880 میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌کند و دارای شارژ سریع 68 واتی است. انتظار می‌رود که یک اسکنر اثر انگشت نیز در کناره‌ی آن وجود داشته باشد. گفته می‌شود که لجین Y70 با 7.99 میلی متر ضخامت و 205 گرم وزن، در دو رنگ خاکستری و نقره‌ای عرضه شود.

هنوز مشخص نیست که این دستگاه به چه پردازنده‌ای مجهز شده است، زیرا دو وبسایت CMIIT و گیک بنچ در این باره اطلاعات متفاوتی ارائه شده است. طبق اطلاعات داده شده از سوی CMIIT این گوشی دارای تراشه 3 گیگاهرتزی اسنپدراگون 8 نسل 1، و طبق اطلاعات Geekbench دارای تراشه 3.2 گیگاهرتزی اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 خواهد بود. اما احتمالا این گوشی با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، حداکثر 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی در بازار عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره طراحی لنوو لجین Y70 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر