;
coinex

ریلمی واچ 3 (Realme Watch 3) رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

کمپانی ریلمی در طول رویدادی که دیروز در هند برپا شد، رسما از ساعت هوشمند جدید خود یعنی ریلمی واچ 3 (Realme Watch 3)، رونمایی کرد.

دیروز کمپانی ریلمی (Realme) در طی یک رویداد که در هند برگزار شد، برخی از محصولات جدید خود مانند ریلمی Pad X 5G، ایر باد 3 Neo،  Buds 2S بی‌سیم و در پایان ریلمی Watch 3 را رونمایی کرد. اما ریلمی واچ یکی از خاص‌ترین موارد این فهرست بود.

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت های هوشمند 2022

قیمت و مشخصات فنی ریلمی واچ 3

ساعت هوشمند Realme Watch 3 دارای یک صفحه نمایش بزرگ 1.8 اینچی با وضوح و رزولوشن 240 در 286 پیکسل است. این صفحه نمایش مربعی شکل که لبه‌های خمیده‌ای دارد، حداکثر روشنایی 500 نیت را ارائه می‌دهد.

شرکت ریلمی در این رویداد ادعا کرده که نسبت صفحه‌نمایش به بدنه در این ساعت 67.5 درصد است که نسبت به مدل قبلی این ساعت یعنی Realme Watch 2، افزایش 35 درصدی داشته است. همچنین بیش از 100 نوع تم ساعت منحصربه‌فرد و زیبا برای این ساعت طراحی شده است که کاربران می‌توانند از طریق اپلیکیشن Realme Link آن‌ها را روی ساعت خود اعمال کنند.

پوسته خمیده پشت این ساعت از پلاستیک ساخته شده و بدنه آن با یک قاب فلزی که به زیبایی و جذابیت این ساعت می‌افزاید، پوشانده شده است. این ساعت هوشمند دارای یک بند سیلیکونی سازگار با پوست با وزن 14 گرم دارد و با داشتن گواهی IP68، یک ساعت ضد آب و ضد گرد و غبار به حساب می‌آید.

ریلمی واچ 3

ریلمی Watch 3 می‌تواند بیش از 110 نوع حرکات ورزشی مختلف را پشتیبانی و ردیابی کند. پیاده روی در فضای باز یا بسته، دویدن در فضای باز یا سرپوشیده، کریکت، فوتبال، بسکتبال، بدمینتون، یوگا، تمرینات قدرتی، الپتیکال، دوچرخه سواری در فضای باز یا سرپوشیده، کوهنوردی، دوی مقاومتی و اسکیت بورد، برخی از ورزش‌هایی هستند که توسط این ساعت پشتیبانی می‌شوند.

همچنین از این دستگاه می‌توانید برای ردیابی و نظارت بر ضربان قلب، میزان اکسیژن خون، میزان استرس و کیفیت خواب استفاده کنید. این ساعت با یادآوری نوشیدن آب و هشدار برای بیدار شدن از خواب، می‌تواند به برنامه سلامتی کاربران خود کمک کند.

از دیگر ویژگی‌های Realme Watch 3 می‌توان به اتصال بلوتوث 5.3 و تماس بلوتوثی که از طریق گوشی هوشمند جفت شده با ساعت برقرار می‌شود، اشاره کرد. برای تجربه تماس صوتی واضح‌تر، این ساعت به یک میکروفون با حساسیت بالا، یک PA (تقویت کننده قدرت) داخلی که کیفیت صدا را افزایش می‌دهد و یک بلوتوث دو حالته برای برقراری ارتباط و تماس پایدارتر، مجهز شده است.

این ساعت هوشمند دارای یک باتری 340 میلی آمپر ساعتی بوده و طبق ادعای این شرکت در طی 2 ساعت و 15 دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود. در صورت شارژ کامل، این ساعت تا حداکثر 7 روز نیازی به شارژ مجدد ندارد.

بر اساس آنچه ریلمی در این رویداد بیان کرد، Realme Watch 3 در ساعت 12 بعدازظهر (به وقت محلی هند) و در تاریخ 2 اوت با قیمت 3499 روپیه عرضه خواهد شد. اما برای اولین خریداران امتیاز ویژه‌ای در نظر گرفته شده است و آن‌ها می توانند این ساعت را با قیمت 2999 روپیه دریافت کنند. این ساعت هوشمند در دو رنگ خاکستری و مشکی و از طریق وب سایت‌های Flipkart ،Realme India و خرده‌فروشی‌ها، در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره ریلمی واچ 3 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را از تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر