;
coinex

بهترین هتل های قطر ؛ معرفی لوکس‌ترین و مناسب ترین هتل های قطر

کشور قطر یکی از زیباترین و پرطرفدارترین کشورهای عربی محسوب می‌شود و مکان‌های بسیار جذاب و شیکی را در خود جای داده‌ است. از جمله مراکز مجلل و لوکس در این کشور، می‌توان هتل‌های آن را نام برد که نقش بسیار زیادی در جذب گردشگران دارند. بنابراین اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که می‌خواهید در یکی از بهترین هتل های قطر اقامتی به‌ یادماندنی داشته باشید، بهتر است ابتدا با چند نمونه خاص آشنا شوید تا انتخاب عالی‌تری داشته باشید.

قطر کشوری پر جاذبه و معروف است اما دقت داشته باشید زمانی سفرتان به آن‌ جا لذت‌ بخش‌تر می‌شود که یک محل اقامت با امکانات ویژه را برای خود و اطرافیان‌تان رزرو کرده باشید. البته از آن جایی که تعداد هتل‌های این کشور بسیار زیاد هستند، ممکن است این امر تا حدودی برای‌تان دشوار باشد. پس توصیه می‌کنیم در ادامه مقاله نیز ما را همراهی کنید تا چند هتل بی‌نظیر که از همه لحاظ فوق العاده هستند را به شما معرفی کنیم.

سفر با وسیله نقلیه شخصی مزیت‌های زیادی دارد که از جمله آنها می‌توان به راحتی و سرعت بیشتر اشاره کرد؛ اما بسیاری از ما ترجیح می‌دهیم که ساعت‌‌های طولانی را پشت فرمان نباشیم. اگر اهل سفر زمینی هستید و می‌خواهید از زیبایی‌‌های مسیر لذت ببرید، می‌توانید از خدمات تاکسی دربستی بازارگاه بهره‌مند شوید. با این سرویس می‌توانید مبدا و مقصد خود را انتخاب کرده و به‌راحتی خودروی دربستی رزرو کنید. شما می‌توانید سرویس تاکسی دربستی بازارگاه را به‌صورت رفت و برگشت رزرو کنید و از 5 ساعت توقف در طول مسیر بهره‌مند شوید.

لوکس ترین و بهترین هتل های قطر

برخی از هتل‌های کشور قطر با امکانات درجه یک، زیرساخت‌های کافی و استاندارد، طراحی فوق‌ العاده، پرسنل خوش اخلاق و همچنین موقعیت مکانی عالی، توانسته‌اند نظر گردشگران و مسافران زیادی را به سمت خود جلب کنند و به‌ عنوان بهترین مکان‌ها برای اقامت شناخته شوند. همانطور که می‌دانید، جام جهانی 2022 هم در این کشور برگزار می‌شود و به همین دلیل، بسیاری از مسافرانی که در هفته‌های آینده به این کشور سفر می‌کنند، به دنبال بهترین هتل های قطر برای اقامت در جام جهانی هستند.  به‌ همین‌ علت هم ما سعی داریم در ادامه مطلب شما را با تعدادی از بهترین هتل های قطر آشنا کنیم تا گزینه مورد نظرتان را به‌راحتی پیدا کنید.

بهترین هتل های قطر ؛ معرفی لوکس‌ترین و مناسب ترین هتل های قطر

هتل شرایتون گرند

افرادی که به‌ دنبال هتلی بی‌نظیر و جذاب در شهر دوحه قطر هستند، می‌توانند هتل 5 ستاره شرایتون گرند را برای خود رزرو کنند. این هتل جذاب یک نمای متفاوت و دیدنی به شکل هرم دارد و تاکنون توانسته نظر مسافران زیادی را به خود جلب کند. هتل شرایتون گرند دارای یک رستوران مجلل است که می‌توانید در آن جا بهترین غذاهای ایتالیایی مانند پاستا و پیتزا، غذاهای آسیایی و همچنین غذاهای مدیترانه‌ای را میل کنید.

این هتل معروف فاصله زیادی با ساحل دریا ندارد و مسافرانی که در آن‌ جا اقامت داشته باشند، می‌توانند خیلی سریع حتی با پای پیاده نیز به ساحل بروند. در این ساحل تفریحات هیجان‌ انگیز زیادی برای گردشگران در نظر گرفته‌ شده است تا بتوانند به بهترین شکل ممکن اوقات خود را سپری کنند.

هتل زباراح

هتل زباراح نیز جزو لوکس ترین هتل های قطر به شمار می‌رود که مساحت خیلی زیادی ندارد و حدود 45 اتاق نسبتاً بزرگ را در خود جای داده‌ است. این هتل زیبا مانند سایر هتل‌های قطر امکاناتی همچون استخر، پارکینگ، سالن بدنسازی، جکوزی، سرویس حمل‌ و نقل، اتاق بیزینس، حمام و رستوران دارد و مسافران می‌توانند در آن جا اقامتی فوق العاده را تجربه کنند.

بهترین هتل های قطر ؛ معرفی لوکس‌ترین و مناسب ترین هتل های قطر

هتل هیلتون سالوا

یکی دیگر از هتل‌های لوکس و زیبا در قطر، هتل هیلتون سالوا است. این هتل ساحلی در منطقه‌ای جذاب واقع شده‌ و دور تا دور آن را سواحل اختصاصی قطر فرا گرفته‌ است. معماری داخلی هتل هیلتون سالوا آرامش خاصی به مهمانان می‌بخشد و نمای بیرونی آن نیز فرهنگ عرب را به نمایش گذاشته‌ است.

این هتل تماشایی به‌ عنوان یکی دیگر از بهترین هتل های قطر شناخته شده و دارای 350 سوئیت و اتاق مجهز است. هر کدام از این اتاق‌ها دارای درجه‌ بندی مختلفی هستند و معماری‌شان نیز به صورت مدرن و سنتی است. امکانات هتل هیلتون سالوا نیز شامل رستوران، سالن بیزینس، ضیافت‌های شبانه، نمای اسپا و ساحلی می‌شود.

هتل موندریان

هتل موندریان یکی دیگر از لوکس‌ ترین و جدیدترین هتل‌ها در کشور قطر است که طراحی و معماری خارق‌ العاده‌ای دارد. این هتل سالانه گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند و دارای انواع نقش‌های رنگارنگ است که هر کدام از آن‌ها به گونه‌ای خیره‌ کننده هستند. هتل موندریان دارای استخر روباز و تفریحات پرهیجان زیادی است و از این‌ جهت نیز جزو مناسب ترین هتل های قطر برای اقامت در جام جهانی به شمار می‌رود.

جالب است بدانید داخل این هتل توسط یک طراح هلندی طراحی‌ شده است و همین امر موجب شده ساختار داخلی آن با دیگر هتل‌های قطر متفاوت باشد. هتل موندریان دارای 5 اتاق تخصصی، 270 اتاق مجهز به امکانات رفاهی و چشم اندازی 360 درجه از شهر دوحه است. در نزدیکی این هتل مراکز خرید گوناگونی نیز وجود دارد که می‌توانید دسترسی راحتی به آن‌ها داشته باشید.

اگر شما هم قصد دارید از نزدیک افتتاحیه جام‌ جهانی 2022 را ببینید، بهتر است در هتل موندریان اقامت کنید زیرا این هتل به عنوان بهترین هتل های قطر برای اقامت در جام جهانی به شمار می‌رود و فاصله کمی با استادیوم مخصوص افتتاحیه جام‌ جهانی دارد.

بهترین هتل های قطر ؛ معرفی لوکس‌ترین و مناسب ترین هتل های قطر

هتل اوریکس ایرپورت

این هتل در فرودگاه بین‌ المللی حمد واقع شده‌ است و اگر در آن‌ جا اقامت کنید، دیگر نیازی نیست از وسایل نقلیه برای رسیدن به هتل استفاده نمایید. فاصله نزدیک هتل به فرودگاه موجب شده‌ است بسیاری از گردشگران و مسافران حداقل برای یک شب هم که شده در این هتل اقامت داشته باشند.

هتل اوریکس ایرپورت یکی از بهترین هتل های قطر است که در آن استخر، باشگاه بدنسازی، رستوران با منوی متنوع و غذاهای عربی قطر، کافی‌شاپ، صندوق امانات، سرویس بهداشتی فرنگی و اینترنت رایگان وجود دارد. در تمامی اتاق‌های هتل اوریکس نیز وسایلی همچون میز آرایش، مبلمان و تختخواب راحتی، سشوار، کمد لباس، دمپایی، لوازم بهداشتی یک‌بار مصرف، یخچال و تلویزیون برای راحتی بیشتر مهمانان در نظر گرفته شده است.

هتل مشعل دوحه

هتل مشعل یک هتل 5 ستاره‌ بزرگ در شهر دوحه است که ساختاری به شکل مشعل دارد. این هتل  شیک دارای یک رستوران گردون بزرگ است که می‌توانید در آن‌ جا طعم غذاهای لذیذ و جدیدی را بچشید و از چشم‌ اندازهای زیبای شهر دوحه نیز بهره بگیرید.

از دیگر ویژگی‌های این هتل معروف می‌توان حمام مخصوص، سیستم تهویه مطبوع و مینی‌بار را نام برد. در هتل مشعل حدود 163 واحد اتاق مجهز وجود دارد که داخل هر کدام از آن‌ها نیز امکانات رفاهی کاملی جای گرفته است. این هتل نیز به عنوان یکی دیگر از بهترین هتل های قطر برای اقامت در جام جهانی شناخته شده است و افرادی که برای بازی‌های جام‌ جهانی 2022 قصد دارند به این کشور سفر کنند، می‌توانند به راحتی هتل مشعل را برای خود رزرو کنند.

بهترین هتل های قطر ؛ معرفی لوکس‌ترین و مناسب ترین هتل های قطر

هتل سنت رجیس دوحه

یکی دیگر از هتل‌های 5 ستاره قطر، هتل سنت رجیس نام دارد. این هتل بی‌نظیر در شهر دوحه جای گرفته‌ است و دارای سوئیت‌های لوکس و بزرگی است که در هر کدام از آن‌ها امکانات فوق‌ العاده‌ای برای میهمانان در نظر گرفته‌ شده است. این هتل جذاب از سیستم تهویه مطبوع، ساحل اختصاصی، پارکینگ، زمین تنیس، استخر روباز و سالن بدن‌سازی نیز برخوردار است و مهمانان در آن جا می‌توانند به بهترین شکل ممکن اوقات‌شان را سپری کنند.

هتل سنت رجیس از موقعیت مکانی مطلوبی برخوردار است و مهمانان می‌توانند با اقامت در آن دسترسی راحتی به انواع مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری شهر دوحه داشته باشند. پس اگر می‌خواهید در بهترین هتل های قطر اقامتی عالی داشته باشید، بهتر است این هتل معروف را هم در لیست انتخاب‌های خود قرار دهید.

هتل All Messi La

هتل All Messi La در یکی از بزرگ ترین مراکز خرید و گردشگری شهر دوحه واقع شده و آن را به عنوان یکی از مناسب ترین هتل های قطر می‌شناسند. پرسنل این هتل بسیار میهمان‌نواز و خوش برخورد هستند و به‌ صورت شبانه‌روزی از میهمانان پذیرایی می‌کنند.

هتل All Messi La در خود انواع سوئیت‌ها، ویلاها و اتاق‌های لوکس را جای داده‌ است تا میهمانان با توجه به نیاز خود بتوانند گزینه ایده‌آلی را انتخاب کنند و در رفاه کامل به سر ببرند. در تمام اتاق‌ها، سوئیت‌ها و ویلاهای این هتل نیز امکانات رفاهی ویژه‌ای برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

این مورد از بهترین هتل های قطر دارای مسیرهای سرسبز و دیدنی است که به محوطه اتاق‌های بزرگ و باغ مجموعه راه پیدا می‌کنند. هتل All Messi La دارای جکوزی، باشگاه بدنسازی، استخر، کافی شاپ، رستوران و فضای سبز رویایی است. این هتل در نزدیکی فرودگاه بین‌ المللی حمد جای گرفته‌ است و شما می‌توانید پس‌ از رسیدن به کشور قطر، خیلی سریع خود را به هتل برسانید و از زمانی که برای تفریح و گردش در اختیار دارید، نهایت لذت را ببرید.

بهترین هتل های قطر ؛ معرفی لوکس‌ترین و مناسب ترین هتل های قطر

هتل فور سیزن

یکی دیگر از لوکس ترین هتل های قطر که در قلب پایتخت قطر می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید، هتل فور سیزن دوحه است. این هتل دارای اسکله تفریحی، اقامتگاه‌های مجلل، ساحل خصوصی، استخرهای روباز و سرپوشیده، اتاق بازی کودکان، مرکز اسپا، زمین تنیس، سرویس حمل‌ و نقل فرودگاهی، اتاق بیزینس و سالن بدنسازی است.

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل فور سیزن دارای طراحی مدرن و شیکی هستند و اکثر آن‌ها نیز پنجره‌هایی از کف تا سقف دارند که منظره‌ای پانوراما از شهر دوحه را برای میهمانان به نمایش می‌گذارند. این هتل فاصله بسیار کمی با سفارتخانه‌ها، منطقه تجاری مرکزی، جاذبه‌های گردشگری و تفریحی، مراکز خرید مختلف، موزه‌های تاریخی و فرودگاه دارد و می‌توانید دسترسی بسیار راحتی به آن‌ها داشته باشید.

هتل چهارفصل دوحه یکی دیگر از لوکس ترین هتل های قطر است که بزرگی و عظمت آن چشم هر بیننده‌ای را به خود مات و مبهوت می‌کند. این هتل دارای سوئیت‌های بسیار زیبا و سالن‌های مجللی است که هر کدام ویژگی‌های خاصی دارند. هتل چهارفصل دوحه چشم‌ انداز فوق‌ العاده جذابی به ساحل دارد و از این‌ جهت نیز توانسته نظر گردشگران زیادی را به خود جلب کند.

هتل دبلیو دوحه

هتل دبلیو دوحه نیز جزو بهترین هتل های قطر از لحاظ خدمات در سطح جهانی به شمار می‌رود و در نزدیکی آن تفریحگاه کورنیش و همچنین مرکز خرید سیتی سنتر جای گرفته‌اند. هتل دبلیو دارای مرکز اسپا، اتاق بخار، استخر روباز، سونا، رستوران‌های مختلف، اتاق‌های مجهز به امکانات رفاهی عالی و فضای باز زیبایی است.

رستوران این هتل رویایی گزینه‌های مختلفی برای ذائقه‌های مختلف ارائه می‌دهد و تنوع غذاهای آن بسیار زیاد است. مهمانان در هتل دبلیو دوحه می‌توانند درمان‌های بهداشتی تخصصی را در سالن‌های اسپا به راحتی امتحان کنند. ناگفته نماند هتل دبلیو دوحه دوستدار حیوانات خانگی بوده و از این رو امتیاز بالایی توسط افراد دریافت کرده است.

بهترین هتل های قطر ؛ معرفی لوکس‌ترین و مناسب ترین هتل های قطر

هتل مارسا مالاز کمپینسکی

هتل Marsa Malaz Kempinski یکی دیگر از مناسب ترین هتل های قطر برای اقامت و استراحت است که در فضایی پر از آرامش واقع شده و ویژگی‌های منحصر به فردی دارد. هر کدام از اتاق‌های این هتل دارای بالکن‌های جداگانه‌ای هستند و از آن جا می‌توان کل شهر پرال را مشاهده کرد. هتل مارسا مالاز کمپینسکی دارای 281 اتاق است که اکثر آن‌ها معماری اروپایی با هنر عربی را به نمایش گذاشته‌اند.

ساحل خصوصی، استخر روباز، رستوران مجلل، مرکز تناسب اندام و فضای مخصوص پیاده روی از دیگر امکانات این هتل لوکس هستند. پرسنل و کارکنان این هتل از تجربه کافی در زمینه هتلداری برخوردار هستند و با روی خوش از مهمانان پذیرایی می‌کنند.

هتل سوق واقف

یکی دیگر از بهترین هتل های قطر که مورد توجه گردشگران زیادی واقع شده‌، هتل سوق واقف نام دارد. این هتل 5 ستاره یکی از پرطرفدارترین هتل‌های قطر به شمار می‌رود و از موقعیت مکانی فوق‌ العاده عالی برخوردار است. مسافرانی که در این هتل اقامت کنند، می‌توانند دسترسی بسیار راحتی به مکان‌های دیدنی مهم شهر دوحه داشته باشند و بیشتر از سفر خود لذت ببرند.

مهمانان در هتل سوق واقف می‌توانند به راحتی از پارکینگ و صبحانه رایگان، جکوزی، مرکز تناسب اندام، رستوران، مینی بار، استخر، اینترنت رایگان و سیستم تهویه مطبوع بهره بگیرند و لحظات مفرحی را پشت سر بگذارند. پرسنل زحمت‌کش هتل نیز تمام سعی و تلاش خود را به کار می‌گیرند تا تمام مهمانان را راضی نگه دارند و هیچ‌ گونه کمبودی احساس نشود.

بازارگاه ؛ خرید آسان بلیط آنلاین

سامانه بازارگاه کامل‌ترین امکانات را در زمینه خرید بلیط اتوبوس، اجاره سرویس دربستی و ارسال بار اینترنتی در اختیار شما می‌گذارد. شما می‌توانید برای داشتن سفری راحت‌تر و اختصاصی، از طریق سامانه بازارگاه تاکسی بین شهری دربست تهیه کنید. بزرگ‌ترین مزیت تاکسی‌های دربست این است که شما از درب منزل سوار و در مقصد هرکجا بخواهید پیاده می‌شوید حتی می‌توانید در مقصد توقف چند ساعته داشته باشید و با همان تاکسی‌ برگردید. داشتن کاربری ساده و همچنین وجود اپلیکیشن کارامد و پوشش دهی معتبرترین شرکت های مسافربری سراسر کشور، شما را از مراجعه به سایت های متعدد جهت خرید بلیط اتوبوس بی نیاز می‌نماید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم تعدادی از لوکس ترین و بهترین هتل های قطر را به شما معرفی کنیم تا با شناخت بیشتری هتل مورد نظرتان را رزرو کنید. بنابراین بهتر است قبل‌ از این‌ که راهی سفر شوید، ابتدا اطلاعات مناسب و کوتاهی از هتل دلخواه‌تان به دست آورید تا در آن‌ جا دچار مشکل نشوید و بتوانید نهایت لذت را از سفری جذاب ببرید.

نظر شما درباره بهترین هتل های قطر چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر