;
coinex

طراحی موتورولا ریزر 2022 با انتشار پوستر رسمی مشخص شد

کمپانی موتورولا، طراحی موتورولا ریزر 2022 را با به اشتراک گذاشتن پوستر رسمی آن در شبکه اجتماعی ویبو (Weibo)، برای کاربران به نمایش گذاشت.

ساعاتی پیش شرکت موتورولا به صورت کاملا رسمی جدیدترین گوشی هوشمند تاشو خود یعنی Moto Razr 2022 را معرفی کرد. این طور که مشخص است، این گوشی از برند موتورولا که زیرمجموعه‌ی لنوو است، به زودی عرضه خواهد شد و جانشین و رقیب گوشی‌های تاشو موجود در بازار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های تاشو یا Foldable

طراحی موتورولا ریزر 2022

با اینکه تاریخ رونمایی رسمی این گوشی هوشمند برای هفته آینده و در 2 آگوست برنامه ریزی شده است، اما این شرکت با انتشار یک پوستر و تصویر تبلیغاتی در شبکه اجتماعی ویبو (Weibo) از طراحی و شکل ظاهری ریزر 2022 پرده برداری کرد.

طبق تصویر منتشر شده، گوشی Moto Razr 2022 با یک صفحه نمایش خارجی و یک صفحه نمایش داخلی که از نظر اندازه و سایز با یکدیگر تناسب دارند، عرضه خواهد شد. در پشت این گوشی یک ماژول دوربین دوگانه وجود دارد و صفحه نمایش خارجی برای این دوربین نقش یک viewfinder (نمایاب) خواهد داشت.

همچنین چند روز پیش موتورولا تایید کرد که گوشی Moto Razr 2022 به آخرین نسخه پردازنده کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و باتری 3500 میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شود که با یک بار شارژ تا یک روز نیاز مجدد به شارژ ندارد.

طراحی موتورولا ریزر 2022

بر اساس اطلاعاتی که پیشتر از این گوشی منتشر شده، موتورولا ریزر 2022 دارای صفحه نمایش تاشو ۶.۷ اینچی P-OLED با رزولوشن و وضوح FHD پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است. احتمالا یک صفحه نمایش 3 اینچی با عملکرد قابل قبول نیز در پشت آن وجود خواهد داشت.

از نظردوربین، یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی در پشت این گوشی دیده می‌شود. در قسمت جلویی آن نیز یک دوربین 32 مگاپیکسلی برای تصاویر سلفی و تماس تصویری تعبیه شده است.

بر اساس آنچه می‌دانیم، این گوشی با حداکثر 12 گیگابایت رم از نوع LPDDR5، حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 و سیستم عامل اندروید 12 با رابط کاربری اختصاصی شرکت موتورولا یعنی MyUI 4.0 عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود که Moto Razr 2022 در دو رنگ مشکی و آبی وارد بازار شود و با قیمت 1149 یورو، معادل 1175 دلار، در بازار اروپا به فروش برسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره طراحی موتورولا ریزر 2022 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر