;
coinex

تاریخ اکران Extraction 2 اعلام شد

در آوریل امسال، فیلمبرداری فیلم استخراج 2 به پایان رسید. حال نتفلیکس تاریخ اکران Extraction 2 با بازی کریس همسورث و گلشیفته فراهانی را اعلام کرده است.

طبق آخرین اخبار سینما، فیلم Extraction 2 با حضور کریس همسورث و گلشیفته فراهانی در سال 2023 از نتفلیکس پخش خواهد شد؛ با این حال اطلاعات بیشتری در خصوص تاریخ دقیق پخش آن اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های اکشن جهان

تاریخ اکران Extraction 2 و جزئیات بیشتر

در کنار اعلام زمان پخش فیلم Extraction 2، نتفلیکس اعلام کرده که فیلم Extraction 2 پایان کار این فرنچایز نخواهد بود و قسمت‌های بیشتری از این دنباله با حضور کریس همسورث ساخته خواهد شد.

سم هارگریو (Sam Hargrave) سکان‌دار این پروژه بوده و برادران روسو (Russo brothers) فیلم‌نامه این اثر را نگارش کرده و وظیفه تهیه‌کنندگی آن را نیز بر عهده دارند.

در قسمت دوم از فیلم استخراج، کریس همسورث در نقش خود یعنی شخصیت تایلر ریک، در فیلم حضور دارد. تایلر ریک شخصیتی مزدور بوده که در ازای پول، ماموریت‌های ویژه‌ انجام می‌دهد. در فیلم استخراج 1 دیدیم که تایلر به داکا سفر ‌کرده بود تا پسر تاجری که در این شهر گروگان گرفته شده نجات دهد.

تاریخ اکران Extraction 2

در پایان این قسمت، سرنوشت تایلر نامعلوم بود؛ با این حال با بازگشت وی در استخراج 2، می‌توان پیش بینی کرد که اوضاع چندان هم بد پیش نرفته و حداقل او زنده مانده است. جزئیات بیشتری درباره داستان این فیلم در دسترس نیست.

در این فیلم علاوه بر همسورث، رودهراکش جیزوال، گلشیفته فراهانی، راندیپ هودا، پانکاج تریپاتی و دیوید هاربر نیز حضور دارند و به ایفای نقش می‌پردازند.

کریس همسورث قبلا با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود درباره Extraction 2 گفته بود: «این دنباله بسیار بزرگ‌تر و هیجان‌انگیزتر از فیلم اول خواهد بود»

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما درباره این فیلم اکشن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر