;
coinex

نخستین تریلر فیلم Medieval منتشر شد؛ درامی اکشن در دل قرون وسطا!

نخستین تریلر فیلم Medieval منتشر شد. اگر از آن دست افرادی هستید که علاقمند به فیلم‌های قرون وسطایی هستند، فیلم Medieval مخصوص شماست.

داستان این فیلم روایت کننده ایمان و اعتقاد سیاسی جنگجویان و پادشاهان قرون وسطی است و پیش‌بینی می شود با انتشار نخستین تریلر فیلم Medieval مخاطبان زیادی جذب آن شوند.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های تاریخی 2022

نخستین تریلر فیلم Medieval را تماشا کنید

شما در نخستین تریلر فیلم Medieval شاهد دریچه‌ای دیگر از بعد انسانی هستید که همه چیز در آن بوی مرگ می‌دهد. شخصیت اصلی این فیلم یان ژیژکاست که نقش آفرینی آن بر عهده بن فاستر است. در نخستین تریلر فیلم Medieval می‌بینید که پادشاه به او دستور می‌دهد که خواهرزاده پادشاه فرانسه را بدزدد اما این کار باعث عذاب وجدان او می‌شود و در تضاد با عقاید شخصی اوست. ژیژکای عاشق که حالا اسیر عشق زندانی‌اش شده، هدف اصلی ارتش قرار می‌گیرد.

کارگردانی این فیلم درام و عاشقانه بر عهده فیلمساز معروف اهل چک، پیوتر یاکل است. یاکل که بازیگری فیلم‌هایی مانند Eurotrip  و AVP: Alien vs. Predator را بر عهده داشته، تجربه چندین کارگردانی و نویسندگی کارهای بزرگی را نیز در کارنامه‌اش دارد. یاکل پیش‌تر در فیلم درام و پلیسی Kajínek و فیلم ترسناک Ghoul بازیگری کرده است.

در این فیلم که قرار است در 9 سپتامبر برابر با 18 مرداد 1401 بر روی پرده سینما برود بازیگرانی همچون سوفی لو (Sophie Lowe)، مایکل کین (Michael Caine)، تیل شوایگر (Til Schweiger)، رولند مولر (Roland Møller)، متیو گود (Matthew Goode) و ویلیام موزلی (William Moseley) نقش آفرینی کرده‌اند. در ادامه تریلر Medieval را تماشا کنید:

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص نخستین تریلر فیلم Medieval چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر