;
coinex

تغییر چهره کتایون ریاحی همه را شوکه کرد [+عکس]

تغییر چهره کتایون ریاحی همه را شوکه کرد. این موضوع در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

عکس های جدید کتایون ریاحی طرفداران او را شوکه کرد. اضافه وزن قابل توجه کتایون ریاحی در عکس های جدیدش دلیلی شده است که طرفدارانش نگران سلامتی او شوند.

برخی نوشته‌اند کتایون ریاحی در این تصویر نشان می دهد که صورت اش شفاف تر شده، رنگ چشم ها غیر طبیعی و صورت او پُرتر به نظر می رسد و آرایش بالا سن و سال اش را پوشش داده است.

تغییر چهره کتایون ریاحی همه را شوکه کرد [+عکس]

کتایون ریاحی از هنرمندان «بی حاشیه» و «خلوت» کشور است که خصوصا در این سالها کمتر حضوری از او دیده ایم. او با بازی در نقش زلیخا در سریال یوسف پیامبر به شهرت رسید. کتایون ریاحی در سال ۱۳۸۸ بعد از بازی در سریال یوسف پیامبر در نقش زلیخا با یادداشتی اعلام کرد بخاطر فضاهای موجود در سینما از حرفه بازیگری کناره گیری می کند. او گفت می خواهد شیرینی سریال یوسف پیامبر در زائقه اش بماند.

تصاویر جدید این بازیگر درخشان سینما و تلویزیون ایران را در ادامه تماشا کنید:

تغییر چهره کتایون ریاحی همه را شوکه کرد [+عکس]

کتایون ریاحی موسس خیریه «کمک» و از هنرمندان بی حاشیه ایران است که خصوصا در این سال ها کمتر فعالیتی از او دیده‌ ایم.

درحال حاضر همسر کتایون ریاحی یکی از سهام داران اصلی شرکت اویل ورد آمریکا است. کتایون ریاحی قبل از شروع بازیگری با فرشید رحیمیان ازدواج کرد و از وی صاحب یک فرزند پسر بنام پوریا شد اما این زندگی در نهایت به جدایی و طلاق انجامید.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    خیلی خوب روزی درکو‌ شعور اینو پیدا کنیم هر کسی برا خودش زندگی میکنه به منو تو هیچ ربطی نداره از هر دینی مذهبی

    پاسخ