;
coinex

اوپو K10 Energy به عنوان یک میانرده قدرتمند معرفی شد

اوپو روز گذشته از نسخه جدید و مقرون به صرفه‌تر اوپو K10 5G با نام اوپو K10 Energy رونمایی کرد. این محصول با پردازنده اسنپدراگون 778G عرضه شده است.

اوپو کی 10 Energy که اوایل ماه میلادی جاری در برخی از منابع اطلاعاتی رویت شده بود، حال رسما رونمایی شده است. پسوند Energy در این نام را می‌تواند در همان معنای پسوند Lite در نظر گرفت چراکه این گوشی، نسخه مقرون به صرفه و اقتصادی‌تری از گوشی اوپو K10 5G است که که در چین معرفی شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های اوپو (Oppo)

اوپو K10 Energy

اوپو K10 Energy به عنوان یک میانرده قدرتمند معرفی شد

این مدل جدید از اوپو K10 دارای صفحه نمایشی 6.59 اینچی از نوع LCD با نرخ رفرش 120 هرتز و وضوح Full HD پلاس است. همچنین یک سوراخ پانچ در گوشه سمت چپ برای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

در بخش دوربین در پنل پشتی با ماژولی سه‌گانه مشتمل بر سنسورهای 64 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی اولتراواید و 2 مگاپیکسلی (ماکرو یا عمق‌سنج) مواجه هستیم.

بیشتر این ویژگی‌ها آشنا به نظر می‌رسند و دلیل آن این است که با مشخصات Oppo K9s یکسان هستند. تفاوت اصلی در حافظه است جایی که اوپو کی 10 Energy با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد که به تنهایی از همه نسخه‌های K9s قدرتمندتر است.

سایر مشخصات شامل باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع 30 واتی، خنک کننده فانتزی و ColorOS 12 مبتنی بر اندروید 12 است این محصول در دو رنگ مشکی و آبی و با قیمت 2199 یوان (حدود 330 دلار) در چین عرضه می‌شود و احتمال عرضه جهانی آن کم است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما کاربران تکراتو پیرامون گوشی جدید اوپو K10 Energy چیست؟ نظراتتان را با ما در میان گذاشته و دیگر اخبار تکنولوژی را از تکراتو دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر