;
coinex

تکذیب شایعه توقف تولید تراشه های اگزینوس توسط سامسونگ

در مدت اخیر شایعات زیادی درباره توقف تولید تراشه های اگزینوس شنیده می‌شود اما ساعاتی پیش شاهد تکذیب شایعه توقف تولید تراشه های اگزینوس توسط سامسونگ بودیم.

سامسونگ رسما گمانه‌زنی‌ها مبنی بر توقف تولید تراشه های اگزینوس را رد کرده است. ماجرا از آنجا شروع شد که شایعاتی درباره ارائه گوشی‌های سری اس 23 بدون نسخه اگزینوس و صرفا با پردازنده کوالکام مطرح شد.

این شایعات چندی پیش توسط کوالکام نیز تایید شد تا نهایتا به نظر برسد که سامسونگ قید پردازنده اختصاصی در محصولات رده‌بالای خود را زده و شاید قرار است تراشه اگزینوس به پایان راه برسد. حالا اما یک گزارش جدید از کره جنوبی حاکی از رد این شایعه توسط سامسونگ است.

بیشتر بخوانید: تبدیل آمریکا به قطب تراشه جهان ؛ موافقت سنا با بودجه 280 میلیارد دلاری!

تکذیب شایعه توقف تولید تراشه های اگزینوس

بیانیه سامسونگ در جریان بررسی عملکرد سه ماهه دوم سال 2022 سامسونگ منتشر شد و طی آن سامسونگ توصیح می‌دهد که به هیچ وجه قصد ندارد تولید پردازنده اگزینوس را متوقف کند. سامسونگ می‌گوید که امیدوار است با دیگر شرکت‌های فعال در این زمینه همکاری کند و با توسعه فعالیت خود سهم بیشتری از بازار را از آن خود کند.

تکذیب شایعه توقف تولید تراشه های اگزینوس توسط سامسونگ

طبق گزارش ها، سامسونگ همچنین در حال توسعه یک پردازنده پرچمدار به طور خاص برای سری گلکسی S است. شایعه شده است که تیم خاصی از متخصصان سامسونگ (Samsung’s 1,000+ Dream Team) در حال کار بر روی تراشه پیشرفته جدید هستند و در نتیجه تمرکز گسترده بر ارائه این تراشه پرچمدار سری اس، فعلا سامسونگ ناگزیر شده تا تولید تراشه‌های اگزینوس را به تعویق بیندازد.

البته تاریخ عرضه تراشه جدید سری گلکسی اس برای سال 2025 برنامه‌ریزی شده است و در نتیجه مدل‌هاتی بعدی این خانواده محبوب و پرچمدار تنها با پردازنده اسنپدراگون به بازار عرضه خواهند شد. سامسونگ بار دیگر در پایان بیانیه تاکید می‌کند که قصد دارد با تحلیل چشم‌انداز بازار و تقاضاهای جهانی در میان مدت و بلندمدت به مسیر سرمایه‌گذاری خود ذر صنعت تراشه ادامه دهد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره تکذیب شایعه توقف تولید تراشه های اگزینوس توسط سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را از تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر