;
coinex

تاریخ رونمایی هواوی میت 50 مشخص شد [+تصاویر رسمی]

به تازگی برخی از افشاگران معروف، تاریخ رونمایی هواوی میت 50 و رندرهایی از آن را در شبکه اجتماعی ویبو (weibo) منتشر کرده‌اند.

در ماه اکتبر 2020 شاهد عرضه و رونمایی از گوشی‌های پرچمدار سری میت 40 هواوی، یعنی میت 40، میت 40 پرو و میت 40 پرو پلاس بودیم. هواوی هنوز جانشینی برای این سری از گوشی‌های پرچمدار خود معرفی نکرده است؛ اما گزارش‌های اخیر، خبر از وقوع این اتفاق در آینده نزدیک می‌دهند.

تاریخ رونمایی هواوی میت 50

با استناد به گفته‌ی یک افشاگر با آیدی @厂长是关同学 در شبکه اجتماعی ویبو، سری میت 50 هواوی که شامل سه دستگاه با نام‌های Mate 50 ،Mate 50 Pro  و Mate 50 RS می‌شود، در ماه سپتامبر (شهریور تا اوایل مهر) به صورت رسمی عرضه خواهد شد.

این احتمال وجود دارد که این سری از گوشی‌های هواوی با چیپست اختصاصی این شرکت یعنی Kirin 9000S عرضه ‌شوند. طبق اطلاعات منتشر شده، تراشه کایرین 9000S نسخه بهینه‌شده تراشه Kirin 9000 است و فقط از شبکه اتصالی 4G پشتیبانی خواهد کرد.

همچنین به تازگی رندرهایی از دو گوشی میت 50 و میت 50 پرو، توسط افشاگر معروف دیگری به نام Digital Chat Station در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته شده است. بر اساس آنچه در تصاویر دیده می‌شود، در پشت این گوشی که لبه‌های خمیده‌ای دارد یک ماژول دوربین متشکل از سه لنز، دو فلاش و یک سنسور وجود دارد.

تاریخ رونمایی هواوی میت 50

علاوه‌براین، تصاویر لو رفته از قسمت جلویی سری میت 50 نشان می‌دهند که در بالای صفحه نمایش نسخه اصلی این سری از گوشی‌های هواوی، یک سوراخ وجود دارد که دوربین سلفی در آن قرار گرفته است. اما دوربین سلفی میت 50 پرو و ​میت 50 RS در یک بریدگی که شبیه گوشی‌های آیفون است قرار گرفته‌اند که احتمالا  قابلیت باز کردن قفل با چهره را به همراه خواهند داشت.

انتظار می‌رود که این سری از گوشی‌های هوشمند هواوی در ماه سپتامبر در چین و بازارهای جهانی عرضه شوند. البته هنوز مشخص نیست که نسخه جهانی این دستگاه نیز از تراشه Kirin 9000 استفاده می‌کند و یا به اسنپدراگون 888 مجهز شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تاریخ رونمایی هواوی میت 50 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر