;
coinex

تماشا کنید: رندرهای گلکسی واچ 5 جذابیت طراحی سامسونگ را به رخ می‌کشند

ایوان بلاس اخیرا باهمکاری 91Mobiles، تصاویری از رندرهای گلکسی واچ 5 را منتشر کرده است. این تصاویر با رزولوشن بالا طراحی شده‌اند و تنوع بالا و جذابیت طراحی سری گلکسی واچ 5 را به تصویر می‌کشند.

سری جدید گلکسی واچ 5 در رویداد آنپکد سامسونگ رسما رونمایی می‌شوند؛ این رویداد در تاریخ 10 اوت (19 مرداد) برگزار می‌شود.

رندرهای گلکسی واچ 5 جزئیاتی از طراحی گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو را فاش می‌کنند که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

رندرهای گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو

در تصویر زیر، از سمت چپ به راست، دو ساعت اول با شماره مدل‌های SM-R920 و R925F مشخص شده‌اند. این دو ساعت درواقع گلکسی واچ 5 پرو هستند که به صفحه 45 میلی‌متری و بندهای اسپرت مجهز شده‌اند.

تماشا کنید: رندرهای گلکسی واچ 5 جذابیت طراحی سامسونگ را به رخ می‌کشند

سه ساعت دیگر در همان ردیف، احتمالا گلکسی واچ 5 هستند که با شماره مدل‌های SM-R905F ،SMR900 و SM-R910 مشخص می‌شوند. این مدل‌ها با صفحه‌های 40 و 44 میلی‌متری عرضه می‌شوند. نسخه معمولی گلکسی واچ 5 به بندهای سیلیکونی سگک‌دار مجهز شده است.

با کمی دقت در تصویر رندرهای گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو متوجه می‌شویم که مدل‌های پرو، حاشیه‌ها و قطر بیشتری دارند که احتمالا به‌دلیل باتری بزرگ‌تر است.

تمام این مدل‌ها در لبه سمت راستی خود به دکمه‌های فیزیکی مجهز هستند. یک بریدگی هم در این لبه مشاهده می‌شود که احتمالا جایگاه میکروفون است. بد نیست بدانید که سری گلکسی واچ 5 تا عمق 5 متری در برابر نفوذ آب مقاوم هستند.

از دیگر مشخصات سری گلکسی واچ 5 می‌توان به GPS و قابلیت پشتیبانی از LTE داخلی اشاره کرد. مدل پرو در رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای دیده شده است؛ اما مدل استاندارد احتمالا در رنگ‌های رزگلد، ارغوانی و مشکی به بازار می‌آید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رندرهای سری گلکسی واچ 5 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر