;
coinex

تعداد هولدرهای بلندمدت شیبا اینو در حال افزایش است

طبق گزارش‌های منتشر شده، تعداد هولدرهای بلندمدت شیبا اینو در سال 2022 افزایش یافته است و مجموع هولدرهای بلندمدت شیبا اینو در سال جاری به 19 درصد می‌رسد.

بر اساس داده‌های IntoTheBlock، تعداد هولدرهای طولانی مدت Shiba Inu در حال افزایش است. IntoTheBlock ادعا می‌کند که 26 درصد از هولدرهای شیبا اینو توکن‌های خود را بیش از یکسال نگه داشته‌اند. 70 درصد هولدرها حدود یکسال و 4 درصد نیز کمتر از یک ماه توکن‌های SHIB خود را هولد کرده‌اند.

افزایش تعداد هولدرهای بلندمدت شیبا اینو

در اواسط ماه ژوئن، سایت خبری U.Today، درصد هولدرهای بلندمدت شیبا اینو را 19 درصد گزارش کرد. طبق این گزارش 77 درصد از معامله‌گران به صورت میان مدت و 3 درصد آنها کمتر از یک ماه توکن‌های خود را نگه‌ داشته‌اند.

تعداد هولدرهای بلندمدت شیبا اینو در حال افزایش است

در اواخر ماه دسامبر 2021 گزارش شد که هولدرهای شیبا اینو عمدتاً هولدرهای کوتاه مدت و میان مدت بودند. در آن زمان هولدرهای کوتاه مدت 14 درصد و هولدرهای میان مدت 86 درصد از کل سرمایه‌گذاران شیبا اینو را تشکیل می‌دادند. در دسامبر 2021 تعداد هولدرهای بلند مدت شیبا اینو نزدیک به صفر بود. این آمار امروزه به طرز چشمگیری دستخوش تغییر شده است.

در حال حاضر تعداد هولدرهای بلندمدت شیبا اینو از هولدرهای کوتاه مدت بیشتر است. این موضوع به احتمال زیاد به معنای تغییر تمرکز سرمایه‌گذاران از دیدگاه کوتاه مدت به بلندمدت خواهد بود. بازار کریپتو در حال حاضر وارد «خواب زمستانی» شده است. در این چرخه نزولی سنگین، اکثر آلت کوین‌ها بین 70 تا 80 درصد ارزش خود را از دست دادند.

تغییر رویکرد هولدرهای شیبا اینو

سرمایه‌گذارانی که تمرکز خود را بر روی هولد بلندمت ارزهای دیجیتال قرار داده‌اند، در تلاش هستند تا از رکودی که در سال جاری به دلیل سیاست‌های فدرال رزرو به سمت انقباض مالی ایجاده شده، در امان باشند. سیاست‌های فدرال رزرو منجر به فروپاشی صندوق تأمینی ارزهای دیجیتال Three Arrows Capital شده است. در زمان نگارش این مقاله توکن شیبا اینو با افزایش قیمت 6.47 درصدی 0.00001229 دلار قیمت دارد.

طبق آمار WhaleStats، تعداد هولدرهای بلندمدت شیبا اینو همچنان در حال رکورد زدن است. در حال حاضر بیش از 1.215.377 کیف پول هولدر SHIB ثبت شده است. این آمار علاقه سرمایه‌گذاران بلندمدت به رمز ارز شیبا اینو را نشان می‌دهد. شیبا اینو همچنین به عنوان بزرگترین دارایی 100 نهنگ‌ برتر اتریوم شناخته شده است.

تجزیه و تحلیل WhaleStats از 100 هولدر برتر Shiba Inu نشان‌دهنده افزایش 28.29 و 33.32 درصدی میانگین موجودی و ارزش توکن SHIB میان نهنگ‌های برتر اتریوم است. علاوه بر افزایش موجودی نهنگ‌ها، حجم معاملاتی شیبا اینو 53.93 درصد و همچنین گردش خالص این رمزارز نیز 73.12 درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره افزایش تعداد هولدرهای بلندمدت شیبا اینو چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر