;
coinex

شکایت دسته جمعی علیه ترافرم لبز : دو کووان اوراق بهادار ثبت نشده به فروش رسانده است!

سرمایه‌گذارانی که از سقوط شبکه ترا دچار آسیب اقتصادی شدند، با کمک شرکت حقوقی بین المللی Scott+Scott شکایت دسته جمعی علیه ترافرم لبز تنظیم کردند.

علی‌رغم اینکه اکثر دارایی‌های دیجیتال در ماه جاری شاهد رشد قابل توجهی بوده‌اند، Terra Luna 2.0 عملکرد ضعیفی از خود ارائه داده است. رمزارز لونا 2.0 در 30 روز گذشته در برابر بیت کوین 24.37 درصد کاهش یافت. توکن لونا در حال حاضر 89.8 درصد از بالاترین قیمت تاریخی خود در 28 می 2022 فاصله دارد. به گزارش Fatman، قربانیان فروپاشی ترا شکایت دسته جمعی علیه ترافرم لبز و دو کووان تنظیم کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2022

شکایت دسته جمعی علیه ترافرم لبز

Fatman، افشاگر معروف فعال در حوزه رمزارزها، در روز 26 جولای در توییتر خود لینک ثبت نامی برای سرمایه‌گذارانی که از سقوط ترا در اواسط ماه می آسیب مالی دیده بودند به اشتراک گذاشت. این پرونده توسط شرکت قضایی Scott+Scott اداره می‌شود.

متهمان پرونده ترافرم لبز (Terraform Labs)، نیکلاس پلاتیاس و دو کووان هستند. اسامی شرکت‌های Jump Crypto, Jump Trading, Republic Capital, Republic Maximal LLC, Tribe Capital, Definance Capital, GSR Markets Limited, Three Arrows Capital (3AC)  و Luna Foundation Guard (LFG) نیز در این شکایت دیده می‌شود.

شکایت دسته جمعی علیه ترافرم لبز : دو کووان اوراق بهادار ثبت نشده به فروش رسانده است!

به عقیده فت من دو کووان فرد باهوشی است اما از هوش خود به درستی استفاده نکرده است. فت من اظهار کرد که بنیانگذار Terra به جای استفاده از نبوغ خود برای کار خیر دست به کارهای فریب‌کارانه می‌زند. اقدامات دو کووان نه تنها منجر به سقوط دارایی هزاران سرمایه‌گذار خرده‌پا شد، بلکه برخی از سرمایه‌گذاران بزرگ را نیز به اشتباه انداخت. Fatman در ادامه افزود:

ما به دعوی حقوقی دسته جمعی که توسط شرکت حقوقی بین‌المللی Scott+Scott در ایالات متحده ارائه شده، خواهیم پیوست و خواهان یک محاکمه عادلانه برای دو کووان هستیم.

شکایت دسته جمعی علیه ترافرم لبز در حالی تنظیم می‌شود که مقامات کره جنوبی نیز تحقیقات خود درباره بنیانگذار ترا را آغاز کرده‌اند. توکن لونا 2.0 عملکرد قابل قبولی نداشته است و در ماه گذشته 24.37 درصد نسبت به بیت کوین و 9.62 درصد نسبت به دلار ریزش کرد. از میان 13099 توکن رمزنگاری‌شده بازار، لونا با ارزش بازار 261.63 میلیون دلاری خود در رتبه 148 قرار دارد. LUNA در حال حاضر 89.8 درصد با بالاترین قیمت تاریخی خود فاصله دارد.

تتر (USDT)، بیشترین جفت ارز معامله شده با لونا به شمار می‌رود. طبق داده‌های cryptocompare.com، جفت ارز تتر 77 درصد کل معاملات لونا را شامل می‌شود. کل ارزش قفل شده LUNA در بازارهای مالی غیرمتمرکز (DeFi) حدود 26.88 میلیون دلار است و همچنان 12 میلیون دلار سرمایه در پروتکل‌های دیفای شبکه Terra Classic Chain ذخیره شده است. علاوه بر شکایت Scott+Scott، دانیل شین، بنیانگذار Terra نیز از ترک کره جنوبی منع شده است.

مقامات مجزی قانون کره جنوبی در حال تحقیق در مورد TFL، Shin و دو کووان هستند. Fatman اعتقاد دارد که امکان همکاری دادستان با اینترپل برای صدور ممنوعیت خروج و استرداد دو کووان وجود دارد. شکایت دسته جمعی علیه ترافرم لبز نشان می دهد که تمام توکن‌های Terra که توسط TFL منتشر شده، اوراق بهادار ثبت نشده به شمار می‌روند. فت من در ادامه اظهارات خود اعلام کرد که تعیین میزان خسارت وارد شده به سرمایه‌گذاران ترا همچنان مشخص نیست. Fatman در انتها افزود:

اکنون وقت آن رسیده که امور را به دست بگیریم. من از دیدن فضایی که در آن کلاهبرداران تصور می‌کنند به راحتی و با وقاحت می‌توانند سرمایه هزاران فرد بی‌گناه را غارت کنند خسته شده‌ام. افرادی مانند دو کووان این صنعت را فرسوده می‌کنند. زمان پاکسازی فضای کریپتو فرا رسیده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره شکایت دسته جمعی علیه ترافرم لبز چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: bitcoin

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر