;
coinex

مشخصات موتو اس 30 پرو فاش شد

اطلاعات و جزئیاتی از گوشی جدید موتورولا در پایگاه‌های آماری TENAA و Geekbench مشاهده شده است که برخی از مشخصات موتو اس 30 پرو را فاش می‌کند.

همان طور که پیش از این هم در تکراتو گفته بودیم، شرکت موتورولا فردا در تاریخ 2 آگوست میزبان رویدادی در چین، برای رونمایی از دو گوشی Moto Edge X30 Pro و Razr 2022 خواهد بود. بر اساس اطلاعاتی که در پایگاه‌های ثبت گواهی دیده شده است، این امکان وجود دارد که موتورولا در این رویداد، گوشی دیگری نیز به نام Moto S30 Pro (XT2243) را معرفی کند. این دستگاه قبلا در پایگاه آماری گیک بنچ هم مشاهده شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های موتورولا (Motorola)

مشخصات موتو اس 30 پرو

چند روز پیش، تقریبا بیشتر مشخصات اصلی گوشی Moto S30 Pro از طریق پایگاه آماری TENAA فاش شد. حال اطلاعات منتشر شده در وب سایت Geekbench kdc جزئیاتی را درباره تراشه این گوشی هوشمند فاش کرده است.

اطلاعات موجود در پایگاه‌های TENAA و Geekbench به طور دقیق به نام تراشه استفاده شده در این دستگاه اشاره نمی‌کنند، با این حال بر اساس اطلاعات و جزئیاتی که در این وب سایت‌ها مشاهده شده است، انتظار می‌رود که موتو اس 30 پرو با شماره مدل XT2243 به چیپست کوالکام اسنپدراگون 888 پلاس مجهز شده باشد. این همان تراشه‌ای است که در گوشی Moto Edge S30 هم وجود دارد. اگرچه نام این دو دستگاه تا حدودی شبیه به نظر می‌رسد اما این دو، از نظر ویژگی‌ و مشخصات، با یکدیگر متفاوت هستند.

مشخصات موتو S30 پرو

با استناد به اطلاعات پایگاه آماری TENAA، موتورولا موتو اس 30 پرو با صفحه نمایش 6.55 اینچی OLED و رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل (فول اچ دی پلاس) وارد بازار خواهد شد. احتمال دارد در این گوشی یک سیستم دوربین دوگانه با پشتیبانی از فیلمبرداری 8K وجود داشته باشد. همچنین گفته می‌شود که این گوشی از سیستم عامل  اندروید 12 پشتیبانی می‌کند.

موتو اس 30 پرو در سه نسخه با رم 8/12/16 گیگابایتی و حافظه داخلی 128/256/512 گیگابایتی عرضه خواهد شد. همچنین طبق گفته گواهینامه 3C، این گوشی از یک باتری 4270 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع سیمی 68.2 واتی تغذیه می‌کند. ابعاد گوشی جدید موتورولا 158.4 در 71.9 در 7.6 میلی‌متر و وزن آن حدود 170 گرم خواهد بود.

موتورولا Moto S30 Pro که در خارج از چین و بازار جهانی با نام Motorola Edge 30 Fusion عرضه خواهد شد، در رنگ‌های مشکی، طلایی، آبی، سفید، فیروزه‌ای، قرمز، نقره‌ای و خاکستری در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات موتو اس 30 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر