;
coinex

اضافه شدن حالت اول شخص به فورتنایت توسط یک منبع موثق تایید شد

شایعات و اخبار جدید درباره بازی فورتنایت، حاکی از اضافه شدن حالت اول شخص به فورتنایت است. این خبر را یکی از منابع معتبر خبری تایید کرده است.

شایعات مربوط به بازی فورتنایت هیچگاه قرار نیست به پایان برسد و حال یک منبع موثق از تغییرات بزرگ بازی در فصل چهارم خبر داده است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی برای فورتنایت [معرفی 12 اسمارت‌فون گیمینگ]

اضافه شدن حالت اول شخص به فورتنایت

به نظر می‌رسد که اپیک گیمز در تلاش برای ایجاد تغییراتی بنیادین در فورتنایت است و یکی از این تغییرات می‌تواند مربوط به تجربه حالت اول شخص در فورتنایت باشد. البته با وجود افزوده شدن این حالت،‌ بازیکنان همچنان می‌توانند فورتنایت را به صورت سوم شخص نیز تجربه کنند و این کار به انتخاب خود آن‌ها بستگی دارد.

اضافه شدن حالت اول شخص به فورتنایت توسط یک منبع موثق تایید شد

منبعی که این خبر را منتشر کرده، HypeX است که معمولا از آن به عنوان یکی از سرشناس‌ترین مراجع مرتبط با اخباری بازی یاد می‌شود. این منبع مدعی است که اپیک گیمز فایل‌های اول شخص بازی را در این ماه به روزرسانی کرده، اما هنوز تاریخ دقیق عرضه این مد مشخص نیست و شاید این اتفاق در فصل چهارم رخ بدهد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر نشده اما اپیک گیمز در تلاش است تا گیم‌پلی فورتنایت را به‌روزتر و بهینه‌تر کند.

باخوردها به حذف ساخت و ساز از بازی بسیار مثبت بوده و به نظر می‌رسد که افزودن مد اول شخص به فورتنایت نیز با استقبال خوبی از سوی گیمرها مواجه شود. حذف ساخت و ساز تاثیر مثبت خود را مستقیما در افزایش شمار گیمرها نشان داد و مد اول شخص نیز می‌تواند گزینه جذابی برای برخی از گیمرهایی باشد که هنوز فورتنایت را تجربه نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اضافه شدن حالت اول شخص به فورتنایت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر