;
coinex

بهترین بازی های ایکس باکس 2022 [Xbox One/ Series X/ Series S]

بهترین بازی های ایکس باکس 2022 در ادامه معرفی شده‌اند. اگر علاقه‌مند به بازی هستید تمام بازی‌هایی که در این لیست معرفی شده است می‌تواند برای شما جذاب باشد، پس با ما همراه باشید.

مانند Sony، کمپانی Microsoft نیز بازی‌‌های انحصاری زیادی برای سال 2022 تدارک دیده است. همانطور که می‌دانیم، Xbox در سال 2021 بازی‌های جذابی نداشت اما امسال مانند سال قبل نیست و سال شلوغی است.

کمپانی Microsoft هم‌اکنون 23 استودیو فرست‌پارتی در اختیار دارد و تمام این استودیوها مشغول به ساخت بازی هستند. در ادامه با بررسی بهترین بازی های ایکس باکس 2022 در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین بازی های ایکس باکس 2022

شاید عبارت بهترین بازی های ایکس باکس درست نباشد زیرا تمام بازی‌های موجود طرفداران خاص خود را دارند و هر کدام به شیوه‌ای جذاب هستند. ما در ادامه تعدادی از بازی های ایکس باکس 2022 را به شما معرفی می‌کنیم تا شما به سلیقه خود بتوانید از بین آنها انتخاب کرده و از بازی لذت ببرید. اگر بازی ایکس باکس دیگری می‌شناسید که می‌تواند در این لیست قرار بگیرد، نام آن را در قسمت کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

Rainbow Six Extraction

بهترین بازی های ایکس باکس 2022

این بازی ادامه‌ای بر رویداد Outbreak محسوب می‌شود و نشان می‌دهد که Chimera Parasite رشد کرده و در حال ایجاد Archaeanها و حمله به شهرها و مناطق مختلف آمریکا از جمله سان فرانسیسکو و نیو یورک است.

اکنون تیم Rainbow یک شاخه‌ی جدید به نام React را به طور اختصاصی برای مبارزه با این تهدید بزرگ تشکیل داده است و همچنین مرکز فرماندهی و تحقیقاتی این تیم را به صورت متحرک بر روی یک ناو عظیم به نام Pioneer قرار داده است. این بازی از بهترین بازی های ایکس باکس 2022 است.

Weird West

بهترین بازی های ایکس باکس 2022

استودیو WolfEye و شرکت Devolver Digital تریلر جدیدی از بازی Weird West پخش کردند که مبارزات و مخفی‌کاری آن را به نمایش می‌گذارد. این بازی اثری در سبک اکشن نقش‌آفرینی Immersive Sim است که در فضایی فراطبیعی از غرب وحشی جریان دارد.

در این بازی بازیکن‌ها نه‌تنها می‌توانند تقریبا هر چیزی در بازی Weird West را هدف بگیرند، بلکه قادر خواهند بود تا در محدوده‌ی اطراف خود آتش برافروزند و دشمنان را بسوزانند. اگر تمایل به استفاده از سلاح دارید، می‌توانید از توانایی شلیک همزمان به چند دشمن استفاده کنید.

این بازی اکنون برای انتشار در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۲۲ (۱۱ فروردین ۱۴۰۱) روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر در نظر گرفته شده است. این بازی بهترین بازی های Xbox در سال 2022 است.

بیشتر بخوانید:

بازی دسنترالند (Decentraland)

بازی استار اطلس (Star Atlas)

Dying Light 2

بهترین بازی های ایکس باکس 2022

این بازی از بهترین بازی های Xbox سری ایکس 2022 است و دنباله‌ای زیبا از سری بازی Dying Light در ژانر ترس و بقا! پارکور بازی برای بقا و جنگ بر علیه زامبی‌ها علت اصلی هیجان بالای این بازی است. داستان بازی چیزی شبیه به سریال walking dead است و انسان‌های خوب، زامبی و گروه‌های خطرناک در زمین بوجود آمده‌اند. ایجاد جامعه در دوره‌ای که هر کسی به دنبال منافع خود است بسیار چالش برانگیز است.

Elden Ring

بهترین بازی های ایکس باکس 2022

از موردانتظارترین بازی های ایکس باکس وان سال 2022 ، بازی Elden Ring است. داستان الدن رینگ حول سرزمین Lands Between و وقایع داخل آن می‌چرخد. در این سرزمین، الدن رینگ و قدرت آن مایه حیات Erdtree به حساب آمده و حال الدن رینگ در حال نابودی است.

قدرت الدن رینگ در قالب شارد‌های مختلف در اختیار لردهای ملکه ماریکا جاویدان قرار گرفته و حال بازیکن در نقش یک Tarnished، وظیفه دارد تا شاردهای الدن رینگ را جمع‌آوری کرده، قدرت آن را بازیابی و با نابودی تمامی موانع به الدن لرد سرزمین Lands Between تبدیل شود.

بیشتر بخوانید:

بازی بلاکتوپیا (Bloktopia)

بازی سندباکس (Sandbox)

Trek to Yomi

بهترین بازی های ایکس باکس 2022

از  بازی های برتر  Xbox Series S می‌توان این بازی را نام برد. بازی Trek To Yomi در سال ۲۰۲۲ میلادی برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه می‌شود. شایان ذکر است که نسخه‌ی کامپیوترهای شخصی این بازی مستقل از همان روز عرضه در دسترس کاربرهای PC Game Pass قرار می‌گیرد و مشترک‌های سرویس نیازی به پرداخت هزینه‌ی جداگانه برای تجربه‌ی آن نخواهند داشت.

War Hospital

بهترین بازی های ایکس باکس 2022

این بازی یک بازی استراتژیک خاطره انگیز است که اجازه می‌دهد بازیکن در جنگ جهانی اول فرماندهی بیمارستانی را به عهده بگیرد. در این بازی که به نظر می‌رسد از افرادی مانند Frostpunk الهام می‌گیرد، شما وظیفه شفای مجروحان در شرایط وخیم را بر عهده دارید.

بیشتر بخوانید:

بازی فارسایت (Farsite)

بازی آپلند (Upland)

 Starfield

بهترین بازی های ایکس باکس 2022

Starfield از بهترین بازی های Xbox در سال 2022 است. این بازی عنوانی اکشن نقش‌آفرینی است که توسط Bethesda Game Studios در دست ساخت قرار دارد. این عنوان برای اولین بار با یک تیزر در رویداد E3 2018 معرفی شد.

این بازی یک تجربه کاملا جدید در تم فضایی و کهکشانی را برای گیمر به نمایش خواهد گذاشت. Starfield اثری تماما next-gen خواهد بود و قرار نیست برای کنسول‌های نسل قبل عرضه شود. همین موضوع دست سازندگان را برای پیاده‌سازی ویژگی‌هایی که با تکنولوژی‌های قدیمی میسر نبود، باز می‌گذارد. این بازی از بازی های برتر Xbox Series S است.

Warhammer 40000: Darktide

بهترین بازی های ایکس باکس 2022

بازی Darktide توسط استودیو سوئدی Fatshark ساخته شده است. این بازی به صورت انحصاری برای کنسول‌های Xbox Series و PC در تاریخ نامشخصی در سال 2022 عرضه خواهد شد. این بازی به طور کامل از فرمول گیم‌پلی بازی Warhammer Vermintide 2 استفاده می‌کند؛ یعنی بازیکنان به صورت چهار نفره و کوآپ در برابر موج‌های عظیمی از حملات دشمنان مقاومت خواهند کرد. داستان بازی روی گروه Imperial Guardsmen تمرکز دارد که تلاش می‌کنند از راز‌های مخفی سیاره Atoma Prime در شهر Tertium پرده بردارند. این بازی از موردانتظارترین بازی های ایکس باکس وان سال 2022 است.

A Plague Tale: Requiem

بهترین بازی های ایکس باکس 2022

بازی A Plague Tale: Requiem که از بهترین بازی های Xbox در سال 2022 است در دسترس کاربران اشتراک گیم‌پس نیز قرار خواهد گرفت. بازی A Plague Tale Requiem برای عرضه در سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده است. اثر نام‌برده در روز عرضه، در دسترس دارندگان سرویس گیم‌پس قرار خواهد گرفت. این بازی از بهترین بازی های ایکس باکس 2022 است.

Scorn

بهترین بازی های ایکس باکس 2022

بازی Scorn، یک اثر بایوپانکی، شوتر اول‌شخص، ترسناک و اکشن ماجراجویی است که توسط استودیو Ebb Software ساخته شده است و از بهترین بازی های ایکس باکس 2022 است. این بازی مشخصا و مستقیما از کارهای هنری H. R. Giger و Zdzisław Beksiński الگو گرفته است. Scorn با موتور گرافیکی Unreal Engine 4 در دست توسعه قرار داشته و در سال 2022، تنها برای کنسول‌های نسل بعد Xbox و PC عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های سرگرم کننده اندرویدی 2021

بهترین بازی های اکشن اندروید 2021

There Is No Light

بهترین بازی های ایکس باکس 2022

این بازی یک داستان موفقیت آمیز Kickstarter دارد که در سال 2022 برای ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. این بازی اکشن «بی‌رحمانه» سبک هنری گوتیک یکپارچه مناسبی دارد و به نظر می‌رسد که نبردی سخت و ترسناک (فرار کردن از دست گروهی قاتل و همزمان کشتن انبوهی از دشمنان) را باید در پیش گرفت.

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart Of Chernobyl

بهترین بازی های ایکس باکس 2022

شما در بازی ST.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl، وظیفه دارید تا منطقه چرنوبیل را کاوش کنید. دومین انفجار در راکتور هسته‌ای چرنوبیل اتفاق افتاده است و اکنون این منطقه بسیار خطرناک‌تر از قبل شده است.

جهش‌یافته‌های خشن، ناهنجاری‌های مرگبار و جناح‌های مختلفی که باید با آن‌ها در این بازی که از بهترین بازی های Xbox در سال 2022 و یکی از موردانتظارترین بازی های ایکس باکس وان سال 2022 است، مبارزه کنید، تنها بخشی از وخامت اوضاع است.

Redfall

فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس باکس مایکروسافت، پس از ارائه صحبت‌های خود، بازی جدید استودیو آرکین را معرفی کرد. Redfall نام بازی جدید استودیو آرکین بوده که یک تجربه کوآپ چهارنفره را ارائه می‌دهد.

از طریق این بازی که از بهترین بازی های Xbox در سال 2022 است کاربران می‌توانند بازی را به‌صورت تک‌نفره هم تجربه کنند. با توجه‌ به تریلر ارائه شده، به‌نظر می‌رسد کاربران باید با خون‌آشام‌ها وارد نبرد شوند و هر کاراکتر بازی هم مهارت‌های مخصوص‌به خود را دارد.

Deathloop

بهترین بازی های ایکس باکس 2022

سازندگان مجموعه بازی Dishonored انصافا در طراحی گیم‌پلی صاحب‌سبک هستند زیرا این بازی یکی از بازی های برتر Xbox Series S است. از همان لحظه‌ای که کولت (Colt)، شخصیت اصلی بازی Deathloop در ساحل جزیره‌ی بلکریف (Blackreef) از خواب برمی‌خیزد، پروسه‌ی حل یک پازل بزرگ توسط گیمر شروع می‌شود.

گیم‌پلی شوتر، چالش‌های متفاوت، مبارزه به کمک قدرت‌های خاص با دشمن‌ها و جابه‌جایی پرسرعت و حساب‌شده در محیط‌های متفاوت همگی صرفا عناصر سازنده‌ی تجربه‌ی اصلی دث‌لوپ هستند.

Pragmata

بهترین بازی های ایکس باکس 2022

در جریان رویداد سونی از بازی‌های پلی استیشن 5، بازی Pragmata با انتشار یک تریلر سینمایی رونمایی شد. به‌نظر می‌رسد Pragmata که از بهترین بازی های Xbox سری ایکس 2022 است، یک بازی آخرالزمانی باشد که بخشی از داستان آن در فضا و خارج از سیاره زمین روایت می‌شود و بازیکنان را وارد ماجراجویی متفاوتی خواهد کرد. همچنین از نظر بصری هم Pragmata تجربه بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

دانلود بازی مختار ثقفی برای اندروید ،‌ آیفون و کامپیوتر 

تاریخ انتشار بازی فیفا 22 ؛ تریلر، گیم پلی و هر آنچه باید از FIFA 22 بدانیم

The Last Night

بهترین بازی های ایکس باکس 2022

بازی The Last Night به صورت جهان باز بوده و دارای چهار ناحیه منحصر‌به‌فرد است که هر‌یک دارای فر‌هنگ، معماری و صنایع خاص خود هستند. امکان جا‌به‌جایی بین ناحیه‌ها از طریق تاکسی‌، کشتی و مو‌نو‌ریل وجود دارد. در خصوص گیم‌پلی، استودیو سازنده اعلام کرده که بازی The Last Night تر‌کیبی است از اعمالی نظیر رانندگی در بزرگراه‌ها، استفاده از هوا‌پیما‌های بدون سر‌نشین، هک اندروید‌ها و تلاش در جهت نا‌شناس ماندن. این بازی از بازی های برتر  Xbox Series S است.

Everwild

بهترین بازی های ایکس باکس 2022

بازی جدید Everwild نیز جزء مواردی است که در خلال رویداد ویژه مایکروسافت به نمایش گذاشته شده است. بازیکنان در این بازی هدایت دختری ماجراجو را برعهده خواهند گرفت که توانایی برقراری ارتباط با حیوانات را دارد. از نظر بصری، تیم سازنده از گرافیک فانتزی و نقاشی شکل برای EverWild استفاده کرده است.

این بازی که اولین‌بار در جریان رویداد X019 در سال گذشته معرفی شده بود ایده‌های جدیدی را در گیم‌پلی خود گنجانده و سعی دارد تجربه متفاوتی را به کاربر ارائه کند. این بازی از بهترین بازی های Xbox سری ایکس 2022 است.

Overwatch 2

بهترین بازی های ایکس باکس 2022

در بازی Overwatch 2 چندین سال پس از شورش، جنگ میان انسان‌ها و Null Sector به نقطه‌ای سرنوشت ساز می‌رسد. تنها امید برای بازگرداندن صلح در دستان گروه منحل شده اورواچ است. در تریلر سینماتیک جدید بازی، ما وینستون را می‌بینیم که به یاران پراکنده ‌شده سابقش درخواست کمک می‌فرستد و همه را برای نجات دنیا از نابودی گرد هم می‌آورد. بازی Overwatch 2 به معنای واقعی یک دنباله نیست، بلکه داستان کلی را گسترش می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

دانلود بازی Returnal اندروید ، آیفون و کامپیوتر 

دانلود بازی Darkfire Heroes

Diablo 4

بهترین بازی های ایکس باکس 2022

بازی Diablo 4 در سال ۲۰۱۹ برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان معرفی شد. زمان انتشار این بازی مدت زیادی طول نمی‌کشد و احتمال دارد که نسخه‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس نیز درنهایت تأیید شوند.

سرپرست طراحی این بازی گفته است که مفتخرم که کار خود را به‌عنوان کارگردان جدید بازی Diablo IV ادامه دهم و از اینکه نماینده‌ی تیمی هستم که سخت مشغول کار روی این بازی است، خوشنود هستم. این بازی از موردانتظارترین بازی های ایکس باکس وان سال 2022 خواهد بود.

Tunic

بهترین بازی های ایکس باکس 2022

بازی به دست یک نفر یعنی اندرو شولدایس در حال توسعه است که در سال ۲۰۱۵ با نام Secret Legend به دست ناشر آن یعنی کمپانی فینجی (Finji) معرفی شده بود. این بازی سال گذشته در جریان کنفرانس PC Gaming در E3 2017 برای اولین بار به نمایش قرار داده شد. بازی مذکور در سبک ایزومتریک، اکشن و ماجراجویی طراحی شده است و داستان روباه کوچکی را روایت می‌کند.

بازی Tunic در مرحله اول برای کنسول ایکس باکس وان منتشر می‌شود و بعد به پلتفرم‌های دیگر راه پیدا می‌کند. این بازی یکی از بهترین بازی های ایکس باکس 2022 است.

Senua’s Saga: Hellblade II

بهترین بازی های ایکس باکس 2022

استودیو نینجا تئوری در مراسم گیم اواردز سال ۲۰۲۱ میلادی بود که تریلر جدید این بازی را نمایش داد. زمانی‌که در گیم اواردز 2019 شاهد معرفی رسمی این بازی بودیم، مطمئن شدیم که قصه‌ی سنوئا به پایان نرسیده است.

حالا استودیو Ninja Theory پس از دو سال با یک نمایش جدید بازگشت تا این بار ببینیم که گیم‌پلی بازی جدید چه گرافیک قدرتمندی دارد. این بازی که از موردانتظارترین بازی های ایکس باکس وان سال 2022 است، برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، کامپیوترهای شخصی و ایکس باکس کلود گیمینگ عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بازی Apex Legends Mobile

نقد و بررسی بازی Total War Rome نسخه ریمستر

Avowed

بهترین بازی های ایکس باکس 2022

Avowed یک RPG فانتزی کاملاً جدید از استودیو محبوب Obsidian است. در ژوئیه سال گذشته اعلام شد که بازی منحصرا برای Xbox و PC عرضه خواهد شد و پس از انتشار بلافاصله شاهد حضورش در Game Pass نیز خواهیم بود. این بازی در جهان Pillars of Eternity که در سال ۲۰۱۵ توسط همین استودیو ساخته شده بود جریان دارد. در این بازی داستان در سرزمین خیالی Eora و کشور Dyrwood جریان دارد که نوزادان آن Hollowborn هستند یعنی هنگام تولد بدون روح متولد می‌شوند. این به معنای این است که می‌توانند زندگی‌های گذشته را ببینند. این بازی از بهترین بازی های ایکس باکس 2022 است.

Contraband

بهترین بازی های ایکس باکس 2022

در جریان آخرین اخبار بازی و طی برگزاری رویداد شرکت مایکروسافت، از بازی جدید استودیو آوالانچ که قرار است به‌صورت انحصاری راهی پلتفرم‌های ایکس باکس شود، به‌شکل رسمی رونمایی شد. این بازی Contraband نام دارد. در این اثر قرار است یک بازی جهان‌باز با چاشنی همکاری چندنفره (Co op) را تجربه کنیم. این بازی از بهترین بازی های ایکس باکس 2022 است.

Forza Motorsport

از آنجا که این عنوان زودتر از Forza Horizon 5 معرفی شد و Forza Motorsport 7 دیگر در فروشگاه‌های مایکروسافت در دسترس نیست، می‌شود احتمال داد که به عرضه نسخه جدید سری Forza Motorsport نزدیک شده‌ایم. این بازی اولین بار بیش از یک سال پیش‌‌، در رویداد Xbox Games Showcase 2020 با یک تیزر چند ثانیه‌ای و in-engine معرفی شد.

می‌توانیم سال 2022 را سال نبرد دو قطب عناوین ماشین‌رانی و شبیه‌ساز خطاب کنیم. از یک طرف Sony و Polyphony Digital قصد دارند با Gran Turismo 7 سری GT را به اوج برگردانند، از طرف دیگر Turn 10 قصد دارد سیر صعودی خود در خلق نسخه‌های موفقی از سری Forza Motorsport را ادامه دهد. این بازی جذاب از بهترین بازی های ایکس باکس 2022 است.

State of Decay 3

بهترین بازی های ایکس باکس 2022

سال پیش بود State of Decay 3 برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی تایید شد و آن زمان گفته شد که بازی در مرحله‌ی پیش‌تولید به سر می‌برد. اکنون یک سال از آن زمان می‌گذرد و بازی در دسترس قرار گرفته است و از بهترین بازی های ایکس باکس 2022 است.

Fable

بهترین بازی های ایکس باکس 2022

کار روی بازی Fable که از بهترین بازی های ایکس باکس 2022 است از چهار سال گذشته شروع شده است. بازی Fable سال گذشته در جریان مراسم Xbox Showcase معرفی شد و قرار است ریبوت مجموعه کلاسیک فیبل از استودیو Lionhead Studios باشد. این بازی Fable با موتور گرافیکی ForzaTech توسعه داده می‌شود و استودیو ترن 10 نیز به توسعه بازی کمک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

بررسی بازی کال آف دیوتی وارزون 2020 

دانلود بازی Resident Evil Village کامپیوتر / ویندوز

The Elder Scrolls VI

بهترین بازی های ایکس باکس 2022

بازی The Elder Scrolls VI تایید و در دسترس قرار گرفته است. کمپانی بتسدا در این نسل از صنعت بازی‌های ویدیویی، معمولا از برنامه‌ای دقیق و مشخص برای عرضه بازی‌هایش پیروی کرده است. آن‌ها معمولا یک بازی را معرفی و سپس در تاریخ مشخصی بدون تاخیر منتشر می‌کنند. این کمپانی معمولا چند ماه قبل از انتشار هر بازی، آن را معرفی می‌کرد؛ اما این بار در نمایشگاه E3 سال 2018 این روند کمی تغییر پیدا کرد و بتسدا از عناوینی مانند بازی الدر اسکرولز 6 رونمایی کرد که چند سال دیگر و احتمالا برای نسل بعدی کنسول‌ها عرضه خواهند شد.

Perfect Dark

بهترین بازی های ایکس باکس 2022

مایکروسافت دو سال پیش از یک استودیوی جدید با نام The Initiative در سانتا مونیکا رونمایی کرد که با هدف ساخت بازی‌های رده بالا برای پلتفرم ایکس باکس راه اندازی شده بود. اولین پروژه این استودیو تاکنون به‌صورت مخفی نگه داشته شده و جزئیاتی از آن منتشر نشده بود. تا اینکه در جریان رویداد The Game Awards 2020، این بازی تحت عنوان Perfect Dark معرفی شد. ظاهراً این بازی با محوریت سبک تیراندازی اول شخص با المان‌های علمی تخیلی و مخفی کاری طراحی شده و در آینده نزدیک جریان دارد. جونا دارک، نام پروتاگونیست این مجموعه است که به‌عنوان یک جاسوس و قاتل اجیر شده فعالیت می‌کند. این بازی از بهترین بازی های ایکس باکس 2022 است.

Indiana Jones

بهترین بازی های ایکس باکس 2022

یک بازی Indiana Jones جدید با محوریت داستانی اورجینال است که توسط استودیو Machine Games توسعه داده شده است.دیزنی در بیانیه‌ای اعلام کرد: «بازی ایندیانا جونز داستانی کاملا مستقل و اورجینال را بیان خواهد کرد که حول محور نقطه اوج این ماجراجوی مشهور می‌چرخد.» این بازی از بهترین بازی های ایکس باکس 2022 است.

در این مطلب به بررسی بهترین بازی های ایکس باکس 2022 پرداختیم. هر کدم از این بازی‌ها سبک و ویژگی‌های خاص خود را دارند که شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود بازی مناسبی را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درباره بهترین بازی های ایکس باکس 2022 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر