;
coinex

مشخصات گلکسی A04s لو رفت؛ تاریخ رونمایی نزدیک است

مشخصات گلکسی A04s پیشتر توسط افشاگران فاش شده است و اکنون فعال شدن صفحه پشتیبانی این گوشی در وب سایت سامسونگ، از عرضه این گوشی در آینده نزدیک خبر می‌دهد.

گوشی سامسونگ گلکسی A04s در چند هفته اخیر در صدر اخبار قرار گرفته و به لطف گواهی‌ها و افشاگرها، تقریبا بیشتر مشخصات و ویژگی‌های این گوشی فاش شده است. اکنون، با فعال شدن صفحه پشتیبانی این گوشی در یکی از مناطق، این احتمال وجود دارد که گلکسی A04s به زودی به صورت رسمی معرفی شود.

مشخصات گلکسی A04s

تجربه ثابت کرده که فعال شدن صفحه پشتیبانی یک دستگاه در وب سایت سامسونگ، معمولا به این معنی است که عرضه و رونمایی آن محصول در آینده‌ای نزدیک رخ خواهد داد. بنابراین از آنجایی که صفحه پشتیبانی گوشی گلکسی A04s در وب سایت سامسونگ منطقه بریتانیا فعال شده است، این امکان وجود دارد که به زودی شاهد عرضه قریب‌الوقوع این گوشی باشیم.

مشخصات گلکسی A04s

به طور کلی صفحه‌های پشتیبانی مشخصه جدیدی را از گوشی موردنظر فاش نمی‌کنند، بااین‌حال، بیشتر مشخصات گوشی گلکسی A04s توسط افشاگران و پایگاه‌های آماری لو رفته است که به طور خلاصه آن‌ها را بیان می‌کنیم.

گفته می‌شود که گوشی Samsung Galaxy A04s با طراحی و قاب پشتی جدید که از گوشی Galaxy S22 Ultra الهام گرفته شده است، وارد بازار خواهد شد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، دوربین‌های پشتی این گوشی به صورت عمودی و جدا از یکدیگر قرار گرفته‌اند.

همچنین گوشی گلکسی A04s دارای یک صفحه نمایش 6.5 اینچی LCD است که در بالای آن یک بریدگی قطره‌ای شکل برای قرار گیری دوربین سلفی، دیده می‌شود. این دستگاه به پردازنده اگزینوس 850 و اندروید 12 مجهز شده است.

سامسونگ گلکسی A04s که به عنوان یک گوشی مقرون به صرفه و ارزان قیمت و با ابعاد 164.15 x 76.5 x 9.18  ارائه خواهد شد، از یک جک هدفون 3.5 میلی متری و اسلات کارت حافظه برخوردار خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به شبکه اتصالی 4G، وای فای دو بانده، بلوتوث 5.0، NFC، پورت USB تایپ C و حسگر اثر انگشت در کناره‌ی گوشی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات گلکسی A04s چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر