;
coinex

ظاهر جدید جیمیل به مناسبت 18 سالگی این سرویس رونمایی شد

گوگل در سال 2022، توانسته پیشرفت زیادی کسب کند. این شرکت در بیشتر زمینه‌های فناوری فعال بوده و اخیرا ظاهر جدید جیمیل ، توجه همه را به خود جلب کرده است.

جیمیل با بیش از 2 میلیارد کاربر، یکی از اصلی‌ترین خدماتی است که گوگل به کاربران خود ارائه می‌دهد. این شرکت از زمان آغاز به کار در سال 2004، همواره در مسیر رشد قرار داشته و به مناسب 18 سالگی، ظاهر جدیدی به خود گرفته است.

ظاهر جدید جیمیل

جیمیل در ابتدا سرویسی با فضای ذخیره‌سازی یک گیگابایتی بود؛ ولی اکنون، به سرویسی کاملا مجهز با ابزارهای ارتقاء یافته تبدیل شده که ارسال و دریافت ایمیل را به راحت‌ترین روش ممکن برای کاربران خود فراهم کرده است. اکنون آپدیت جدیدی برای سرویس ایمیل گوگل ارائه شده است که Google Workspace را با بهترین ویژگی و امکانات در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. علاوه‌براین، نماد جیمیل در آپدیت جدید تغییر کرده و ظاهر امروزی به خود گرفته است.

در طول زمان، غول جستجوی اینترنت، همیشه سعی داشته است که بستری آسان و مناسب برای ارتباطات دیجیتال کاربران خود با ابزارهای جدید و پیشرفته ایجاد کند. گوگل در اوایل سال جاری اعلام کرد که در نظر دارد، تمام ابزارهای خود را در اختیار کاربران قرار دهد.

اکنون در به‌روز رسانی جدید، این قابلیت ارائه شده است و کاربران می‌توانند به طور مستقیم به Chat ،Spaces و Meet دسترسی داشته باشند؛ البته برای استفاده از نمای جدید، باید Chat را فعال نمایند. کاربران همچنین می‌توانند از طریق تنظیمات، قسمت دسترسی مستقیم به ابزار‌ها را شخصی‌سازی کنند.

کاربران در طی چند هفته آینده، به رابط کاربری جدید مبتنی بر طراحی متریال 3 گوگل دسترسی خواهند داشت، اما کسانی که ظاهر فعلی را ترجیح می‌دهند، می‌توانند همچنان از ظاهر کنونی آن استفاده نمایند.

جیمیل همچنان با قدرت به مسیر خود ادامه داده و ابزارهای بیشتری نظیر Smart Compose و Search Chips و … را برای کابران خود ارائه خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد ظاهر جدید جیمیل چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر