;
coinex

آیفون 14 پرو مکس و گلکسی زد فولد 4 به نمایشگری با ساختار مشابه مجهز می‌شوند

گزارش جدیدی درباره نمایشگر آیفون 14 پرو مکس منتشر شده که از شباهت ساختار آن با نمایشگر گلکسی Z Fold 4 خبر می‌دهد. البته این خبر هنوز رسما تایید نشده است؛ اما همه‌چیز به‌زودی مشخص می‌شود.

کمپانی اپل در سپتامبر آینده (شهریور تا اوایل مهر) از سری آیفون 14 رونمایی می‌کند. گفته می‌شود که امسال، چهار مدل آیفون به بازار می‌آیند؛ iPhone 14 Pro ،iPhone 14 Max ،iPhone 14 و iPhone 14 Pro Max.

گزارش‌های قبلی درباره نمایشگر آیفون 14 و آیفون 14 مکس مدعی بودند که این گوشی‌ها به نمایشگر ProMotion (نرخ نوسازی بالا) مجهز نمی‌شوند. و حالا، گزارشی در The Elec منتشر شده که نوع پنل نمایشگر سری آیفون 14 را فاش می‌کند.

تشابه نوع نمایشگر آیفون 14 پرو با گلکسی زد فولد 4

به گزارش The Elec، گوشی‌های آیفون 14 (نمایشگر 6.1 اینچ) و آیفون 14 مکس (نمایشگر 6.7 اینچ) به پنل‌های LTPO مجهز می‌شوند که از مواد M11 ساخته شده‌اند. M11 ماده‌ای انحصاری بوده که در ساخت پنل نمایشگر گلکسی اس 22 پلاس و گلکسی اس 22 اولترا از آنها استفاده شده است.

آیفون 14 پرو مکس و گلکسی زد فولد 4 به نمایشگری با ساختار مشابه مجهز می‌شوند

گوشی‌های آیفون 14 پرو و 14 پرو مکس نیز به ترتیب از نمایشگر‌های 6.1 و 6.7 اینچی برخوردار می‌شوند که از نوع پنل LTPO هستند و از ProMotion پشتیبانی می‌کنند. این پنل‌های جدید از ترکیب ماده M12 سامسونگ ساخته می‌شوند. این ماده هنوز در ساخت هیچ پنل نمایشگری استفاده نشده و قرار است برای اولین بار، همراه با گوشی‌های گلکسی Z Fold 4 و Z Flip 4 به بازار معرفی شود.

به گزارش The Elec، نمایشگر تمام مدل‌های آیفون 14 توسط سامسونگ تولید می‌شود. گفته می‌شود که سامسونگ قرار است 80 میلیون پنل نمایشگر تولید کند. کمپانی LG نیز وظیفه تامین پنل‌های نمایشگر آیفون 14 و آیفون 14 پرو مکس را بر عهده دارد. در ساخت این پنل‌ها از ماده RS-L استفاده خواهد شد. ال جی در ساخت پنل نمایشگر آیفون 13 از ماده RS-K استفاده کرده بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره نمایشگر آیفون 14 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر