;
coinex

ارزیشو، بهترین راهنما درآمد دلاری داشتن

در این مقاله ارزیشو مسیری که هر کس برای کسب درآمد یوتیوب می تواند تجربه کند را به شما معرفی می کند پس در ادامه همراه ما باشید.

ارزیشو، بهترین راهنما درآمد دلاری داشتن

این روزها کسب درآمد دلاری برای برخی افراد بیشتر تبدیل به یک آرزوی دست نیافتنی شده است. برای برخی هم اعتماد و بررسی اینکه واقعا داشتن درآمد دلاری ممکن است، غیرممکن به نظر می رسد.  حالا ما در این مقاله قرار است یک سایت معتبر جهت آموزش مسیر کسب درآمد دلاری را به شما معرفی کنیم و روش کسب درآمد از طریق آن را نیز به شما معرفی کنیم.

کسب درآمد دلاری از طریق تولید محتوا در یوتیوب

به جرات می توان گفت که یکی از بهترین و ساده ترین روش ها برای کسب درآمد دلاری، تولید محتوا در یوتیوب است. اما مسئله این است که تولید محتوا در یوتیوب به این سادگی که فکر می کنید  نیست. هزاران یوتیوبر روزانه در حال تولید محتوا هستند اما تاکنون نتوانسته اند حتی یک دلار درآمد داشته باشند. به همین خاطر تولید محتوای اثربخش و همچنین مخاطب پسند، کار دشواری است و مسیر طولانی دارد.

اما اگر همین یوتیوبرها مسیر مناسبی را برای تولید محتوا در پیش بگیرند و رگ خواب مخاطبان خود را به دست بیاورند، به راحتی می توانند از بازدید ویدئوهای خود به کسب درآمد برسند. البته این نکته را هم مدنظر داشته باشید که کسب درآمد دلاری از یوتیوب مسیر پر فراز و نشیبی دارد و به این معنا نیست که در همین ابتدای مسیر به کسب درآمد دلاری بالا برسید.

درآمد دلاری با فریلنسری، بهترین روش برای پروژه گرفتن

همیشه تولید محتوای ویدئویی جواب نیست! اصلا خیلی ها تمایلی برای تولید محتوای ویدئویی ندارند و دوست ندارند جلوی دوربین بیایند. در این صورت فریلنسری بهترین روش پیشنهادی از طرف ما است.

افراد زیادی که در حوزه هایی مانند تولید محتوای متنی، برنامه نویسی، گرافیک و یا تدوین و عکاسی فعالیت می کنند، به راحتی می توانند با تکمیل رزومه خود و مراجعه به سایت های فریلسنری مسیر خود را برای کسب درآمد دلاری آغاز کنند.

ارزیشو، بهترین راهنما درآمد دلاری داشتن

کسب درآمد دلاری از طریق آموزش

یکی دیگر از روش هایی که به واسطه آن می توان حس کسب درآمد دلاری را احساس کرد، کسب درآمد از طریق آموزش است. اصولا آموزش زبان فارسی به غیرفارسی زبانان و همچنین آموزش زبان فارسی جزو پردرآمد ترین و بی دردسرین روش های آموزشی است. به این صورت که شما در ابتدا باید شاگرد خود را از کشور مقصد پیدا و انتخاب کنید تا به صورت آنلاین به او آموزش دهید در ادامه و پس از اتمام پروژه می توانید هزینه کار خود را به صورت دلار از شاگرد خود دریافت کنید و یا با تبادل رمز ارز با او بی حساب شوید.

درآمد دلاری یوتیوب را چطور به ریال تبدیل کنیم؟

حالا بحث کسب درآمد  را اگر کنار بگذاریم به این نکته بر می خوریم  که با توجه به شرایط تحریمی که در ایران وجود دارد، درآمد کسب شده توسط پروژه های فریلنسری و یا بازدید از یوتیوب را چطور به ریال ایران نقد کنیم؟

پاسخ خیلی ساده است. شما برای نقد کردن درآمد حاصله از یوتیوب، نیاز به حساب گوگل ادسنس دارید اما با توجه به شرایط تحریم ایران، شرکت هایی در ایران هستند که این کار را برای شما انجام می دهند به عنوان مثال اگر شما به صفحه نقد کردن درآمد یوتیوب مراجعه کنید به راحتی و با پرکردن فرم درخواست نقد کردن و نام بردن از صفحه کاربری خود در مدت کوتاهی، درآمد یوتیوب خود را به ریال تبدیل کنید.

ارزیشو، بهترین راهنما برای تجربه زندگی دلاری

حالا نکته ای که بسیار قابل توجه است این است که اصولا بیشتر افراد راه را می شناسند و به قول معروف از این نکته اطلاع دارند که به کمک تولید محتوا در یوتیوب و یا فعالیت های فریلنسری می توانند وارد مسیر درآمد دلاری شوند. اما نکته مهم راه و چاه هایی است که باید به آن توجه شود. به عنوان مثال دانستن این نکته که اصلا چه نوع محتوایی برای یوتیوب تولید کنیم؟ چه عنوان هایی را انتخاب کنیم؟ چه ساعتی از روز را برای انتشار پست انتخاب کنیم و یا اینکه اصلا چطور پروژه بگیریم؟ همگی سوالاتی است که در پویش ارزیشو با کمک و آموزش بهترین منتورها به شما آموزش داده می شود.

ارزیشو، بهترین راهنما درآمد دلاری داشتن

پیشنهاد می کنیم اگر فرایند کسب درآمد از طریق یوتیوب و پروژه های فریلنسری برای شما هم جذاب است، حتما وارد سایت ارزیشو به آدرس www.arzisho.com شوید تا از پویش جدید ما جا نمانید و بتوانید ثبت نام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با تسهیلگر با شماره تماس 02128429299  بگیرید یا روی اکانت واتساپ همین شماره پیغام بگذارید تا تسهیلگر ارزیشو در اسرع وقت شما را راهنمایی کند.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر