;
coinex

رندرهای رسمی موتورولا اج 2022 منتشر شد

با نزدیک شدن به زمان عرضه رسمی محصولات موتورولا، رندرهای رسمی موتورولا اج 2022 توسط افشاگر معروف OnLeaks، در فضای مجازی منتشر شده است.

شرکت موتورولا قرار است به زودی چند گوشی اج را به صورت رسمی در بازار جهانی عرضه کند. یکی از این گوشی‌ها Motorola Edge 2022 است. همان طور که می‌دانید در ماه ژوئن، وب سایت خبری 91mobiles با همکاری افشاگر معروف OnLeaks، رندرهای کامپیوتری و مدل 3D گوشی موتورولا Edge 2022 را به اشتراک گذاشت.

در کنار این تصاویر برخی از مشخصات کلیدی این گوشی مانند برخورداری از صفحه نمایش P-OLED، تراشه دایمنسیتی جدید، یک باتری بزرگ و سیستم دوربین سه‌گانه پشتی با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، توسط افشاگران، مشخص شده است. حال این افشاگران با همکاری وب سایت خبری Pricebaba رندرهای رسمی این گوشی هوشمند را منتشر کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های موتورولا (Motorola)

رندرهای رسمی موتورولا اج 2022

رندرهای منتشر شده از Motorola Edge 2022 نشان می‌دهند که طراحی آن کم و بیش شبیه به Motorola Edge 30 است. در بالای این گوشی یک میکروفون قرار گرفته است و در لبه پایینی آن یک درگاه سیم کارت، یک پورت USB تایپ C، یک میکروفون و یک بلندگو نیز دیده می‌شود. در سمت چپ این دستگاه مشخصه به خصوصی وجود ندارد، در حالی که در سمت مقابل آن دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور تعبیه شده است.

رندرهای رسمی موتورولا اج ۲۰۲۲

بر اساس گزارش‌های موجود، موتورولا اج 2022 با یک صفحه نمایش 6.5 اینچی P-OLED با وضوح و رزولوشن فول اچ دی پلاس، نرخ نوسازی 144 هرتزی و اسکنر اثرانگشت زیر نمایشگر عرضه خواهد شد. این دستگاه احتمالا به چیپست دایمنسیتی 1050 مدیاتک و باتری 6000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی در دو نسخه با 6 گیگابایت / 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت / 256 گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار شود.

در پشت گوشی Motorola Edge 2022 یک ماژول دوربین سه گانه متشکل از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی و سنسور عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی با لرزش گیر OIS، دیده می‌شود. در قسمت جلوی این دستگاه نیز یک دوربین 32 مگاپیکسلی برای گرفتن تصاویر سلفی تعبیه شده است.

این امکان وجود دارد که Edge 2022 نام نهایی این دستگاه نباشد، چرا که هنوز این نام از سوی شرکت سازنده، موتورولا، تایید نشده است. بر اساس گزارش‌های قبلی انتظار می‌رود که این گوشی در این سه ماهه (سه ماهه سوم 2022) در بازار جهانی عرضه شود و متاسفانه هنوز هیچ گونه اطلاعاتی درباره قیمت این دستگاه در دست نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره رندرهای رسمی موتورولا اج 2022 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)