;
coinex

آیکو 9T با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 رسما رونمایی شد؛ مشخصات و قیمت

آیکو رسما از گوشی پرچمدار آیکو 9T رونمایی کرد. این گوشی به تراشه نمایشگر ویوو +V1 مجهز شده است که قابلیت دید در شب فوق‌العاده‌ای را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

مشخصات آیکو 9 تی شباهت‌های زیادی به آیکو 9 پرو دارد که از جمله آنها می‌توان به نمایشگر 6.78 اینچی E5 AMOLED اشاره کرد. نمایشگر آیکو 9T از نرخ نوسازی 120 هرتز و تاچ سمپل ریت 360 هرتز پشتیبانی می‌کند. اسکنر اثرانگشت سوپرسونیک این گوشی نیز زیر نمایشگر قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: سری آیکو 10 (iQOO 10) رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

مشخصات آیکو 9T

در پنل پشتی این اسمارت فون یک جزیره دوربین مستطیلی قرار گرفته که سه لنز دوربین را در خود جا داده است؛ لنز اصلی 50 مگاپیکسلی سامسونگ GN5 با قابلیت OIS، لنز 13 مگاپیکسلی اولتراواید و لنز 12 مگاپیکسلی تله‌فوتو.

در این گوشی از یک سیستم خنک کننده مایع مخزن بخار استفاده شده که 3930 میلی‌متر مربع را تحت پوشش دارد. این سیستم از قابلیت پخش و دفع حرارت برخوردار شده و در زمان پردازش‌ برنامه‌های سنگین، از داغ شدن بیش از حد گوشی جلوگیری می‌کند. از دیگر سخت‌افزارهای داخلی آیکو 9 تی می‌توان به دو موتور X-Axis اشاره کرد که در قسمت‌های بالایی و پایینی قرار گرفته‌اند. برای این گوشی دو اسپیکر استریو نیز در نظر گرفته شده است.

اما درباره تراشه ویوو +V1 باید گفت که برای اولین بار در گوشی ویوو ایکس 80 پرو کار خود را آغاز کرد. این تراشه از قابلیت کاهش نویز پیشرفته و تکنولوژی برآورد حرکت برخوردار شده که در تلویزیون‌ها و اثر Soap Opera نیز وجود دارد. این ویژگی همچنین برای پیش‌نمایش تصاویر در هنگام تصویربرداری در حالت شب نیز کاربرد دارد. تراشه ویوو +V1 عملکرد خوبی را در گوشی ویوو ایکس 80 پرو به نمایش گذاشت و می‌توان انتظار داشت که همان قابلیت‌ها را در آیکو 9 تی نیز ارائه دهد.

آیکو 9T با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 رسما رونمایی شد؛ مشخصات و قیمت

از دیگر مشخصات آیکو 9T می‌توان به باتری 4700 میلی‌آمپرساعت، شارژ باسیم 120 وات و شارژ بی‌سیم 50 وات اشاره کرد. این مشخصات باتری با مشخصات سری آیکو 9 یکسان است. بررسی گوشی‌های سری iQOO 9 نشان داد که باتری دستگاه در عرض 8 دقیقه از صفر تا 50 درصد شارژ می‌شود و تنها 20 دقیقه طول می‌کشد تا ظرفیت آن به 100 برسد. بنابراین می‌توان انتظار داشت که چنین چیزی در iQOO 9T نیز تکرار شود.

رنگ بندی و قیمت آیکو 9 تی

این دستگاه در دو تنوع ظاهری به بازار می‌آید؛ یکی با الهام از طراحی BMW M Motorsport و دیگری در رنگ مشکی ساده که با اسم Alpha معرفی شده است.

آیکو 9 تی در دو نسخه عرضه می‌شود:

  • رم 8 و حافظه 128 گیگابایتی: 635 دلار
  • رم 12 و حافظه 256 گیگابایتی: 699 دلار

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات آیکو 9T چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر