;
coinex

آرک اینوست : احتمال رشد 240 درصدی بیت کوین بالاست

یاسین المانجرا، تحلیلگر شرکت مدیریت سرمایه آرک اینوست، معتقد است در صورت تکرار روند قیمتی بازار رمزارزها، احتمال رشد 240 درصدی بیت کوین وجود دارد.

به عقیده تحلیلگر آرک اینوست (Ark Invest)، بیت کوین به احتمال زیاد در آستانه یک رشد قیمتی عظیم قرار دارد. یاسین المانجرا (Yassine Elmandjra)، تحلیلگر شرکت مدیریت سرمایه Cathie Wood Ark، در توییت اخیر خود به این نکته اشاره کرد که بیت کوین، بزرگترین رمزارز بازار، با موفقیت میانگین متحرک 200 هفته‌ای خود را پس گرفته است.

بیشتر بخوانید:‌ آینده و پیش بینی قیمت بیت کوین در سال 2022

احتمال رشد 240 درصدی بیت کوین

آرک اینوست : احتمال رشد 240 درصدی بیت کوین بالاست

قیمت بیت کوین از سال 2009 تاکنون هفت بار به میانگین 200 هفته‌ای رسیده است. به طور میانگین هر بار که بیت کوین به میانگین 200 هفته‌ای خود می‌رسد، رشد تقریبی 240 درصدی را تجربه خواهد کرد. یاسین المانجرا اعتقاد دارد قیمت پرچمدار ارزهای دیجیتال در حال حاضر کمتر از میزان واقعی این دارایی است.

در دوران همه‌گیری ویروس کرونا و افت شدید بازارهای مالی، شاهد تأثیر میانگین متحرک 200 هفته‌ای بر قیمت بیت کوین بودیم. قیمت بیت کوین در مارس 2020 تنها در عرض 24 ساعت به نصف رسید. به عقیده یاسین المانجرا ، میل به ریسک پذیری سرمایه‌گذاران هم در بازار سهام آمریکا و هم در بازار کریپتوکارنسی رو به افزایش است.

تحلیلگر شرکت آرک اینوست، همبستگی بالای بازار سهام آمریکا و رمزارزها را نشانه‌ای مثبت برای بیت کوین می‌داند. به گزارش U.Today، بهترین عملکرد بیت کوین در سال 2022 به ماه جولای بازمی‌گردد. بیت کوین در آن زمان پس از ثبت بدترین عملکرد سه ماهه تاریخ خود، به روند صعودی بازگشت. سهام آمریکا نیز در جولای 2022 بهترین عملکرد خود از سال 2020 تا کنون را به نمایش گذاشت.

المانجرا معتقد است در صورتی که بازار کریپتوکارنسی مسیر نزولی مشابه‌ای با زمستان کریپتویی سال 2018 طی کند، احتمال ریزش بیشتر بیت کوین وجود دارد. در سال 2018، طلای دیجیتال بیش از 80 درصد از ارزش خود را از دست داد. بیت کوین و ارز دیجیتال همچنان تحت کنترل جروم پاول (Jerome Powell)، رئیس فدرال رزرو آمریکا قرار دارد.

تحلیلگر آرک اینویست معتقد است عدم قطعیت در مورد سیاست بانک مرکزی احتمال رشد 240 درصدی بیت کوین را کاهش خواهد داد. در زمان نگارش این مقاله، بزرگترین رمزارز بازار با قیمت 23305 دلار معامله می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره احتمال رشد 240 درصدی بیت کوین چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر