;
coinex

کیاناز شاطریان نفر اول کنکور هنر کیست؟ [+تصاویر اینستاگرام]

کیاناز شاطریان نفر اول کنکور هنر کیست؟ نتایج کنکور سراسری امسال اعلام شد و نفرات برتر و رتبه‌های تک رقمی معرفی شده اند. در ادامه این نوشتار همراه باشید.

شاطریان رتبه اول کنکور سراسری هنر گفت: در دوران تحصیل در هنرستان رشته نقاشی را خواندم و برای دانشگاه نیز به تحصیل در رشته‌های نقاشی و مجسمه‌سازی علاقه دارم. خانم شاطریان از نخبه های کشورمان میباشد و اهل اصفهان است رشته تحصیل او هنر بوده که در کنکور 1401 موفق شد ربته اول را به دست آورد که خودش هم احتمال نفر اول شدن را نمیکرد اما تلاش و پشتکار بسیار زیاد او با پاسخ قاطعی همرا ه بود و جواب همه سختی هایی که کشیده بود را گرفت.

کیاناز شاطریان نفر اول کنکور هنر [+تصاویر اینستاگرام]

خانم شاکریان در دوران هنرستان رشته اش نقاشی بوده و تصمیم دارد در دانشگاه رشته مجسمه سازی درس بخواند . او می‌گوید که از دوران کودکی علاقه زیادی به هنر داشته و خانواده‌اش پشتیبان او بوده اند و حمایت های زیادی از وی کردند.

مصاحبه کیاناز شاطریان

کیاناز شاطریان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، پیرامون چگونگی کسب رتبه اول کنکور سراسری هنر اظهار داشت:

مهم‌ترین نکته در انتخاب رشته تحصیلی، علاقه‌مند بودن به تحصیل در آن رشته است، من از کودکی به هنر علاقه‌مند بودم و دوست داشتم در این رشته تحصیل کنم و با حمایت و پشتیبانی خانواده توانستم که در رشته مورد علاقه‌ام درس بخوانم.  در دوران کنکور کلاس‌های مختلفی شرکت می‌کردم، اما به نظرم در رشته هنر بیش از هر چیز شخصیت دانش‌آموز، تلاش او و شناخت درست از منابع اهمیت دارد چون منابع این رشته وسیع بوده و اساتید توانایی تدریس بخش اعظم این منابع را ندارند و باید توسط دانش‌آموز مطالعه شوند.

کیاناز شاطریان نفر اول کنکور هنر کیست؟ [+تصاویر اینستاگرام]

 با تحصیل در رشته هنر می‌توان بیشترین دانش را به دست آورد چون بسیار گسترده است و حتی با سال‌ها تحصیل در این حوزه هم نمی‌توان به اطلاعات و دانش کاملی در این حوزه رسید.

عکس یکی از نقاشی های خانم شاطریان:

کیاناز شاطریان نفر اول کنکور هنر کیست؟ [+تصاویر اینستاگرام]

صفحه اینستاگرام ایشان:

کیاناز شاطریان نفر اول کنکور هنر کیست؟ [+تصاویر اینستاگرام]

خانم شاطریان می گوید زمان مطالعه در کنکور حدود ۸ تا ۱۴ ساعت بوده است و در کلاس های کنکور نیز شرکت می کرده است و البته هر چیزی که برای کنکور مهم است تلاش و کوشش بوده و باید تمرکز کافی بر روی مطالعه داشته باشد.

گفتنی است در اینستاگرام پیج های زیادی به نام ایشان توسط افراد سودجور ایجاد شده است که همگی جعلی هستند.

مطالب مرتبط: 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر