;
coinex

تریلر جدید انیمه Chainsaw Man منتشر شد

سازندگان انیمه اتک آن تایتان، به سراغ ساخت انیمه ترسناک و اکشن دیگری با نام Chainsaw Man رفته‌اند. اخیرا تریلر جدید انیمه Chainsaw Man منتشر شده است.

استودیو ژاپنی ماپا (MAPPA) با انتشار تریلری جدید از Chainsaw Man اعلام کرد که این انیمه در اکتبر امسال پخش خواهد شد و نسخه جهانی آن نیز را Crunchyroll پخش می‌کند. این کمپانی در گذشته پخش جهانی Jujutsu Kaisen و پارت دوم فصل نهایی Attack on Titan را بر عهده داشته است.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه های اکشن

تریلر جدید انیمه Chainsaw Man را ببینید

در زیر می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

در تریلر بالا یکی از شخصیت‌های اصلی انیمه به نام ماکیما (Makima) را می‌بینیم که به همراه دوتن از شکارچیان شیطان، وارد انباری پر از اجساد می‌شوند و سپس شاهد یکی دیگر از قهرمانان داستان به نام دنجی هستیم که با دست‌های اره برقی خود، شیاطین را نابود می‌کند.

در این انیمه، دنجی در یکی از ماموریت‌ها جانش را از دست می‌دهد؛ ولی با بستن یک قرارداد شیطانی، قلب خود را با پوچیتا ترکیب می‌کند که به موجب آن تبدیل به مرد اره برقی (Chainsaw Man) می‌شود؛ یک موجود نیمه انسان نیمه اهریمن ترسناک که قدرت احضار اره برقی از بدنش دارد.

انیمه اره برقی بر اساس مانگای اکشن ترسناک تحسین‌شده و فوق‌العاده خشنی با همین نام ساخته می‌شود و قرار است داستان آن از قسمت اول مانگا اقتباس شود. قسمت دوم این مانگا نیز اخیرا آغاز شده و هر سه شنبه شماره جدید آن منتشر می‌شود.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما درباره‌ی این انیمه جدید چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر